پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پایان نامه،یک پژوهش علمی و نیاز به رعایت اصول تخصصی است. هر جمله و حتی کلمه ای، در پروپوزال و پایان نامه،نباید بدون رفرنس و انجام مراحل علمی در بخش های مختلف انجام گردد. انتخاب عنوان برای پایان نامه،می بایست براساس جدیدترین و معتبرترین مقالات، انتخاب گردد. نوآوری و جنبه جدید بودن عنوان، می بایست در انتخاب موضوع مشخص گردد.انجام پایان نامه دارای مراحل گام به گام است.این مراحل باید به ترتیب انجام گردد.

این مراحل، به ترتیب عبارت اند از انتخاب موضوع و داشتن مقاله معتبر، نگارش بخش های مشخص شده در فرم پروپوزال طبق اصول علمی در هر بخش از آن و تصویب آن، در مرحله بعدی نگارش هر یک فصل های پایان نامه، طبق اصول علمی مشخص شده در هر فصل شروع می گردد.اگر به دنبال انجام پایان نامه یا برون سپاری آن به دیگران هستید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

راهکارهای تشخیص کپی بودن پایان نامه چیست؟

 

مراحل اصولی و علمی انجام پروپوزال از صفر تا صد

 

انجام بهترین پروپوزال ارشد، می بایست با دانش علمی در هر بخش از فرم پروپوزال نوشته شود. از جمله مهم ترین و تأثیرگذارترین بخش های هر پروپوزال ، مشخص کردن نوآوری تحقیق، انتخاب درست روش تحقیق و همچنین استفاده از جدیدترین مقالات معتبر مرتبط به حوزه موضوعی پروپوزال می باشد.در پروپوزال دکترا، حساسیت های علمی چندین برابر بیشتر می باشد. به دلیل این که، در نهایت، کوچکترین اشتباه در انجام پروپوزال دکترا منجر به از دست رفتن زمان و هزینه زیادی برای دانشجو دکترا خواهد شد و چاپ مقاله علمی با کیفیت در ژورنال های معتبر، از جمله تفاوت های پروپوزال های دکترا نسبت به ارشد خواهد بود.جهت اطلاعات بیشتر و تخصصی تر می توانید به سایت مهرداد سیویل و یا کلیک بر انجام بهترین پروپوزال ارشد در لینک بالا، اطلاعات تخصصی تری کسب نمایید.

 

 دوره جامع و کاربردی انجام پروپوزال

 

انجام پایان نامه با بالاترین کیفیت

 

سطح علمی بالا در مورد حوزه موضوعی و رشته ای پایان نامه در کنار دانش خوب زبان انگلیسی و یادگیری نرم افزارهای تخصصی از جمله موارد لازم و ضروری برای شروع محقق برای انجام پایان نامه عالی، می باشد. انجام پایان نامه عالی، نیازمند رعایت استانداردهای علمی و پژوهشی می باشد. این استانداردها شامل، ترجمه و بررسی مقالات معتبر جهانی، رفرنس دهی مناسب در فصل اول و دوم پایان نامه و همچنین استفاده از ابزارها و نرم افزارهای علمی معتبر، برای دستیابی به هدف اصلی مشخص شده در پایان نامه می باشد. در سایت مهرداد سیویل، مراحل صفرتا صد انجام پایان نامه با کیفیت و عالی، به صورت گام به گام آموزش داده شده است.

 

 چگونه پایان نامه با کیفیت خود را به موقع به اتمام برسانیم؟

 

انتخاب روش تحقیق

انتخاب روش تحقیق، می بایست براساس هدف اصلی پایان نامه انتخاب گردد. قبل از انتخاب روش تحقیق، می بایست کاربردهای آن را بدانیم تا بتوانیم از آن ها به درستی استفاده نماییم. هر روشی، ما را به هدف اصلی پایان نامه نخواهد رساند. در انتخاب کلمات عنوان و تناسب آن با روش تحقیق، دقت زیادی داشته باشید. مخصوصا اگر قصد انجام پایان نامه عالی و با کیفیت را دارید که بتوانید از داخل آن، مقاله معتبر استخراج نمایید.

 

تشخیص کیفیت پایان نامه

کیفیت پایان نامه، به عوامل مختلفی از جمله بررسی و تحلیل مقالات مرتبط و جدید در حوزه موضوعی پایان نامه، عدم داده سازی و کپی برداری نمودن از پایان نامه دیگران یا مقالات بی اعتبار و پیوستگی بین هر یک از فصل ها، بستگی دارد. داشتن نرم افزار تحلیل داده ها، امری بسیار مهم برای تشخیص عدم داده سازی در جلسه دفاع پایان نامه می باشد.

 

انجام درست فصل های پایان نامه

 

فصل اول(کلیات پژوهش)

هر آنچه در پروپوزال نوشته شده است در فصل اول، تکمیل می گردد. در این فصل، کلیاتی از مراحل کلی پایان نامه به صورت خلاصه و مفید بیان می شود.

 

فصل دوم(پیشینه تحقیق)

در این فصل مقالات معتبر و جدید، همراه با تیترهایی مرتبط با موضوع پایان نامه، جهت دستیابی به هدف اصلی، نوشته می شود. رفرنس دهی هر جمله ، شکل، نمودار و مطلب، در این فصل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از مطالب غیرمهم و غیرمرتبط به موضوع و هدف اصلی پایان نامه در این فصل خودداری نمایید. افزایش تعداد صفحات پایان نامه به منزله ی اعتبار و کیفیت بالای پایان نامه نخواهد بود و برعکس منجر به کاهش کیفیت اصلی مطالب علمی می گردد.

 

فصل سوم(روش تحقیق)

در این فصل روش تحقیق انتخابی در پروپوزال یا فصل اول، به صورت مرحله به مرحله توضیح داده می شود. همچنین داده های پژوهش می بایست در این فصل جمع آوری شود.

 

فصل چهارم(تجزیه و تحلیل داده ها)

داده های جمع آوری شده، می بایست وارد نرم افزار روش تحقیق گردد و سپس این داده ها تجزیه و تحلیل شوند. خروجی نرم افزار و تجزیه و تحلیل آن ها براساس اطلاعات کسب شده و مقالات خوانده شده؛ نوشته می شوند. فرضیه ها و سؤالات پژوهش می بایست در این فصل بررسی شود.

 

فصل پنجم(نتیجه گیری و پیشنهادها)

در نهایت در فصل پنجم، هر آنچه از فصل اول تا چهارم بررسی و تحلیل شده است در قالب نتیجه گیری هایی شفاف، نوشته می شود. در این فصل، نباید تکرار آنچه در فصل چهارم قرار گرفته است، مجدد تکرار شود، این موارد نشان دهنده کپی بودن کل پایان نامه و سپس داده سازی کردن در فصل چهارم می باشند.

 

آموزش تخصصی جلسه دفاع پایان نامه

 

آمادگی برای جلسه دفاع پایان نامه

 

برای آمادگی جلسه دفاع، آموزش های تخصصی ساخت پاورپوینت حرفه ای و نحوه سخنرانی علمی برای پاسخ دهی به سؤالات اساتید، الزامی می باشد. دوره های تخصصی و جامع جلسه دفاع پایان نامه، در سایت مهرداد سیویل، شما را برای یک دفاع تخصصی ارشد و دکترا، آماده می کند. از برون سپاری پاورپوینت جلسه دفاع با هر فردی، خودداری نمایید. کپی گردن مطالب پایان نامه داخل اسلایدهای پاورپوینت، به معنی دفاع کردن و ارائه علمی نخواهد بود و تمام مسیر قبلی پایان نامه را نیز با مشکل مواجه خواهد کرد.

موارد مهم برای جلسه دفاع عبارت اند از:

مشخص کردن مطالب مهم و ضروری لازم برای ارائه علمی جلسه دفاع

تعیین تعداد و ترتیب اسلایدهای پاورپوینت جلسه دفاع

نحوه ارائه علمی از مراحل انجام پایان نامه به صورت سریع و خلاصه

متقاعدسازی علمی داوران در پاسخ دهی به سؤالات علمی

شبیه سازی جلسه دفاع قبل از برگزاری جلسه اصلی دفاع یا پیش دفاع دکترا

 

مشاوره و آموزش تخصصی پروپوزال، پایان نامه و جلسه دفاع

 

جهت مشاوره و آموزش تخصصی پروپوزال، پایان نامه و جلسه دفاع، می توانید با شماره ارتباطی(09133862776) مهندس حمصیان در تلگرام یا واتس آپ در ارتباط باشید(اولویت با پیامک های تلگرامی است). انجام پایان نامه در اصفهان،تهران و تمام کلان شهرهای کشور همراه با آموزش تخصصی از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع پایان نامه، در شرکت مهردادسیویل تحت نظر مهندس مهرداد حمصیان انجام می شود. جهت سرمایه گذاری بر دوره های تخصصی انجام پروپوزال و پایان نامه و جلسه دفاع، به سایت مهرداد سیویل رجوع نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/idfd6Osd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه