یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پرده پلاستیکی مغناطیسی چیست؟

پرده پلاستیکی مغناطیسی که با نام پلاستیک آهنربایی نیز شناخته می شود، از جمله تجهیزات مفید و پرمصرفی است که در سال های اخیر به بازار عرضه شده و با استقبال بالایی از طرف کاربران روبرو شده است. مصارف مختلف این نوع پرده مغناطیسی در کنار تنوع موجود در تولیدات آن، خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی را به گزینه ای ایده آل تبدیل کرده است. از محافظت در برابر سرما و گرما حشرات موذی تا پیشگیری از ورود گرد و غبار و آلاینده ها به محل کار و زندکی، موارد استفاده فراوانی برای این پرده ها وجود دارد که با شناخت نمونه های این محصولات و تهیه آنها به دست می آید.

در مطالعه این مطلب که درباره این نوع پرده پلاستیکی نوشته شده با ما همراه شوید تا بیشتر در این مورد با هم گفتگو کنیم.

پرده پلاستیکی مغناطیسی

پرده پلاستیکی مغناطیسی: یک محصول و ده ها مزیت کاربردی!

محیط کار و زندگی افراد از جمله مکان هایی است که بیشترین ساعات زندگی در آن می گذرد و به همین دلیل نیز راحتی و آسایش هر فرد تا حد زیادی به شرایط این محیط وابسته است. از رعایت بهداشت تا در امان بودن از حشرات موذی و از حفظ دمای مناسب تا پیشگیری از ورود ذرات آلاینده مانند گرد و غبار و مواد زائد حاصل از سوخت خودروها و... ، از جمله مواردی هستند که راحتی و سلامت افراد را در چنین محیط هایی تضمین می کنند.

اما چگونه می توان همه این موارد را در یک مکان، آن هم بدون صرف هزینه های بالا و در زمانی کوتاه تامین کرد؟

یک راه حل مناسب برای این کار تهیه و نصب پرده مغناطیسی است. گزینه ای ایده آل برای فضاهای متنوع که می تواند به شما برای داشتن محیطی بهداشتی و دلچسب کمک کند.

پرده پلاستیکی مغناطیسی و موارد کاربرد مختلف آن

با شروع هر فصل از سال، ویژگی های خاص آب و هوایی آن فصل نیز پدید آمده و شرایط را دستخوش تغییراتی می کند. بهار با همه زیبایی، زمان رشد و تکثیر حشرات مختلف بوده و از این نظر برای انسان با مشکلات و دردسرهایی همراه است. تابستان به ویژه در مناطق گرمسیر مانند جنوب با گرما و شرجی همراه است و در صورت نبود محافظ لازم برای حفظ سرمای وسایل خنک کننده نظیر پنکه و کولر، با هدر رفت انرژی توام خواهد بود. در پاییز و زمستان نیز ورود سرما به داخل همواره یکی از مشکلات افرادی به شمار می آید که در رفت و آمد با محیط بیرونی ساختمان هستند.

از طرفی باز و بسته کردن درب های ساختمان نیز علاوه بر صرف زمان و انرژی بیشتر، با استهلاک آنها همراه بودهه نوبه خود مشکلاتی به دنبال خواهد داشت.

با ابداع پرده های مغناطیسی این مشکل به خوبی حل شده و راهی آسان برای تردد به داخل و بیرون از ساختمان پدید آمده است. این نوع پرده که در تنوع اندازه تولید می شود، همه موارد گفته شده را پوشش داده و در عین حال بدون نیاز به باز و بسته شدن درب ها، به افراد امکان می دهد به راحتی از ساختمان خارج شده یا به آن وارد شوند. این پلاستیک شفاف بوده و امکان دیده شدن محیط از طرفین آن وجود دارد. به این ترتیب حتی در زمان بسته بودن آن می توان به محیط اطراف نظارت داشت. ویژگی که کاربرد پرده پلاستیکی مغناطیسی را در فروشگاه ها، محیط های نیازمند نظارت و خانه ها به موردی مناسب و ایده آل تبدیل کرده است.

خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی

پرده پلاستیکی مغناطیسی چیست و چگونه تردد را آسان می کند؟

پرده پلاستیکی مغناطیسی از یک لایه پلاستیک مخصوص با ضخامت متنوع ساخته می شود. این پرده در بخش میانی به 2 قسمت تقسیم می شود که با طراحی دقیق و با استفاده از قطعات آهنربایی در کنار یکدیگر قرار گرفته و به پوششی یکپارچه و محکم تبدیل می شود. پوششی که از نفوذ سرما و گرما به داخل جلوگیری کرده و محیط را از هجوم حشرات موذی در امان نگه می دارد.

از آنجا که بخش اتصال پرده با قطعات مغناطیسی به هم وصل می شود، با هر بار ورود یا خروج افراد این لایه های پلاستیکی به راحتی از هم فاصله گرفته و امکان تردد به طرفین پرده را فراهم می کنند. این کار در کمترین زمان ممکن انجام شده و بلافاصله نیز دو بخش پرده به راحتی و با استفاده از خاصیت کشش آهنربایی به هم متصل می شوند تا از ورود ناخواسته حشرات، سرما و گرما و غبار و... پیشگیری شود.

باز و بسته شدن آسان این پرده، امکان تردد افرادی با مشکلات حرکتی، کودکان و حتی حیوانات خانگی را به راحت ترین شکل ممکن فراهم می کند. موردی که در درب های کلاسیک و سنتی دشوار بوده و با معضلاتی برای افراد همراه است.

نصب پرده مغناطیسی چگونه است؟

این نوع پرده ها در انواع توری، پلاستیکی و صنعتی تولید می شوند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارا هستند، اما شیوه نصب آنها تا حد زیادی به هم شبیه است. در مورد نصب پرده پلاستیکی مغناطیسی با وجود تنوعی که در اندازه این نوع پرده ها وجود دارد، هر نوع درب ورودی را می توان با آنها پوشش داد. برندهای مختلف تولید کننده این پرده ها، ابعاد مختلفی از این محصولات تولید می کنند که هر نوع نیاز کاربران را برای درب هایی با عرض و ارتفاع مختلف تامین می کند. به علاوه ضخامت این محصولات نیز متنوع بوده و برای مصارف مختلف و شرایط متنوع طراحی شده است. به همین دلیل توصیه می ود قبل از سفارش پرده پلاستیکی مغناطیسی، حتما در این مورد با کارشناس مشورت کنید.

نکته مهم دیگر در مورد نصب این پردة های پلاستیکی است که باید با دقت بالا صورت گیرد و هیچگونه درز اضافه پس از نصب پرده باقی نماند. با این وجود کار نصب و اتصال این نوع پرده در صورت رعایت گام به گام مراحل نصب بسیار آسان خواهد بود.

در هر بسته حاوی پرده پلاستیکی مغناطیسی، چسبک هایی به تعداد لازم (8 قطعه) قرار داده شده که پرده را به محل مورد نظر متصل می کند. با توجه به قوی بودن چسب این قطعات، لازم است پیش از شروع کار محل نصب و نکات ریز و ظریف کار به دقت محاسبه شده و سپس کار نصب پرده مغناطیسی آغاز شود. همچنین بهتر است پیش از آغاز به کار نصب، کلیه لوازم مورد نیاز برای این کار را مهیا کرده و در دسترس خود قرار دهید تا حین نصب دچار مشکل نشوید.

مشاوره قبل از خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی

و در پایان...، مشاوره قبل از خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی

خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی و استفاده از آن راه حلی مناسب برای پیشگیری از بسیاری از مشکلات و آلودگی محیط کار و زندگی است. همچنین با وجود این پرده، تا حد زیادی در انرژی مصرفی برای متعادل نگه داشتن دما در فصول سرد و گرم سال صرفه جویی می شود. با این وجود در صورتی که نمونه خریداری شده با نیاز شما و ابعاد درب مورد نظر همخوانی نداشته باشد، فایده لازم را نداشته و با صرف هزینه بی مورد همراه خواهد بود.

برای پیشگیری از بروز این مشکل پیشنهاد می شود حتما قبل از سفارش پرده مغناطیسی از خدمات مشاوره رایگان در این مورد بهره مند شوید. کارشناس فروش می تواند بهترین نمونه از این نوع پرده ها را به شما معرفی کند که با محیط و نیازهای شما هماهنگ بوده و رضایت خاطر شما را به بهترین شکل تامین کند.

به علاوه در صورت نیاز به راهنمایی در مورد نصب این پرده ها نیز می توانید از راهنمایی کارشناس فروش برخوردار شوید.

با پرده پلاستیکی مغناطیسی آسایش، راحتی و بهداشت محیط کار و زندگی را بهتر تجربه کنید!

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EC4GO6Tv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه