جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پس از اخراج حدود 1000 کارمند در هفته گذشته، گوگل اکنون می خواهد تعدادی از پرسنل تیم فروش تبلیغات خود را تعدیل کند. این تصمیم گوگل می تواند روی چند صد شغل در سطح جهانی تأثیرگذار باشد.

«کریس پاپاس»، سخنگوی گوگل تأیید کرد که با این تصمیم، برخی ردیف های شغلی در سطح جهانی حذف می شوند. در واقع تصمیم گوگل می تواند در سطح جهانی تأثیر خود را بگذارد.

گوگل به دنبال تعدیل نیرو در تیم فروش تبلیغات

اخبار مربوط به تعدیل نیروها در گوگل برای اولین بار توسط وب سایت Business Insider منتشر شد. منبع این خبر، یادداشت منتشرشده از معاون ارشد گوگل یعنی «فیلیپ شیندلر» بود. براساس این اطلاعات، فیلیپ شیندلر به این موضوع اشاره کرده است که در مرحله اول برخی از پرسنل واحد «فروش مشتریان بزرگ» (LCS) تعدیل نیرو می شوند. این بخش روی فروش آگهی های تبلیغاتی به شرکت های بزرگ کار می کند. تیم «راهکارهای مشتریان گوگل» (GCS) نیز آگهی ها را به مشتریان کوچک تر می فروشد. براساس گزارشی دیگر، تیم فروش LCS در اکتبر سال گذشته نیز با تعدیل نیرو مواجه بود و برخی پرسنل این بخش اخراج شدند. حالا به نظر می رسد بار دیگر گوگل برای این بخش، برنامه تعدیل نیرو در نظر گرفته است.

تعدیل نیرو در تیم فروش تبلیغات گوگل می تواند روی برخی مشاغل درسطح جهانی تأثیرگذار باشد

کریس پاپاس سخنگوی گوگل می گوید این شرکت هر سال فرایند سخت گیرانه ای را طی می کند تا تیم خود را برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان تبلیغاتی به روز کند. گوگل در تلاش است تا مشتریان خود را به تیم های تخصصی و کانال های فروش مناسب متصل کند تا بتواند نیازهای خدماتی آن ها را به درستی برآورده کند. این تغییرات اما باعث می شود که چند صد شغل در سراسر جهان حذف شوند و کارمندانی که تعدیل شده اند می توانند برای سایر ردیف های شغلی گوگل درخواست بدهند.

هفته گذشته گوگل برنامه تعدیل نیروی خود را اجرا کرد و اکنون این شرکت قصد دارد تیم فروش تبلیغات خود را با تقریبا 30 هزار نیرو هدایت کند و نیروهای مازاد را اخراج کند. گوگل قبلاً برنامه تعدیل نیرو را در چندین بخش از شرکت اجرا کرده بود و حالا این موضوع به تیم فروش تبلیغات رسیده است.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IWAlyUPa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه