یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

واردات از کشور چین یا هر جای دیگر زمانی برای شما سودمند خواهد بود که بتوانید کالاهای موردنیاز خود را به صورت عمده خریداری و به ایران وارد کنید. برای خرید عمده هم لازم است تا بدانید کدام شرکت ها و عمده فروشی ها مناسب این کار هستند.

در سایت علی بابا می توانید به سادگی تمام عمده فروشی هایی که در چین مشغول فروش کالا هستند را بیابید و سفارش خرید ثبت و برای آنها ارسال کنید. اما این کار نیازمند یادگیری خرید عمده از سایت علی بابا و ارسال سفارش خرید در تعداد بالا به شرکت های فروشنده است.

مراحل واردات کالای عمده

برای واردات کالای عمده از کشوری مثل چین، لازم است سه مرحله کار انجام شود. در ابتدا باید یک بررسی کلی روی تمام عمده فروشی ها و شرکت هایی که کالای عمده صادر می کنند انجام گیرد و بهترین آنها بر اساس فاکتورهای مختلفی که وجود دارد انتخاب شود.

این فاکتورها شامل کیفیت کالاهای تولید شده، قیمت فروش آنها و امتیازی که شرکت فروشنده در سایت علی بابا گرفته است. با انتخاب شرکت فروشنده نوبت به ارسال درخواست خرید می رسد. تمام این کارها که در مرحله اول واردات کالای عمده قرار دارد در سایت علی بابا به سادگی می توانید انجام دهید.

خرید عمده از سایت علی بابا بدون گمرکی

در مرحله بعدی باید کارهای ترخیص کالا از گمرک را انجام دهید. این مرحله که در واردات مستقیم کالا از چین جزو مراحل تخصصی و دشوار محسوب می شود، با خرید عمده از سایت علی بابا کامل حذف شده و به سادگی می توان آن را به وسیله ترفندی که بازرگانی وانیکس به کار می برد نادیده گرفت.

مرحله آخر نیز همان ارسال کالاهای خریداری شده به ایران است. چون در این مرحله کالاها به صورت عمده خریداری شده اند می توان آنها را بار کشتی کرد و به ایران ارسال کرد. برای ارسال کالاها به وسیله کشتی لازم است که از شرکت های کارگو کمک بگیرید که البته با واسطه گری شرکت وانیکس و امکانات سایت علی بابا، این مرحله نیز به سادگی صورت می گیرد.

سایت علی بابا چیست

امروزه همه ما با سایت های فروشگاهی آشنا هستیم و به احتمال زیاد از آنها خرید انجام داده ایم. سایت علی بابا نیز یک سایت فروشگاهی بسیار بزرگ است که امکان خرید کالا از چین را برای کاربران در سراسر جهان فراهم کرده است. با این تفاوت که بازرگانان نیز می توانند با استفاده از این سایت کالاهایی که نیاز دارند را از چین وارد کشور خود کنند.

آمازون نیز یک سایت فروشگاهی بسیار بزرگ است، اما امکان خرید عمده و واردات کالا توسط آن فعلا فراهم نشده است. با این حال به خاطر سیاست های اقتصادی کشور چین، سایت علی بابا هیچ ممانعتی برای صادرات کالا از چین به تمام جهان نداشته و اتفاقا در این مورد مورد تشویق نیز قرار می گیرد.

ساخت اکانت در سایت علی بابا

تمام مراحلی که گفته شد و برای خرید عمده از سایت علی بابا و انجام هر فعالیتی در این سایت لازم است ابتدا در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این سایت که نهایتا منجربه داشتن اکانت دائم می شود، باید وارد قسمت sign in شوید و شرع کنید به واردکردن اطلاعاتی که از شما خواسته می شود. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن، ایمیل معتبر و شماره حساب بین المللی است. بعد از واردکردن این اطلاعات اکانت شما ساخته می شود و می توانید اقدام به خریدوفروش در این سایت کنید.

جستجوی کالا و ثبت درخواست خرید

با داشتن اکانت کاربری دائم در سایت علی بابا، اکنون می توانید اقدام به جستجوی کالا و خرید محصولاتی که نیاز دارید کنید. جستجوی کالا در این سایت درست همانند جستجوی عبارت در گوگل است. شما در قسمت جستجوی سایت باید نام کالایی که قصد خریداری آن را دارید وارد کنید و سپس شرکت هایی که کالای مورد نیاز شما را به صورت عمده تولید می کنند را با هم مقایسه کنید و بهترین آنها را برای خرید انتخاب کنید.

جستجوی کالا و ثبت درخواست خرید

با انتخاب شرکت فروشنده، نوبت به ارسال درخواست خرید برای آن شرکت می رسد. این درخواست خرید همان پروفرمایی است که در سایت علی بابا با فرمت مشخص این سایت تهیه شده و باید برای شرکت مورد نظر ارسال شود. با تایید پروفرما مرحله خرید کالاها تمام می شود و از آنجا که خرید از این سایت با استفاده از روش ویژه ای که شرکت وانیکس به کار می برد نیاز به پرداخت حق گمرکی ندارد. در مرحله بعد باید کالاها را به شرکت حمل ونقل بین المللی سپرده و در ایران کالاها را تحویل بگیرید.

ارسال کالاها به ایران

برای ارسال کالا به ایران شرکت های حمل ونقل بین المللی زیادی وجود دارند که آنها را کارگو می نامند. این شرکت ها به سه روش دریایی، هوایی و زمینی کالاها را از چین به ایران ارسال می کنند. در روش دریایی از کشتی باری برای این کار استفاده می شود. در روش کارگو هوایی نیز از هواپیماهای باری و در روش کارگو زمینی از کشتی باری استفاده می شود. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارد که البته چون کالاهای شما به صورت عمده خریداری می شود، بهترین انتخاب کارگو دریایی است.

بازرگانی وانیکس و خرید عمده از علی بابا

بازرگانی وانیکس و خرید عمده از علی بابا

انجام هر کدام از مراحل خرید عمده از سایت علی بابا نیازمند واسطه گری یک شرکت بازرگانی دارد. شرکت های بازرگانی زیادی برای این کار وجود دارد اما بازرگانی وانیکس به چند دلیل بهترین انتخاب ممکن است. این بازرگانی با داشتن متخصصان و رابط هایی در چین می تواند کار یافتن شرکت مناسب و پرداخت هزینه خرید که از داخل ایران به خاطر وجود تحریم ها ممکن نیست را به سادگی انجام دهد. همچنین ارتباط با شرکت فروشنده باید حتما توسط یک رابط بین المللی انجام شود که بازرگانی وانیکس این رابط را در اختیار شما قرار می دهد.

مهم تر از همه مزایایی است که سپردن کارهای واردات کالا به شرکت بازرگانی وانیکس دارد. با سپردن کارها به وانیکس خیالتان راحت خواهد بود که کارها به درستی و با کمترین هزینه انجام خواهد شد. برای مثال این بازرگانی برای این که به شما تضمین دهد چنین خواهد شد یک چک ضمانت به ارزش کالاهایی که خریداری کرده اید به شما خواهد داد تا اگر در میان راه اتفاقی افتاد بتوانید درخواست خسارت کرده و ضرر خود را جبران کنید. همچینن روش ارسال این بازرگانی بسیار خاص است و با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

منبع: https://asemooni.com/direct-purchase-alibaba-site-72633

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7mBxDj7A
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه