پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

با این هدایای تبلیغاتی، شگفت انگیز ظاهر شوید!

اقلام تبلیغاتی با گذشت زمان به یک تاکتیک بازاریابی ساده، ظریف و در عین حال متقاعدکننده برای دستیابی به اهداف استراتژیک کسب و کارها تبدیل شده اند اما در حال حاضر صرفا ارائه هدایای تبلیغاتی به تنهایی برای بازاریابی کافی نیست؛ بلکه شما باید به دنبال هدیه دادن اقلام جذاب، کاربردی و شگفت انگیزی باشید که بتوانند برندتان را از دیگر رقبا متمایز کنند.

ارائه چنین هدایایی به حفظ مشتریان، افزایش آگاهی از برند، تعامل بیشتر با مشتریان و مواردی از این دست کمک می کند. به همین خاطر در ادامه به معرفی اقلامی می پردازیم که بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان می گذارند. جهت انتخاب هدایای تبلیغاتی شگفت آور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی شگفت آور

بیشتر مردم از دریافت رایگان چیزی لذت می برند؛ مخصوصا اگر آن چیز واقعاً قابل استفاده و جذاب باشد. بنابراین زمانی که کالای ارزشمند و مفیدی را با لوگو و برند خود به آنها هدیه می دهید؛ قطعا تاثیر ماندگاری بر ذهن آنها خواهید گذاشت.

یافتن راه حل های بازاریابی خلاقانه لزوماً به معنای صرف هزینه های زیاد نیست؛ بلکه با انتخاب هدایای تبلیغاتی شگفت آور و مقرون به صرفه هم می توانید به اهداف تبلیغاتی موردنظرتان دست یابید. انواع هدایای تبلیغاتی جایگاه مهمی در دنیای بازاریابی و کسب و کارها دارند و می توانند به حفظ مشتریان قدیمی و همینطور جذب مشتریان جدید کمک کنند.

در ادامه به معرفی شگفت آورترین هدایای تبلیغاتی می پردازیم:

1.     اسپیکر تبلیغاتی

بسیاری از مردم به طور گسترده ای در طول روز از محصولات دیجیتالی و الکترونیکی استفاده می کنند و حتی برخی از این محصولات به یکی از ضروریات زندگی آنها تبدیل شده اند. بنابراین هنگام سفارش هدایای تبلیغاتی توجه به نیازهای جدید مشتریان و تلاش برای رفع این نیازها می تواند یکی از بهترین و تاثیرگذارترین استراتژی های بازاریابی حال حاضر باشد.

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی عالی و شگفت انگیز هستید؛ اسپیکرهای تبلیغاتی گزینه مناسبی هستند. اسپیکرهای تبلیغاتی موجود در وب سایت پارسیانوین به اندازه کافی جمع و جور و قوی هستند تا در مواقع لزوم قابل حمل باشند. اسپیکر تبلیغاتی علاوه بر طراحی فوق العاده جذاب و کیفیت صدای بالا، خیلی راحت به کامپیوتر، موبایل ، تبلت و گوشی های هوشمند مشتریان شما متصل می شوند.

اسپیکرها فقط برای پخش صدا کاربرد ندارند؛ بلکه امروزه آنها به صورت چراغ قوه دار همراه با رقص نور چند رنگ یا تک رنگ نیز قابل سفارش هستند که این ویژگی ها قطعا موجب افزایش جذابیت هدیه تبلیغاتی شما می شود.

2.     فلش تبلیغاتی

ازآنجایی که ابزارهای فناوری در دنیای امروز بسیار جذاب و کاربردی هستند؛ استفاده از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مشتریان شما واقعا شگفت آور و تاثیرگذار است. وقتی از هدایای تبلیغاتی جذاب، کم هزینه و کاربردی صحبت می شود؛ نمی توان فلش یا USB را نادیده گرفت. از این محصول برای ذخیره کردن داده ها از جمله اسناد، عکس ها، فایل های موسیقی و غیره استفاده می شود.

بنابراین شما با هدیه دادن یک فلش تبلیغاتی با آرم شرکت خود، به طور قابل توجهی روی ذهن مخاطبان تان تاثیر می گذارید؛ چراکه آنها هر زمان که برای ذخیره سازی و انتقال اطلاعات از این فلش ها استفاده کنند؛ به یاد شرکت و برند کسب و کار شما می افتند.

شما می توانید فلش تبلیغاتی را با ظرفیت های گوناگون در اندازه ها و شکل های مختلف تهیه کرده و به صورت سفارشی طرح دلخواه تان را بر روی دو طرف آنها چاپ یا حکاکی کنید و از نمایش و شناخت بهتر برندتان لذت ببرید. همچنین برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید از قبل اطلاعات محصولات و خدمات خود را بر روی فلش مموری بارگذاری نمایید.

3.     پاور بانک تبلیغاتی

انتخاب هدایای تبلیغاتی شگفت آور، اولین قدم برای یک استراتژی بازاریابی عالی و نتیجه بخش است. اگر می خواهید به مشتریان خود نشان دهید که شرکت و محصولات شما با فناوری روز دنیا هماهنگ است؛ می توانید یکی از ابزارهای دیجیتالی نظیر پاوربانک تبلیغاتی را برای هدیه دادن انتخاب کنید. پاوربانک های تبلیغاتی یکی از لوازم جانبی تبلیغاتی مدرن و ضروری هستند که مشتریان به شدت از آنها استقبال می کنند.

هدایای تبلیغاتی شگفت آور

پاوربانک ها به دلیل مزایای فراوانی که دارند؛ پتانسیل بازاریابی بسیار خوبی را برای کسب و کارها ارائه می دهند. این محصولات بیشتر در حال حرکت یا در سفر استفاده می شوند. به کمک آنها دیگر نیاز نیست نگران تمام شدن باتری تلفن همراه خود باشید؛ زیرا در هر زمان و مکان به عنوان یک منبع برق اضطراری به راحتی موبایل شما را شارژ می کنند.

اگر برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان تان به دنبال پاوربانک های تبلیغاتی در بهترین طرح ها و اندازه ها هستید، حتما از نمونه محصولات موجود در وب سایت پارسیانوین دیدن کنید. شما با درج لوگو یا آرم شرکت خود بر روی بدنه پاوربانک به راحتی می توانید در معرض دید مشتریان تان قرار بگیرید.

4.     اکسی باکس

کیفیت هوا تفاوت زیادی در راحتی و کیفیت زندگی ما هم در خانه و هم در محل کار ایجاد می کند. بنابراین اقلامی که برای بهبود کیفیت هوا کاربرد دارند؛ نظیر مرطوب کننده ها یا دستگاه های تصفیه کننده هوا، بهترین هدایای شرکتی برای کسب و کار شما هستند.

از جمله هدایای ویژه و منحصر به فردی که به کمک آن می توانید سلامتی را به مشتریان و کارمندان خود هدیه دهید؛ دستگاه اکسی باکس یا تصفیه کننده هواست که ابعاد کوچکی دارد و به راحتی قابل حمل است. از اکسی باکس در همه جا از خودرو گرفته تا محل کار استفاده می شود. شما می توانید لوگوی خود را روی دستگاه چاپ کنید تا کاربران و سایر افراد آن را ببینند و درباره کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند.

 بدون شک این دستگاه یک هدیه تبلیغاتی فوق العاده جذاب و شگفت انگیز با قابلیت های بسیار زیاد است که در این هوای آلوده شهرهای بزرگ، قطعا مشتریان شما با دریافت آن بسیار خوشحال خواهند شد.

خرید هدیه تبلیغاتی

خرید هدیه تبلیغاتی

 هنگام انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی، هدف این است که اثر ماندگاری به جا بگذارید. وسایل روزمره مانند خودکار یا دفترچه یادداشت، اگرچه مفید هستند اما ممکن است خیلی خاطره انگیز نباشند و روی مشتریان شما تاثیر چندانی نگذارند. مخصوصا در این ماه های آخر سال که نزدیک به عید هستیم، توجه به هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز می تواند نام شما را ماندگار تر از پیش کند.

بنابراین سعی کنید با خرید هدایای تبلیغاتی شگفت انگیزی که مشتریان شما را به وجد می آورند؛ تفاوت قابل توجهی میان برند خود و سایر برندها ایجاد کنید. مهم ترین نکات برای انتخاب و خرید بهترین و شگفت انگیزترین کالاهای تبلیغاتی عبارتند از:

  • کیفیت: آیا هدیه تبلیغاتی شما از مواد بادوام و درجه یک ساخته شده است؟
  • سودمندی: آیا هدیه تبلیغاتی شما کاربردی و موثر است؟
  • منحصربه فرد بودن: آیا هدیه تبلیغاتی خاص بودن کسب و کار شما را نشان می دهد؟
  • جذابیت: آیا کالای تبلیغاتی ظاهر خوبی دارد و احساس خوبی به گیرنده می دهد؟
  • مقرون به صرفه بودن: آیا محصول تبلیغاتی با قیمت ارائه شده واقعا ارزش خرید دارد؟

همچنین یکی دیگر از موارد مهم در هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی، توجه به فضای برندسازی آنها است. محصولاتی مانند اکسی باکس، پاوربانک و اسپیکر بر روی بدنه خود فضای کافی برای چاپ لوگو و آرم شرکت شما را فراهم می کنند. علاوه بر این، آنها را می توان به راحتی سفارشی سازی کرد و در اشکال و رنگ های مختلفی به مشتریان و سایر مخاطبان هدف ارائه داد.

سخن پایانی

اگر شما هم دغدغه انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی شگفت آور و باکیفیت بالا را دارید؛ پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات گروه تبلیغاتی پارسیانوین دیدن کنید. ما مطابق با نیازهای روز مشتریان شما، جدیدترین و خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی را در نظر گرفته ایم. برای دریافت مشاوره خرید هدایای تبلیغاتی شگفت آور، همین امروز با ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6uv8VcNV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه