یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پروفیل کابینتی آلومینیوم، یک نوع از انواع پروفیل آلومینیوم است که در بدنه و قفسه کابینت ها و در جاهای دیگر از آن به صورت گسترده استفاده می شود. بیشتر از هر جا، از پروفیل آلومینیوم در ساخت انواع کابینت خانگی استفاده می شود. می دانید که در ساخت درب کابینت آشپزخانه ها از متریالی به نام ام دی اف استفاده می شود. از آنجایی که بدنه و قفسه های کابینت باید استحکام زیاد و مقاومت بالایی داشته باشند. بنابراین این قسمت های کابینت باید از جنس فلز آلومینیوم باشند. منظور ما از مقاومت یک کابینت، مقاومت آن در مقابل زنگ زدگی، ضربه و ... است. در واقع پروفیل کابینتی آلومینیوم، یکی از محصولات فلز آلومینیوم است که در ساخت دستگیره و ریل کابینت های خانگی از آن به صورت بسیار گسترده استفاده می شود.

ویژگی پروفیل کابینت

پروفیل های کابینت به صورت عمودی و افقی در سازه کابینت قرار می گیرند و به عنوان سازه ای اصلی برای بسته شدن و اتصال قطعات پلی وینیل کابینت مورد استفاده قرار می گیرند.

این پروفیل ها معمولاً از جنس مصنوعی چوب فیبری چگالی مانند یا آلومینیوم تولید می شود.

 این جنس ها به دلیل مقاومت، قابلیت شکل دهی و عدم تحمل به رطوبت و ضربه، برای استفاده در محیط های آشپزخانه و حمام ها مناسب هستند. از نظر ظاهری نیز پروفیل های کابینت همانند پروفیل های ساختمانی در انواع طرح ها و ظاهرهای متنوعی در دسترس هستند. طرح های مختلف از جمله صاف، شکل دار، لبه های گرد و محرابی و ... می توانند به کابینت زیبایی و جذابیت خاصی بخشند. لازم به ذکر است پروفیل کابینت باید انعطاف پذیری کافی را داشته باشد تا بتواند به شکل ها و ابعاد مختلفی تنظیم شود. این ویژگی به طراحان و سازندگان کابینت امکان می دهد تا با استفاده از پروفیل ها، طرح های متنوعی را ایجاد کنند.

پروفیل کابینت

کاربرد پروفیل کابینت

پروفیل کابینت جز یراق آلاتی است که به بازوبسته کردن آسان و حرکت روان درب کمد و کابینت کمک می کند. در واقع، پروفیل ها بسته به کارایی که دارند، در کف یا بر روی لبه درب یا کشو نصب می شوند و سبب کارکرد راحت کابینت و کمد خواهند شد. به طور مثال، نصب پروفیل دستگیره مخفی به ایجاد فرصتی برای بازوبسته کردن درب کابینت بدون استفاده از دستگیره های روکار می انجامد.

پروفیل درب کابینت و کمد دیزاین مدرن و مینیمال در محیط ایجاد می کند؛ به گونه ای که یکدستی فرم کابینت ها چشم را جلا می دهد و حس مدرنیته را در افراد برمی انگیزد. با توجه به افزایش چشمگیر این دست از یراق آلات، اگر طرفدار این سبک هستید، ممکن است انتخاب سختی را در پیش داشته باشید.

 

انواع پروفیل کابینت

همانطور که می دانید که در ساخت درب کابینت آشپزخانه ها از متریالی به نام ام دی اف استفاده می شود. ولی بدنه و قفسه های کابینت باید استحکام و مقاومت بالایی داشته باشند. بنابراین این قسمت های کابینت باید از جنس فلز آلومینیوم باشند. منظور ما از مقاومت یک کابینت، مقاومت آن در مقابل زنگ زدگی است. در واقع پروفیل کابینتی آلومینیوم، یکی از محصولات فلز آلومینیوم است که در ساخت دستگیره و ریل کابینت های خانگی از آن به صورت بسیار گسترده استفاده می شود

پروفیل ریل کابینت

پروفیل ریل کابینت یکی از عناصر مهم در ساختار و عملکرد کابینت ها است. پروفیل ریل کابینت در اشکال و ابعاد متنوعی در دسترس است. طراحی آنها بستگی به نوع و سیستم حرکت درب ها دارد. پروفیل ریل کابینت به شکل های مستطیل هستند. برخی ازاین پروفیل ها قابلیت تنظیم طولی دارند. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا اندازه ریل را به اندازه دلخواه خود تنظیم کند و سازگاری بیشتری با ساختار کابینت داشته باشد.

پروفیل دستگیره هلالی

دستگیره موجود در کابینت های آشپزخانه منزل و در درب و پنجره های آلومینیومی، یکی از کلیدی ترین یراق آلات موجود در بازار است. دستگیره آلومینیومی دارای انواع متفاوتی مانند دستگیره آلومینیومی چپ و دستگیره آلومینیومی راست، دستگیره آلومینیومی ریلی، دستگیره آلومینیومی دکمه ای، دستگیره آلومینیومی یکپارچه و… است. پروفیل دستگیره هلالی به شکل یک هلال یا نصف دایره طراحی می شود. این شکل زیبا و منحصر به فرد آن را به یک دستگیره جذاب و ظاهری شیک تبدیل می کند.

پروفیل دستگیره هلالی

قیمت پروفیل کابینت

قیمت پروفیل کابینتی آلومینیوم، به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه، به این موارد اشاره خواهیم کرد.

تاثیر وزن پروفیل کابینت بر قیمت

میزان و وزن آلومینیوم به کار رفته در پروفیل کابینتی آلومینیوم، اولین عامل تاثیر گذار در قیمت پروفیل کابینتی آلومینیوم است. با توجه به این که قیمت فلز آلومینیوم نسبت به بقیه فلزات رایج، گران تر است بنابراین بدیهی است که هر چقدر میزان فلز آلومینیوم به کار رفته در پروفیل کابینتی آلومینیوم، بیشتر باشد، قیمت پروفیل کابینتی آلومینیوم هم بیشتر خواهد شد. قیمت فلز آلومینیوم به دو عامل اصلی قیمت جهانی این فلز و قیمت دلار در کشور ایران بستگی دارد. در چند دهه قبلی و خصوصا در این چند سال گذشته هم قیمت دلار به حدی بالا رفته است که نه تنها قیمت فلز آلومینیوم بلکه قیمت تمامی فلزات و کالاها را تحت تاثیر قرار داده است.

تاثیر کیفیت پروفیل کابینت بر قیمت

کیفیت فلز آلومینیوم به کار رفته در پروفیل کابینتی آلومینیوم، دومین عامل تاثیر گذار در قیمت پروفیل کابینتی آلومینیوم است. با توجه به این که برای ساخت پروفیل کابینتی آلومینیوم هم از آلومینیوم خالص و هم از آلیاژهای آن استفاده می شود، بدیهی است که در صورتی که از فلز آلومینیوم خالص برای این کار استفاده شود، قیمت پروفیل کابینتی آلومینیوم هم بالا خواهد بود. این در حالی است که اگر از آلیاژهای کم کیفیت آلومینیوم برای ساخت پروفیل کابینتی آلومینیوم استفاده شود، قیمت آن کم تر خواهد بود. امروزه کم تر کابینتی را از جنس آلومینیوم پیدا می کنید که از جنس آلومیینوم خالص باشد و معمولا این نوع کابینت ها از جنس آلیاژهای آلومینیوم هستند.

گروه فنی و مهندسی آلوما

گروه فنی و مهندسی آلوما، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ با گروه فعال جوان و تحصیلکرده در کنار شرکت های تولیدی – خدماتی مورد مقبول صاحب برند در عرصه آلومینیوم با تولید، فروش و ارائه خدمات (از قبیل آنادایز با طیف های مختلف، رنگ های پودری الکتروستاتیک، برش و ماشین کاری) شروع کرده و تاکنون به موفقیت های روزافزونی دست یافته است.

لازم به ذکر است، این شرکت توانسته با اتکا بر تجربه مدیریت و تیم فروش مجرب، فعالیت های خود را ارتقا داده و در زمان کوتاه همکاری گسترده ای با صنایع مختلف از قبیل خودروسازی، حمل و نقل، ساختمانی، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی داشته باشد و به نتایج مورد نظر دست یابد.

نگرش جلب رضایت مشتری از ابتدا باعث شده که ارائه محصول و خدمات به روز و با کیفیت بالا، کنترل کامل محصول از زمان تولید تا خروج از کارخانه، خدمات پس از فروش جز مهمترین و اصلی ترین موضوع در فعالیت شرکت باشد، و در این راه تمام تلاش خود را انجام داده تا به این اصل دست یابد.

گروه فنی و مهندسی آلوما با هدف سازماندهی و تکمیل اطلاعات کامل در مورد مقاطع آلومینیومی و دسترسی سریع و آسان مشتری به آن، تهیه محصولات با بهترین کیفیت و متد روز و قیمت مناسب و رقابتی و تبدیل شدن به الگوی بازرگانی کارآمد به فعالیت خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uVLKeOvZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه