چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

صدور ویزا کارت شخصی در ایران

3 ماه پیش ( 1402/11/9 )
 

اگر از افرادی هستید که قصد سفر به کشورهای خارجی داشته و به دنبال راهی برای پرداخت ارزی هستند، یا جزو افرادی هستید که به واسطه کار با کافرماهای خارجی درآمد ارزی دارید و به دنبال روشی مطمئن برای دریافت و نقد کردن آن هستید، خرید ویزا کارت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با خرید این کارت از مجموعه تهرانیکس می توانید به روشی مطمئن و کارآمد و در عین سریع دریافت ها و پرداخت های ارزی خود را مدیریت کرده و به میزان قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

صدور ویزا کارت شخصی در ایران

ویزا کارت فیزیکی چیست؟

Visa Card یک کارت اعتباری بین المللی است که به صورت مستقیم به یک حساب بانکی بین المللی متصل شده است. ایرانیان برای استفاده از این کارت باید نسبت به افتتاح حساب بانکی در یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه اقدام کنند. این حساب به نام شخص بوده و به صورت مادام العمر می تواند از آن استفاده کند. با خرید ویزا کارت، این کارت اعتباری به حساب مربوطه متصل شده و به نام شخص متقاضی صادر می شود که مانند کارت های بانکی دارای شماره کارت 16 رقمی، CVV2 و تاریخ انقضاء است.

 

خرید ویزا کارت فیزیکی چه مزایایی دارد؟

با خرید ویزا کارت پلاتینیوم و سایر انواع این کارت بین المللی می توان با یک تیر چند نشان زد؛ این کارت ها از مزایای متنوعی برخوردار بوده و قابلیت های زیادی را برای دارنده کارت فراهم می کنند. از مهم ترین مزایای این کارت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

برداشت وجه از دستگاه ATM

تا چند سال پیش افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی داشتند، مجبور بودند مقدار زیادی ارز به صورت نقدی به همراه خود داشته باشند؛ جدا از هزینه هایی که باید به عنوان کارمزد خرید ارز پرداخت می کردند، تأمین امنیت این پول در زمان سفر یک چالش بزرگ بود. امروزه افراد می توانند با خرید ویزا کارت از همراه داشتن پول نقد در طول سفرهای خارجی بی نیاز شوند. این افراد می توانند مبلغ مورد نظر برای سفر را به حساب بانکی متصل به کارت واریز کرده و در طول سفر از آن برای خرید از فروشگاه با استفاده از دستگاه پوز یا دریافت وجه نقد از دستگاه های ATM استفاده کنند.

 

خرید آنلاین 

بسیاری از افراد هستند که قصد سفر خارجی ندارند اما به واسطه شرایط و کار خود نیاز به خرید از سایت ها، اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف خارجی دارند. با خرید ویزا کارت فیزیکی به راحتی می توان پرداخت های آنلاین را بدون نگرانی و محدودیت انجام داد زیرا همه درگاه های پرداخت اینترنتی خارجی از Visa Card پشتیبانی می کنند.

 

شارژ نامحدود موجودی کارت

مزیت خرید ویزا کارت از نوع فیزیکی در مقایسه با نوع مجازی این است که به دلیل اتصال کارت به حساب بانکی، می توان به دفعات و به صورت نامحدود پول به حساب واریز کرده و آن را شارژ کرد.

واریز و دریافت وجه ارزی

افرادی که نیاز به انتقال وجه ارزی به دیگران داشته یا می خواهند وجه به صورت ارزی دریافت کنند، با خرید ویزا کارت فیزیکی می توانند بدون محدودیت ارسال و دریافت وجه انجام دهند. این ویژگی برای کسانی که فریلنسر بوده و با کارفرماهای خارجی کار می کنند به منظور نقد کردن درآمدها از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

تاریخ انقضای طولانی مدت

Visa Card فیزیکی کاملا شبیه به کارت های بانکی بوده و دارای تاریخ انقضاء معمولا 5 ساله هستند. زمانی که مهلت اعتبار کارت به پایان برسد، مشکلی برای حساب بانکی وجود نداشته و می توان مجدد درخواست صدور ویزا کارت فیزیکی داده و با استفاده از آن حساب را مدیریت کرد.

 

اتصال و وریفای کردن اکانت پی پال

پی پال یک کیف پول بین المللی است که برای وریفای کردن آن به کارت های اعتباری بین المللی نیاز دارید. با خرید ویزا کارت از نوع فیزیکی می توان به راحتی اکانت پی پال را وریفای کرده و حتی کارت را به حساب پی پال متصل کرده و تراکنش های خود را به این روش مدیریت کرد.

 

ویزا کارت فیزیکی چه کاربردهایی دارد؟

مجموعه تهرانیکس این امکان را فراهم کرده که بتوان با خرید ویزا کارت پلاتینیوم یا سایر انواع این کارت محدودیت های ارزی موجود به دلیل تحریم را بی اثر کرد. همه افرادی که واسطه شغل و شرایط خود و حتی به دلیل سفر به کشورهای خارجی به خدمات دریافت و پرداخت ارزی نیاز دارند می توانند از این کارت برای مدیریت امور مالی خود استفاده کنند. از مهم ترین کاربردهای Visa Card فیزیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برداشت وجه از دستگاه های ATM در سراسر دنیا
  • خرید حضوری با دستگاه پوز از فروشگاه ها
  • انتقال و دریافت وجه از دیگران
  • خرید و رزرو بلیط هواپیما، هتل، تور و خودرو
  • خرید بلیط رویدادهای ورزشی و فرهنگی
  • خرید اشتراک سایت های سرگرمی
  • خرید نرم افزارها و بازی های اورجینال و لایسنس آن ها
  • خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی
  • پرداخت هزینه شرکت در آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل
  • پرداخت هزینه های مربوط به دریافت ویزا

 

انواع ویزا کارت فیزیکی

در خصوص خرید ویزا کارت باید به این نکته اشاره کرد که کارت های فیزیکی در 3 نوع مختلف در دسترس بوده که هر کدام از قابلیت ها و محدودیت های متفاوتی برخوردار هستند. به همین دلیل آشنایی با ویژگی های آن ها قبل از اقدام به خرید از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • ویزا کارت کلاسیک: محبوب ترین نوع Visa Card به حساب می آید که امکان واریز و برداشت وجه به دفعات نامحدود از دستگاه های ATM، خرید از پایانه های فروشگاهی، خرید و پرداخت آنلاین، اتصال و وریفای کردن اکانت پی پال و امکان دسترسی به اینترنت بانک به منظور مدیریت بهتر حساب را برای دارندگان فراهم می کند.
  • ویزا کارت گلد: با خرید ویزا کارت گلد، دارنده کارت از تمام قابلیت های کارت کلاسیک بهره مند می شود؛ اما امکانات این کارت به همین موارد محدود نشده و سقف برداشت ماهیانه تا 5000 دلار از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شود. یکی از ویژگی های جذاب کارت گلد امکان استفاده به صورت آفلاین، یعنی زمانی که امکان اتصال به شبکه ویزا وجود ندارد (مانند زمان حضور در هواپیما)، است. در این شرایط تراکنش به صورت آفلاین انجام شده و به محض اتصال به شبکه ویزا ثبت و نهایی می شود.
  • ویزاکارت پلاتینیوم: با خرید ویزا کارت پلاتینیوم در واقع، کامل ترین کارت Visa را در اختیار دارید که امکانات کاملی را در اختیار قرار می دهد. تمام ویژگی های کارت های کلاسیک و گلد در این کارت نیز وجود دارد؛ اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد کارت پلاتینیوم استفاده از خدمات لانژ های فرودگاهی با تخفیف ویژه است. هر چند هزینه صدور این نوع کارت Visa در مقایسه با سایر کارت ها بیشتر است اما با استفاده از آن افراد می توانند استفاده از یک کارت اعتباری بین المللی معتبر بدون محدودیت را تجربه نمایند.

 

چگونه می توان ویزا کارت شخصی در ایران خریداری کرد؟

پس از چندین دهه تحریم بانکی ایران و عدم امکان استفاده از خدمات پرداخت ارزی و کارت های اعتباری بین المللی، امروزه این امکان وجود دارد که افراد با خرید ویزا کارت شخصی، تحریم ها را بی اثر کنند؛ Visa Card فیزیکی یک کارت اعتباری بین المللی است که به یک حساب بانکی بین المللی متصل شده که به نام شخص متقاضی افتتاح شده است؛ به همین دلیل ایرانیان با خرید ویزا کارت فیزیکی صاحب یک کارت اعتباری بین المللی شخصی می شوند.

مجموعه تهرانیکس کلیه خدمات افتتاح حساب بین المللی و اتصال Visa Card به حساب و صدور آن را برای متقاضیان در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. متقاضیان خرید انواع ویزا کارت کافی است به سایت تهرانیکس مراجعه کرده و پس از دریافت راهنمایی از مشاوران مجموعه کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. پس از ثبت سفارش، مجموعه تهرانیکس در سریعترین زمان، کارت را درب منزل شما تحویل می دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3QI2OLT0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه