یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

مشاوره کنکور در مهرشهر کرج

4 ماه پیش ( 1402/10/10 )
 

مشاوره کنکور در مهرشهر کرج

گروه مشاوره تحصیلی کنکور ماترو یکی از برترین گروه های مشاوره تحصیلی و برگزار کننده کلاس های آنلاین در ایران است که با دور هم جمع کردن برترین اساتید کنکور ایران ، بهترین خدمات آموزشی و مشاوره ای را برای دانش آموزان عزیز فراهم کرده است.

در این کلاس های بروز ترین تکنولوژی روز برای تدریس اساتید فراهم شده است و دانش آموزان فقط با یک گوشی و یا کامپیوتر می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و از خدمات بی نظیر آن با کمترین و به صرفه ترین قیمت ها بهره ببرند.

 

بخشی از فعالیت های مشاوره ای گروه ماترو :

مشاوره آنلاین روزانه و پاسخ به سوالات مشاوره ای آن ها

برنامه ریزی شخصی سازی شده بر اساس برنامه مدرسه و کلاس های دانش آموز

راهکار های مدیریت استرس و مدیریت آزمون

تماس تلفنی و تصویری به درخواست خود دانش آموزان

گرفتن گزارش شبانه از دانش آموزان

معرفی منابع کنکور مناسب سطح دانش آموز

تحلیل و بررسی آزمون ها

 

مشاوره تحصیلی انگیزشی آنلاین

مبحث انگیزه بسیار گسترده است و دانش آموزانی که احساس بی انگیزگی می کنند ، دلیل های مختلفی دارد یکی از راه هایی برای بالا بردن انگیزه قدم های کوچک مثبت را در روز فراموش نکنید و هر روز یک کار مثبت کوچک در جهت اهدافی که برای خود قرار داده اید انجام دهید و با این کار حس و حالتان خوب می شود و انگیزه برای درس خواندنتان چندین برابر می شود.

 

سعی کنید به جای غر زدن و منفی بافی کردن به اهدافتان فکر کنید ، چون که مشکلات همیشه وجود دارند و خیلی از آن ها دست ما نیستند پس برای این که عملکرد خوبی داشته باشیم اصلا نباید تمرکزمان را روی آن ها بگذاریم و سعی کنیم با افراد مثبت نگر دوست باشیم و از افرادی که ما را دائما نا امید می کنند دوری کنیم و به حرف های آن ها توجهی نکنیم.

چند راهکار برای بالا بردن انگیزه :

اول جواب چرا را پیدا کن ! یعنی این که بدون برای چی یک رشته رو دوست داری ؟ اگر بهش برسی چقدر خوشحال میشی یا چه تغییری در زندگیت اتفاق میافته ؟

با لذت درس هایتان را بخوانید و به هیچ عنوان اگر حوصله درس را ندارید سراغ آن نروید و سعی کنید یک کاری که به آن خیلی علاقه دارید و یا به قول معروف حال دل شما را عالی می کند را انجام دهید و بعد به سراغ درس بروید.

نتایج مثبت کوچک را هرگز فراموش نکنید و به خاطر هر کدام از آن ها خوشحال باشید و خداروشکر کنید و برای رسیدن به اهداف بزرگتر تلاش کنید مثلا کسی که نمره ریاضی ۱۳ دارد اگر با تلاشش به ۱۵ برسد باید خوشحال باشد و برای رسیدن به نمره بالای ۱۸ تلاش کند

مشاوره تحصیلی تلفنی برای دانش آموزان یک مزیت خیلی بزرگ است زیرا دیگر نیاز ندارند کلی هزینه برای رفت و آمد انجام بدهند و وقت و زمان خود را در طی مسیر از بین ببرند و در هرساعتی که بخواهند ، می توانند درخواست مشاوره تحصیلی تلفنی بدهند.

آدرس گروه مشاوره تحصیلی در مهرشهر :

کرج ، مهرشهر ، بلوار ارم ، گلستان دو ، بین رز و نیلوفر ، آموزشگاه فراست

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tTYdbMGW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه