یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سایت پایانه باربری بندرعباس

4 ماه پیش ( 1402/10/11 )
 

بندرعباس، شهری است که به عنوان یکی از مهمترین مراکز حمل و نقل کالا در جنوب ایران شناخته می شود. در این شهر، پایانه باربری بندرعباس با ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان یک نقطه مهم در حمل و نقل کالا و کامیون ها شناخته می شود. آدرس پایانه باربری بندرعباس: بندرعباس، جاده سیرجان، بندرعباس پایانه کامیون ۳۲ دستگاه است.

پایانه باربری بندرعباس یکی از پایانه های حمل و نقل بار در این شهر می باشد که با امکانات و تجهیزات کامل و حرفه ای خود، خدمات حمل و نقل کالا و کامیون ها را به شرکت ها و افراد ارائه می دهد. این پایانه باربری دارای ویژگی های زیر می باشد:

امکانات و تجهیزات کامل: پایانه باربری بندرعباس با تجهیزات مدرن و امکانات کامل برای بسته بندی و حمل و نقل بارها به مقصد مورد نظر، اطمینان از امنیت و سلامت کالاها را فراهم می کند.

پایانه مرکزی: واقعیت این است که بندرعباس به عنوان یکی از مهمترین بنادر ایران و در نزدیکی جاده های حیاتی و مسیرهای حمل و نقل واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی ایده آل، پایانه باربری بندرعباس را به یک مرکز حیاتی برای حمل و نقل کالا تبدیل کرده است. برای استفاده از باربری تهران به بندرعباس و باربری کرج به بندرعباس با شرکت باربری آریو بار تماس بگیرید.

 

لیست پایانه های باربری بندرعباس

با تماس با لیست پایانه های باربری بندرعباس، می توانید از خدمات حمل و نقل کالا بهره مند شوید و از تجربه ای مطمئن و موثر در این زمینه بهره مند شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین برای انجام ترتیبات حمل و نقل کالا و کامیون ها از پایانه باربری بندرعباس، می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

جاده اسکله شهیدرجایی -شهرک حمل و نقل ۷۶۳۳۵۳۲۶۸۲ رشیدبار بندر
پایانه کامیون ها ۳۲ دستگاه ۳۲۵۸۹۲۸۶ جهان بار بندر
بندرعباس پایانه عمومی بار ۷۶۳۳۵۱۳۲۶۹ ت رانندگان ترابری تهران
بابا غلام – پایانه بار استان هرمزگان ۰۷۶-۳۲۵۸۹۲۶۱ ترابری تهران ( تی بی تی )
پایانه باربندرعباس-غرفه شماره۲۴ ۵۵۵۸۶۶۰ فخار بندرعباس
شهرک حمل و نقل نگین ترابران خلیج فارس ۷۶۳۳۵۳۲۵۲۴ توکا
بندرعباس پایانه بار ۲۴ دستگاه غرفه شماره ۳ ۳۳۵۶۳۹۹۹ اتحاد نیکو بندر (امینی لارسابق )
بندرعباس- کیلومتر۵جاده بندر-خمیر شهرک حمل و نقل-قطعه۳۳ ۳۳۵۳۲۸۰۱ مصور بار بندر
بندرعباس پایانه عمومی بار ۳۲۵۸۹۲۱۹ گامرون ترابر
بندرعباس پایانه عمومی بار ۳۲۵۸۹۲۰۴ فجراختر
بندرعباس پایانه بار عمومی ۳۲۵۸۹۲۲۶ نجات بندر
بندر عباس جاده بندر خمیر شهرک حمل ونقل نگین ترابران ۳۲۲۳۳۱۲۳ امجدپوشش
بندرعباس _ بزرگراه بندرخمیر شهرک حمل و نقل ۳۲۲۳۰۷۲۳ آریاترابر بندر
پایانه بار بندرعباس بازارچه غرفه شماره ۴۱/۷ ۳۲۵۸۹۳۹۰ امیدباربندرعباس

 

سایت پایانه باربری بندرعباس

سایت پایانه باربری بندرعباس

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات و امکانات پایانه باربری بندرعباس، می توانید وب سایت رسمی آن را بازدید نمایید.

وب سایت پایانه باربری بندرعباس منابع مفیدی را ارائه می دهد و شما می توانید با مطالعه اطلاعات موجود در آن، تصمیمات بهتری در خصوص حمل و نقل کالاها و کامیون ها اتخاذ کنید.

بندرعباس با اهمیتی ویژه به عنوان یک مرکز حمل و نقل کالا در جنوب ایران شناخته می شود، و پایانه باربری بندرعباس با تمامی ویژگی های منحصر به فرد و خدمات حرفه ای خود، نقش مهمی در این حوزه ایفا می کند. برای انجام حمل و نقل بارها به مقصد مورد نظرتان و یا کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این پایانه باربری، می توانید با شماره تلفن و وب سایت مذکور با لیست شماره های باربری بالا تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QtKqFr8x
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سلام :
2 ماه پیش
سایت ثبت نام برچشب گازاویل رو میخوام
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه