دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 20 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی هتل های سرعین

سرعین یکی از شهرهای زیبا و دیدنی استان اردبیل است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر با طبیعتی بکر، آب و هوای معتدل و مکان های تاریخی و فرهنگی برجسته، یک مقصد ایده آل برای تفریح و استراحت می باشد.

با توجه به اینکه سرعین یک شهر کوچک است، تعداد هتل های سرعین محدود است؛ اما با وجود این محدودیت، هتل های این شهر توانسته اند با کیفیت خدمات و امکانات خود، مسافران را متقاعد کنند که سرعین را به عنوان یک مقصد ایده آل برای اقامت انتخاب کنند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین هتل های سرعین را معرفی و بررسی کنیم.

 

معرفی هتل های سرعین

۱.هتل لاله ۲ سرعین

هتل لاله 2 که یکی از مشهورترین هتل های سرعین است، در فاصله 23 کیلومتری اردبیل واقع شده است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است و در مقابل مجتمع آب درمانی سبلان قرار دارد. همچنین، به آب گرم های دیگر شهرها مانند گاومیش گلی نیز نزدیک است. امکان دسترسی آسان به مجموعه گردشگری آلوارس و روستاهای ویلا و ورگه سران نیز در این هتل وجود دارد. هتل لاله سرعین دارای 100 واحد اقامتی است که از اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت های چهارنفره تشکیل شده اند. امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون، تخت خواب های استاندارد، مبلمان، یخچال، مینی بار و حمام اختصاصی است. رستوران هتل و سفره خانه سنتی نیز در طبقه همکف، در دسترس میهمانان قرار دارند. همچنین، هتل دارای کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، فروشگاه، پارک بازی کودکان، اتاق نگهداری از کودک، سالن های همایش و کنفرانس، امکانات برای افراد کم توان و خدمات دیگری از این قبیل نیز می باشد.

 

۲.هتل آب درمانی رویال پارک سرعین

هتل لوکس چهار ستاره رویال پارک سرعین، یکی از جاذبه های خیره کننده شمال غرب کشور، در ابتدای سال نوروز سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. هتل رویال پارک به عنوان نخستین مجموعه هتل و آب درمانی در خاورمیانه است که توانست عضویت اتحادیه Spawatter اروپا را به دست آورد، شناخته می شود. این هتل تازه تاسیس با ۴ طبقه بنا و ۲۰ واحد اقامتی لوکس، بهترین و جدیدترین تجهیزات از جمله کلینیک تخصصی آب درمانی، استخرهای خصوصی و عمومی، غار نمک، حمام ترکی، سونا و ماساژ تراپی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل رویال پارک سرعین با محیطی آرام و دلنشین، بهترین تجربه اقامتی را برای مهمانان و گردشگران خلق می کند.

لازم به ذکر است برخی از واحدها بدون پنجره و نورگیر بوده و همچنین سوئیت های VIP نیز دارای یک حوضچه آبگرم معدنی می باشند.

 

۳.هتل پدرام سرعین

هتل پدرام سرعین

در سال ۱۳۹۳، هتل لوکس چهار ستاره پدرام سرعین که به عنوان یکی از بهترین هتل های سرعین نیز شناخته می شود، در خیابان دارایی به طور رسمی افتتاح گردید. این هتل دارای یک ساختمان ده طبقه است که در آن ۴۶ واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و مطابق با استانداردهای بروز هتلداری قرار دارند. با مراجعه به هتل پدرام، شما میتوانید از امتیازات متعددی بهره مند شوید. یکی از مزایای این هتل واقع شدن در نزدیکی مراکز آب درمانی سرعین است، از جمله مجتمع آب درمانی سبلان. همچنین، موقعیت مکانی این هتل به شما امکان دسترسی آسان به مرکز شهر و همچنین پیست اسکی آلوارس را می دهد. پیست اسکی آلوارس، بزرگترین پیست اسکی ایران از نظر وسعت است و شما میتوانید با راحتی به آن دسترسی داشته باشید. کادر مجرب و آموزش دیده هتل پدرام در همه لحظات آماده استقبال و پذیرایی از شما میهمانان گرامی می باشند.

شایان ذکر است که در این هتل، از تاریخ ۲۸ اسفند ماه به بعد، امکان رزرو حداقل برای دو شب مقدور است.

 

۴.هتل ارشاد سرعین

هتل چهار ستاره ارشاد سرعین در خیابان ولیعصر در سال ۱۳۷۹ به طور رسمی افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ به منظور ارتقای کیفیت خدمات و امکانات، مورد بازسازی و بهبود قرار گرفت. این هتل در ۶ طبقه بنا ساخته شده است و دارای ۵۶ اتاق و سوئیت اقامتی می باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل که یکی از برترین هتل های سرعین است، با امکانات رفاهی مناسب و بروز مجهز شده اند تا اقامتی راحت و دلنشین را برای میهمانان فراهم کنند.

یکی از ویژگی های جذاب هتل ارشاد، بخش آب درمانی با تجهیزات مدرن است. میتوانید از این امکانات برای استراحت و آرامش بدن و روح خود بهره برداری کنید.

موقعیت مکانی هتل ارشاد نیز از جمله مزایای آن است. با دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی، مهمانان هتل ارشاد میتوانند از امکانات، تفریحات و جاذبه های شهر لذت ببرند و به راحتی به مقاصد مد نظر خود دسترسی پیدا کنند. همچنین، نزدیکی هتل به سایر مراکز آب درمانی سرعین، به شما امکان می دهد تا به راحتی از خدمات و تسهیلات آنها بهره مند شوید.

هتل ارشاد با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و نیز امکانات رفاهی مناسب، همواره آماده استقبال و پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.

 

۵.هتل بوستان سرعین

هتل بوستان، از اولین هتل های سرعین، در سال ۱۳۸۹ در مرکز این شهر به صورت رسمی افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ به منظور بهبود کیفیت خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان این هتل بر روی ۸ طبقه بنا ساخته شده است و دارای ۶۰ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می باشد.

یکی از مزایای این هتل، دسترسی آسان به مراکز تفریحی و آب های درمانی شهر سرعین می باشد. به علاوه، مجتمع آب درمانی سبلان نیز در این شهر واقع شده است که از آن نیز می توان بهره برداری کرد. با این امکانات، مهمانان هتل بوستان می توانند از فرصت های تفریحی و آبدرمانی شهر لذت ببرند.

کادر مجرب هتل بوستان همواره آماده ارائه خدمات مناسب و جذاب به مهمانان گرامی است. با رعایت استانداردهای بالا و توجه به رضایتمندی مهمانان، تیم هتل بوستان سعی می کند تجربه ای لذت بخش و به یادماندنی را برای شما فراهم کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OgYDXl9e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
بابک :
4 ماه پیش
اگرغذای بی کیفیت ومردمانی سرمست ومغرورازدرآمدخوب میخوایدبریدسرعین...چندین سال قبل که هنوزسرعین اینقدررشدنکرده بودوقتی سفری به این خطه میکردیم مردمی بسیار مهمان نواز باغذاهای عالی وارزان لذت سفررادوچندان میکردولی متاسفانه در سالهای اخیربخاطرحجم بیشترمسافروبالطبع کاسبی ودرامدبالاترخیلی کیفیت پایین اومده وقیمتهافضایی شدن.کافی برید عسل فروشی انواع و اقسام عسل‌های اصل وقلابی باقیمتهای زیاددراختیارتون میزارن.البته ناگفته نمونه هنوزهم انسانهای شریف وخوب در این شهربسیارند.امیدوارم درست بشه تامردم قهرشون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه