یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تیرچه

با پیشرفت علم و تکنولوژی، همه صنایع روز به روز در حال پیشرفت هستند. یکی از این صنایع، صنعت ساخت و ساز است که با پیشرفت علم، دیگر نگرانی برای سقوط از ارتفاع وجود ندارد و با خیال راحت میتوان ساخت و ساز را انجام داد.

تیرچه یکی از مواردی است که باعث شده ساخت و سازها نسبت به گذشته محکمتر شوند و سرعت کار را بالا ببرد.

تیرچه چیست؟

به طور کلی تیرچه محصولی است که به صورت افقی بین ستون­ ها و تیرهای ساختمان و به صورت موازی و با فاصله نزدیک بهم میگذارند تا با کمک بلوک، یونولیت و ابزارهای مدرن دیگر، بتوان سقف سازه را پوشش داد. معمولا تیرچه را از فولاد، بتن و یا چوب میسازند که در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح میدهیم.

انواع تیرچه:

  1. تیرچه بتنی: تیرچه بلوک یا تیرچه بتنی نوعی از تیرچه است که مواد تشکیل دهنده آن بتن و میلگرد میباشد.
  2. تیرچه کرومیت: تیرچه فلزی یا تیرچه کرومیت معمولا از ورق­ های فولادی و نبشی و میلگرد ساخته میشود.
  3. تیرچه سفالی: این نوع از تیرچه توسط قالب­ های سفالی ساخته میشود و داخل این قالب را بتن ریزی میکنند تا پس از خشک شدن تیرچه سفالی را از قالب بیرون بکشند. تیرچه سفالی با تیرچه خر پا متفاوت است هرچند که در نگاه اول شبیه بهم هستند.
  4. تیرچه نیازیت: تیرچه نیازیت نوعی از تیرچه فلزی است که برای ساخت و سازهای پایه فلزی بسیار کاربرد دارد و میتواند وزن سقف را قبلا از محکم شدن بتن، نگه دارد و مقاوت بالایی دارد.

قیمت تیرچه

تیرچه اندازه و انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها قیمت مشخصی دارند و قیمت هر نوع و هر اندازه­ ای باهم متفاوت است به همین خاطر نمیتوان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

شما دوستان عزیز برای اطلاع از قیمت تیرچه میتوانید، به سایت ما مراجعه کنید و با تماس با ما، از قیمت نوع تیرچه دلخواه خود، اطلاع پیدا کنید.

 

تیرچه کرومیت 3 متری

 

مفتول مسوار

مفتول مسوار نوعی مفتول است که از فلز مس(مقدار کمی) تولید میشود و به همین سبب آن را به اسم مفتول مسوار میشناسند. آلیاژ مسوار از دو فلز مس و قلع درست میشود که فلز مس نقش سخت کننده را دارد.

ترکیب مفتول مسوار

آلیاژهای مسوار از قلع (%85)، آنتیموان (%5 تا 10%) و مس (%5) تشکیل میشود که رنگ آن زرد و قرمز (شبیه مس) است.

جالب است بدانید که در بعضی مواقع ممکن است تا 75% مس استفاده شود.

اندازه مفتول مسوار

این محصول طی فرآیند نورد گرم تولید میشود و قطر آن بین 4. تا 8 میلیمتر است. نقطه ذوب آنها پایین است و معمولا بین 170 تا 230 درجه سانتیگراد ذوب میشوند به همین دلیل در جوشکاری از آنها زیاد استفاده میشود.

این محصول را هم به صورت شاخه­ ای و هم به صورت کلاف میتوانید خریداری کند. طول هر شاخه از 30 سانتی متر تا 4 متر میتواند به صورت شاخه­ ای تولید شود.

وزن مفتول مسوار

وزن هر کلاف مفتول مسوار بین 20 تا 200 کیلوگرم میباشد.

کاربرد مفتول مسوار

مفتول مسوار کاربردهای زیادی دارد که از مهمترین آنها میتوان به صنعت، ساخت محصولات مفتولی، ساخت لوازم خانگی، بسته بندی، تولید ماسک، عایق بندی، ساخت یخچال، ساخت کابینت، آرماتوربندی و غیره میتوان اشاره کرد.

قیمت مفتول مسوار

مفتول مسوار چندین اندازه مختلف دارد و کیفیت تولید و مواد اولیه کارخانه­ ها با هم متفاوت است. به همین دلیل قیمت مشخصی ندارد چون نوع خرید شما باید مشخص شود که به صورت کلافی یا شاخه­ ای میخواهید خرید را انجام دهید.

ما در صفحه قیمت مفتول مسوار، قیمت تمام سایزهای مفتول را در یک جدول طراحی کردیم. شما عزیزان با مراجعه به این صفحه علاوه بر قیمت مفتول مسوار، میتوانید قیمت دیگر محصولات را ملاحظه فرمایید. همچنین با مراجعه به سایت و برقراری تماس با کارشناسان ما، از قیمت لحظه­ ای این مفتول و دیگر محصولات را جویا شوید تا با خیال آسوده خرید خود را انجام بدهید.

یونولیت

یونولیت یکی از مصالح ساختمانی است که کاربرد زیادی در ساخت دیوار و سقف دارد. یونولیت­ها را به صورت سقفی و دیواری تولید میکنند.

این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای بلوک­ های سیمانی و سفالی میباشد و با وزن سبکی که دارد وزن سازه را بسیار کم میکند و در مقابل بلایای طبیعی ماننده زلزله بسیار مقاوم­تر هستند.

 

مفتول مسوار 2.5 تا 3 میل

 

ترکیب ساخت یونولیت

در یونولیت هیچ گونه واکنش شیمیایی انجام نمیشود و میزان جذب رطوبت در آن صفر است. این محصول توسط ادوارد سیمون در سال 1839 به طور کاملا تصادفی کشف شد.

ماده تشکیل دهنده یونولیت استایرن مونومر است که به نوعی پلاستیک تبدیل میشود. چون این ماده 95 درصد آن هوا و فقط 5 درصد آن از پلاستیک تشکیل شده است بسیار سبک است.

نحوه تولید یونولیت

 یونولیت را در سه مرحله پیش انبساط، تثبیت و شکل دهی میسازند. دانه­ های پلی استایرن با پنتان آغشته شده و تحت تاثیر دمای بالای 90 درجه قرار میگیرد که باعث میشود پیش فوم ساخته شود.

این افزایش دما باعث شده که پنتان تبخیر شود و مواد ترموپلاستیک به 25 تا 50 برابر اندازه اصلی خود برسد.

در مرحله بعد دانه­ های ریز بین 7 تا 12 ساعت برای نثبیت شدن در حالت تعادل نگه داشته میشوند و سپس آن را وارد قالب میکنند که نتیجه آن تولید بلوک مادر میشود.

در آخر بلوک­ های مادر را در اندازه­ های تعیین شده برش میزنند و به بازار عرضه میکنند.

کاربرد یونولیت

  • در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم­ هستند
  • وزن بسیار سبک آنها
  • عایق صوتی و حرارتی مناسبی هستند
  • بسیار به صرفه تر بلوک سیمانی و سفالی است
  • کاهش وزن ساختمان و مقاوم در برابر زلزله
  • طول عمر بالا و پوسیده نشدن آن
  • قابلیت بازیافت دارند و به محیط زیست آسیب نمیرسانند

اندازه و ابعاد یونولیت

  • یونولیت تیرچه بتنی با طول 2 مترو عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 20 و 25 سانتی
  • یونولیت تیرچه کرومیت با طول 1 و 2 متر، عرض 65 سانتی و ارتفاع 20 و 25 سانتی متری
  • یونولیت تیرچه پیش تنیده با طول 2 متر، عرض 50 سانتی و ازتفاع 15 سانتی متری
  • یونولیت حفره دار با طول 110 سانتی، عرض 50 سانتی و ارتفاع 25 سانتی متری

قیمت یونولیت

همانطور که توضیح دادیم یونولیت انواع مختلفی دارد و سایزهای آنها متفاوت است به همین دلیل نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن تعیین کرد. همچنین نواسانات قیمت در بازار و صعودی بودن قیمت اجناس باعث شده که قیمت یونولیت سقفی هم لحظه ای تغییر کند.

برای خرید یونولیت حتما روز خرید قیمت نهایی را جویا شوید. شرکت آهن توری با داشتن کادری مجرب و کارشناسان حرفه­ ای، آماده پاسخگویی به تلفن های شما عزیزان هستند تا در امر خرید به شما کمک کنند.

پس حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید چون این شرکت با ضمانت نامه کتبی تمام محصولات خود را به دست مشتریان میرساند.

 

یونولیت سقفی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E2YPSmas
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه