یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

داشتن پوست شفاف و سفت که اثری از چین و چروک روی آن مشاهده نمی شود از معیارهای بااهمیت زیبایی است. بسیاری از افراد از روش های مختلف جوانسازی پوست استقبال می کنند. جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت یکی از روش های محبوب و کم عارضه است که در این مطلب قصد داریم به طور کامل آن را توضیح دهیم. پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید با برترین روش از بین بردن چین و چروک صورت آشنا شوید.

جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت

جوانسازی با لیزر اندولیفت چیست؟

اندولیفیت یکی از روش های زیبایی است که با استفاده از لیزر و با کمترین تهاجم انجام می شود و موجب سفت شدن پوست می شود. جوانسازی با لیزر اندولیفت به جز پوست صورت در قسمت های دیگر بدن هم قابل انجام است و افتادگی پوست و چین و چروک های آن را از بین می برد.

دکتر رفیعی با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا برای از بین بردن چین و چروک صورت از لیزر اندولیفت استفاده می کند تا سلول های چربی نواحی عمیق پوست را تحریک کند و کلاژن سازی را افزایش دهد.

عملکرد جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت چگونه است؟

هدف از جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت آب کردن چربی های اضافی زیر پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست است. در این روش فیبرهای نازکی زیر پوست فرستاده می شود و به بافت های زیرین پوست برخورد می کند تا چربی ها تجزیه شوند. برای انجام لیزر اندولیفت پزشک بادقت مسیرها را برای تاباندن میکروفیبرها مشخص می کند.

بنابراین جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت واکنش های سوخت و ساز خارج سلولی را فعال می کند، چربی سوزی پوست را تحریک می کند، کلاژن سازی را افزایش می دهد و در نهایت موجب کانتورینگ و سفتی پوست می شود.

تعداد جلسات اندولیفت چقدر طول می کشد؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست با اندولیفت بستگی به وضعیت پوست فرد دارد. به عبارت دیگر شل شدگی و میزان چروک پوست تعیین کننده تعداد جلسات است. ممکن است برای یک فرد یک جلسه اندولیفت کافی باشد، درحالی که فرد دیگر نیاز به تکرار جلسات اندولیفت داشته باشد.

نقاهت رفع چین و چروک با لیزر اندولیفت چقدر است؟

یکی از مهم ترین ویژگی های لیزر اندولیفت این است که دوران نقاهت کوتاهی دارد. افرادی که از این روش استفاده می کنند می توانند بدون نیاز به استراحت به محل کار خود برگردند و فعالیت های معمول زندگی را از سر بگیرند.

البته نقاهت کوتاه به معنی این نیست که فرد نیازی به مراقبت بعد از انجام روش ندارد. میزان کبودی، تورم و توانایی بدنی فرد در طول دوران نقاهت بعد از لیزر اندولیفت تاثیرگذار است. 

جوانسازی با لیزر اندولیفت

مزایای جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت چیست؟

  • اندولیفت روشی غیر تهاجمی

یکی از مهم ترین مزایای رفع چین و چروک صورت با لیزر اندولیفت تهاجمی نبودن آن است. یعنی با انجام این روش فرد درد و ناراحتی احساس نمی کند و هیچ اثری از بخیه یا جای زخم روی پوست باقی نمی ماند. همچنین در این روش جذب هموگلوبین پایین است و آسیبی به عروق وارد نمی شود. بنابراین بعد از انجام روش اثری از خونمردگی یا خونریزی هم روی پوست مشاهده نمی شود.

  • عدم محدودیت جنسی و سنی برای لیزر اندولیفت

جوانسازی با اندولیفت روشی محبوب و پرطرفدار است که خانم ها و آقایان برای جوانسازی صورت می توانند از آن استفاده کنند. حتی از لحاظ سن و سال هم محدودیتی برای انجام این روش وجود ندارد و همه افراد می توانند از مزایای این روش استفاده کنند. البته با توجه به اینکه کلاژن سازی بعد از 30 سالگی کم می شود، بیشتر متقاضیان این روش سن بالای 30 سال دارند.

  • تاثیرگذاری سریع اندولیفت

یکی از مزیت های بااهمیت جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت این است که تاثیر آن روی پوست بعد از اولین جلسه قابل مشاهده است. البته به طور معمول متقاضیان به چند جلسه درمانی نیاز دارند که باعث می شود نتایج نهایی 2 یا 4 هفته بعد به طور کامل آشکار شود.

  • قیمت مناسب نسبت به روش های دیگر لیفیتینگ

درصورتی که می خواهید روشی را برای جوانسازی صورت انتخاب کنید که قیمت مناسبی داشته باشد، لیزر اندولیفت انتخاب مناسبی است و نسبت به روش های جراحی هزینه مقرون به صرفه تری دارد. 

  • کم عارضه بودن لیزر اندولیفت

یکی از نگرانی های متداول متقاضیان انجام روش های زیبایی این است که بعد از انجام روش درگیر عوارض نشوند. مزیت جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت این است که عارضه ای به همراه ندارد و مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند.

تها عارضه ای که بعد از انجام اندولیفت برای فرد ایجاد می شود، التهاب و تورم در محل لیزر است که جزو عوارض طبیعی است و بعد از چند روز خود به خود از بین می رود. البته برای کاهش عوارض اندولیفت لازم است این روش را نزد پزشک باتجربه و متخصص انجام دهید و مراقبت های بعد از لیزر اندولیفت را جدی بگیرید.

مزایای جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت

چه کسانی می توانند از جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت استفاده کنند؟

  • کسانی که خاصیت کشسانی پوست خود را از دست داده اند، کاندیدای مناسبی برای اندولیفت هستند.
  • کسانی که چین و چروک متوسط و عمیقی روی پوست صورت دارند می توانند از جوانسازی با اندولیفت استفاده کنند.
  • کسانی که پوست صورتشان در اثر آفتاب سوختگی، استفاده از داروها یا کرم های خاص تیره شده است.
  • کسانی که زیر پوست صورت خود بافت چربی اضافه دارند و قصد آب کردن آن را دارند.
  • کسانی که روی پوست صورت جای جوش یا اسکارهای قدیمی دارند و میخواهند با اندولیفت پوست صورت خود را شفاف و صاف کنند.

چه کسانی نمی توانند از جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت استفاده کنند؟

جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت جزو روش های کم عارضه و غیر تهاجمی است که طرفداران زیادی دارد. اما این ویژگی ها به معنی این نیست که همه افراد می توانند از این روش برای از بین بردن چین و چروک صورت و لیفیتینگ استفاده کنند. افراد زیر کاندیدای مناسبی برای انجام لیزر اندولیفت نیستند.

  • خانم های باردار و شیرده
  • مبتلایان به بیماری های خودایمنی
  • افراد مبتلا به حساسیت و عفونت های شدید پوستی

ماندگاری جوانسازی با اندولیفت چقدر است؟

یک اصل کلی درباره روش های جوانسازی و زیبایی وجود دارد و آن این است که نمی توانیم زمان دقیقی برای ماندگاری آن تعیین کنیم. قاعدتا درباره جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت هم این قاعده صادق است و ماندگاری آن از فردی به فردی دیگر متفاوت خواهد بود.

عوامل مختلفی بر میزان ماندگاری لیزر اندولیفت تاثیرگذار است. به طور مثال سن و سال فردی که اندولیفت انجام داده، جنس پوست، رعایت مراقبت های بعد از انجام لیزراندولیفت از عوامل مهمی هستند که میزان ماندگاری جوانسازی و رفع چین و چروک را تحت تاثیر قرار می دهند.

بهتر است بدانید ماندگاری اندولیفیت نسبت به سایر روش های جوانسازی مانند تزریق ژل و بوتاکس بیشتر است بیشتر از یک سال طول می کشد. البته برخی از پزشکان برای بالابردن اثربخشی اندولیفت، در فواصل زمانی مشخصی این روش را تکرار می کنند.

مراقبت های قبل از جوانسازی با لیزر اندولیفت شامل چه مواردی است؟

درصورتی که متقاضی جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت هستید، قبل از شروع جلسات درمان باید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • پوست صورت را با شوینده و تونر مناسب تمیز کنید.
  • از برنزه کردن پوست صورت قبل از جلسات لیز اندولیفت بپرهیزید.
  • دو هفته قبل از شروع جلسات از داروهای رقیقکننده خون مانند وارفارین یا آسپرین استفاده نکنید.
  • د. هفته قبل از شروع جلسات اندولیفت سیگارکشیدن و نوشیدن مشروب را ترک کنید.
  • درصورتی که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف میکنید حتما این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از جوانسازی صورت با اندولیفیت شامل چه مواردی است؟

برای بالابردن اثربخشی و ماندگاری روش لیزر اندولیفت و کاهش عارضه های بعد از انجام روش لازم است مراقبت های زیر را انجام دهید.

  • استفاده از کمپرس سرد روی صورت باعث کاهش تورم و کبودی صورت می شود. حتی می توانید یک کیسه یخ همراه داشته باشید و بلافاصله بعد از پایان جلسه روی صورت خود قرار دهید.
  • به مدت یک هفته بعد از جلسات لیزراندولیفت استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی ممنوع است.
  • به مدت یک هفته بعد از جلسات لیزراندولیفت استفاده از لوازم آرایشی و شوینده های حاوی الکل ممنوع است.
  • استفاده از سونا و استخر تا زمان بهبود کامل پوست صورت باید به تعویق بیفتد.
  • قرارگرفتن در معرض نور آفتاب بعد از جلسات اندولیفت موجب آسیب به پوست و آفتاب سوختگی می شود.
  • یکی از مراقبت های ضروری بعد از جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت نوشیدن روزانه 8 لیوان آب و هیدراته نمودن پوست است.
  • درصورت صلاحدید پزشک چند روز بعد از انجام اندولیفت باید مصرف داروهای رقیق کننده قطع شود.

هزینه جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت

هزینه جوانسازی صورت با لیزر اندولیفت چقدر است؟

لیزر اندولیفت روش جدید و کم عارضه ای است که مشکلات شل شدن و افتادگی پوست را از بین می برد و موجب صاف و سفت شدن پوست می شود. هزینه انجام این روش ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد.

به طور مثال وضعیت پوست فرد و میزان شل شدگی آن، وسعت ناحیه درمان، تخصص و تجربه پزشک و منطقه جغرافیایی که کلینیک در آن قرار دارد و نوع دستگاهی که برای لیزر اندولیفت مورد استفاده قرار می گیرد، از عوامل مهمی هستند که هزینه و تعداد جلسات جوانسازی با لیزر اندولیفت را تحت تاثیر قرار می دهند.

جمع بندی

لیزر اندولیفیت یکی از روش های جدید جوانسازی و از بین بردن چین و چروک پوست است که با تحریک بافت های عمقی پوست، موجب تولید کلاژن بیشتر و انسجام بیشتر پوست می شود. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره جوانسازی صورت با لیزراندولیفت، مزایا، هزینه و مراقبت های قبل و بعد از انجام این روش در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mV20kQch
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه