یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سایت آماده و ارزان را انتخاب کنیم یا اختصاصی؟

سایت آماده راه اندازی کنیم یا سایت اختصاصی؟ یکی از سوالاتی که هنگام راه اندازی سایت ممکن است برایتان بوجود بیاید. در پاسخ به این سوال باید جنبه های بسیاری را در نظر داشت و بر اساس نوع کسب و کارتان، بودجه و هزینه ای که برای طراحی سایت در نظر گرفته اید و … سایت آماده و ارزان یا یک سایت اختصاصی را انتخاب نمایید.

آیا هزینه های سایت آماده کمتر است؟

سایت آماده همانطور که از نامش پیداست به سایتی گفته می شود که تمامی اجزای آن از پیش طراحی شده است. طی بررسی های به دست آمده از آخرین اخبار شرکتها، قیمت سایت آماده به دلیل آماده بودن تمامی اجزای آن کمتر از سایت های اختصاصی است. سایت اختصاصی به سایتی گفته می شود که از پایه متناسب با نیاز کارفرما کدنویسی می شود و بر اساس سلیقه و امکانات مورد نیاز شما طراحی می شود. قطعا این سایت های اختصاصی پس از راه اندازی هم نیاز به یک سری خدمات دارند که خودشان شامل هزینه می شوند. در صورتی که هزینه پشتیبانی سایت های آماده بسیار کمتر بوده و در بسیاری از موارد خودتان می توانید، تغییرات دلخواهتان را بر روی سایت اعمال نمایید.

دلایل خرید سایت فروشگاهی آماده

  • بروزرسانی مداوم سایت های وردپرسی و برطرف شدن مشکلات
  • رعایت تمامی نکات مورد نیاز یک وبسایت
  • پایین بودن هزینه و زمان راه اندازی سایت آماده
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های گزاف پس از دریافت سایت

در نتیجه شما می توانید در کمترین زمان، با پرداخت کمترین هزینه و تنها یک بار، صاحب سایت آماده وردپرسی خود شوید و از عدم بروز مشکل در سایت مطمئن باشید. اما در اعمال قابلیت ها و امکانات مورد نظرتان در سایت های آماده محدود تر خواهید بود.

چطور یک سایت آماده راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی سایت آماده در ابتدا باید شرکت های طراحی سایت آماده را پیدا کنید. سپس بر اساس موضوع سایت خود نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را بررسی نمایید. برخی شرکت ها بابت سایت ساز خود به صورت ماهانه یا سالانه هزینه دریافت می کنند و برخی دیگر یک بار هزینه دریافت می کنند و به طور کامل سایت را در اختیارتان قرار می دهند. بهتر است از شرکت هایی سایت خود را خریداری کنید که نیاز به تمدید نداشته باشند و سورس کد سایت را برای توسعه احتمالی در اختیارتان قرار دهند.

چطور یک سایت آماده راه اندازی کنیم؟

بر اساس آخرین اخبار شرکت ها، بهترین شرکت های طراحی سایت برای سایت آماده، شرکت طراحی سایت وب پویا، پرتال و سی فایو هستند و بهترین شرکت برای طراحی سایت اختصاصی شرکت داده ورزان می باشد.

پس از آن که سایت خود را دریافت نمودید می توانید محصولات خود را در آن قرار دهید و با سئو کردن سایت خود در اولین نتایج جستجو نمایش داده شوید.

شاید با خودتان بگویید ارزان بودن سایت های آماده بی دلیل نیست و حتما امکانات و قابلیت های مورد نیاز یک سایت فروشگاهی را ندارد. اما باید بگوییم اکثر سایت های آماده تمامی امکانات مورد نیاز یک سایت فروشگاهی را دارند. دلیل ارزان بودن این نوع سایت ها این است که سیستم یک بار قبلا نوشته شده و صرفا برای شما کدنویسی نشده است. بنابراین طبیعی است که هزینه سایت آماده بسیار ارزان تر از سایت اختصاصی باشد.

مدیریت سایت های آماده دشوار است؟

بر خلاف سایت های اختصاصی، مدیریت سایت آماده بسیار آسان است. شما می توانید به راحتی تمامی منوها، هدر و فوتر سایت و … را به دلخواه خود تغییر دهید. در صورتی که از شرکت های معتبر سایت خود را خریداری کنید، فیلم های آموزشی نیز در اختیارتان قرار می دهند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید. شرکت طراحی سایت مانند شرکت وب پویا از تمامی قسمت های فروشگاه ساز آماده خود ویدئو دارد و آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

اما ممکن است در مدیریت سایت های اختصاصی و اعمال تغییرات جزئی هم نیاز به دانش برنامه نویسی داشته باشید. در اکثر موارد صاحبین سایت های اختصاصی از برنامه نویسی سر رشته ندارد و همواره به وجود یک برنامه نویس در کنار خود نیاز دارند.

نکات مهم در خرید سایت آماده

تا اینجا شما را با مزایا و معایب هر دو روش طراحی سایت آماده و اختصاصی آشنا کردیم. در صورتی که برای کسب و کارتان طراحی سایت آماده را در نظر گرفته اید، به مواردی که در ادامه می گوییم توجه داشته باشید.

نکات مهم در خرید سایت آماده

·         خرید سایت آماده از شرکت معتبر

اولین و مهم ترین مرحله خرید سایت آماده ارزان انتخاب یک شرکت معتبر طراحی سایت می باشد. در صورتی که از شرکت معتبر فروشگاه ساز آماده خود را خریداری نکنید، در آینده با مشکلات بسیاری روبرو خواهید شد. در صورتی که از شرکت های نامعتبر سایت آماده خود را خریداری کنید، ممکن است با مشکلاتی مانند قرار دادن کدهای مخرب و جاسوسی در سایت و هک حساب مشتریان روبرو شوید. در چنین شرایطی اعتبارتان زیر سوال می رود.

برای انتخاب یک شرکت معتبر به منظور طراحی سایت آماده ارزان، بایستی به نمونه کارهای قبلی آن شرکت و نظرات مشتریان توجه داشته باشید.

·         خرید سایت بر اساس اصول سئو

طراحی سایت و سئو یکی دیگر از مواردی است هنگام خرید سایت آماده باید به آن توجه کنید. نشان داده شدن سایت در اولین نتایج جستجو برای هر صاحب سایتی بسیار مهم است. بنابراین توجه داشته باشید سایتی که خریداری میکنید کدنویسی بهینه داشته باشد تا در نتایج جستجو به کاربران نمایش داده شوید. البته بهینه بودن کدنویسی سایت یکی از نکات سئو است و موارد بسیار دیگری را باید برای نمایش سایت در نتایج اول گوگل رعایت کنید.

·         خدمات پشتیبانی سایت آماده

پس از آن که سایت خود را دریافت کردید، ممکن است سوالات و ابهاماتی برایتان بوجود بیاید. برخوردار بودن سایت از خدمات پشتیبانی کار شما را آسان می کند و می توانید مشکلتان را با یک متخصص در این زمینه در میان بگذارید. بنابراین سایت آماده خود را از شرکتی خریداری کنید که خدمات پشتیبانی مناسبی نیز ارائه می دهد.

·         قابلیت ها و امکانات سایت آماده

پیش از خرید سایت آماده بهتر است امکانات و قابلیت های آن را بررسی کنید. ممکن است سایتی که خریداری می کنید امکانات مورد نیازتان را نداشته باشد و هزینه زیادی نیز بابت آن بپردازید. همچنین ممکن است یک سری امکانات و قابلیت ها را نیاز نداشته باشید و هزینه اضافی بابت آن بپردازید. بنابراین بهتر است لیست امکانات سایت آماده مورد نظرتان را مطالعه کنید و سپس خرید را انجام دهید.

·         پشتیبانی از زبان فارسی

راست چین بودن و پشتیبانی سایت آماده از زبان فارسی نیز یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید سایت است. در صورتی که سایت شما از زبان فارسی پشتیبانی نکند، ظاهر سایت تان بهم می ریزد. بهترین کار این است که سایت خود را از شرکت های ایرانی مانند راست چین و ژاکت تهیه کنید و قالب فارسی بر روی آن نصب نمایید.

در صورتی که می خواهید از قالب های خارجی مانند وود مارکت در سایت خود استفاده کنید، بهتر است آن را از سایت های ایرانی که عملیات فارسی سازی بر روی آن انجام داده اند خریداری کنید. وب سایت دستیار سئو بیش از 80 نوع قالب وودمارت را به صورت فارسی سازی و راست چین شده در اختیارتان قرار می دهد.

·         مشاهده نسخه دمو سایت آماده

پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ سایت هایی برای خرید سایت آماده بروید که نسخه دمو در اختیارتان قرار می دهند. نسخه دمو یک نسخه آزمایشی از سایت آماده است که این امکان را فراهم می کند تا با ظاهر و مدیریت سایت آماده وردپرسی آشنا شوید.

·         واکنش گرایی سایت آماده

واکنشگرایی یا ریسپانسیو بودن سایت آماده یکی از مسائل بسیار مهم در خرید سایت است. منظور از واکنش گرا بودن این است که سایت در هر نمایشگری به خوبی نمایش داده شود و اجزای آن دچار مشکل نشود. اهمیت ریسپانسیو بودن سایت به این خاطر است که امروزه بسیاری از جستجوها توسط موبایل و تبلت انجام می شود. بنابراین با بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی سایت از ریسپانسیو بودن آنها مطمئن شوید.

نتیجه گیری:

انتخاب بین سایت آماده و ارزان و سایت اختصاصی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله بودجه، نیازهای کسب و کار، و اهداف تجاری.

سایت های آماده معمولاً ارزان تر هستند و راه اندازی آنها آسان تر است. اما انعطاف پذیری کمتری دارند و ممکن است نیاز به شخصی سازی داشته باشند.

سایت های اختصاصی معمولاً گران تر هستند و راه اندازی آنها زمان برتر است. اما انعطاف پذیری بیشتری دارند و می توانند نیازهای خاص کسب و کار شما را برآورده کنند.

در صورتی که بودجه محدودی دارید و به دنبال راه اندازی سریع و آسان سایت هستید، سایت آماده می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. اما اگر نیازهای خاص دارید و می خواهید سایتی با عملکرد و ظاهری منحصربه فرد داشته باشید، سایت اختصاصی گزینه بهتری است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4tZGk9Ai
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه