دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اولویت های سامسونگ در سال 2024

4 ماه پیش ( 1402/10/13 )
 

سامسونگ قصد دارد در سال 2024 با تمرکز بر فناوری های گوناگون ازجمله هوش مصنوعی، فاصله خود را با رقبا بیشتر کند.

سامسونگ که یکی از خلاق ترین شرکت های فناوری در جهان است، اولویت های خود را در آغاز سال 2024 میلادی اعلام کرد. این شرکت کره جنوبی می خواهد فناوری های خود را چنان ارتقا دهد که از دیگر رقبا بسیار جلو بیفتد. این شرکت همچنین می خواهد در سال میلادی جدید انعطاف پذیرتر باشد و بر توسعه قابلیت های هوش مصنوعی تمرکز کند.

اولویت های سامسونگ در سال 2024

براساس گزارش KoreaBizWire، درست قبل از عرضه سری گلکسی S24 و دیگر لوازم الکترونیکی سامسونگ، این شرکت اولویت های اصلی خود را برای سال 2024 اعلام کرد. سامسونگ می خواهد بر بهبود فناوری های اصلی و هوش مصنوعی در محصولات خود تمرکز کند.

اولویت های سامسونگ در سال 2024

«هان جونگ هی» و «کیونگ کیه هیون»، مدیران عامل سامسونگ گفتند که بر فناوری هایی متمرکز خواهند بود که می توانند فاصله سامسونگ از دیگر رقبا را بیشتر کنند. آن ها می خواهند کسب وکار تراشه سازی خود (که در پنج دهه گذشته در فناوری نیمه رساناها پیشرو بوده) را بهبود و گسترش دهند تا شکاف بین خود و رقبا را عمیق تر کنند.

در بخش موبایل، لوازم خانگی و نرم افزار، استراتژی بر اولویت قراردادن مشتری خواهد بود و بر عملکرد و کیفیت محصولات تأکید خواهد شد. همچنین سامسونگ درباره گسترش هوش مصنوعی موضعی اساسی اتخاذ خواهد کرد. این شرکت در حوزه محیط زیست هم رویه ای سالم پیش خواهد گرفت.

سامسونگ در چهار ماه ابتدایی سال 2023 حدود 147.2 میلیارد دلار فروش داشت که 17.5 درصد پایین تر از سال 2022 بود. سود این شرکت در مقایسه با 2022، به دلیل تقاضای کمتر نیمه رساناها بسیار کاهش یافته است. این شرکت نتوانسته سفارشات چندانی از مشتری های بزرگی مانند انویدیا، اپل، AMD و کوالکام داشته باشد، اما کره ای ها امیدوارند که در سال 2024 در این زمینه بهتر عمل کنند؛ شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کوالکام می خواهد از فرایندهای 2 و 3 نانومتری سامسونگ در آینده بهره ببرد.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/t42u4Yll
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه