جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از افکار نیوز، قیمت خودرو باز هم ترمز برید و اکثر خودرو های داخلی بازار شاهد رشد قیمتی هستند. البته خودروهای مونتاژی در حال حاضر تغییر قیمت چندانی ندارند، اما با ادامه روند فوق می توان انتظار رشد قیمت در محصولات مونتاژی و وارداتی را داشت.

از هفته گذشته در پی تشدید تنش ها در منطقه و افزایش احتمال پاسخ ایران به حملات موشکی اسرائیل، نرخ دلار در بازار آزاد تا یک قدمی کانال ۶۵ هزار تومان بالا رفته است که همین موضوع باعث افزایش قیمت ها در تمامی بازارهای موازی همچون طلا، سکه و خودرو می شود.

صعود قیمت خودرو ها در بازار تحت تاثیر افزایش قیمت دلار

همانطور که اشاره شد قیمت خودروهای داخلی نسبت به سایر خودروهای بازار، رشد بیشتری دارند. برای چندمین روز پیاپی محصولات ایران خودرو پرچم دار رشد قیمت در بازار معرفی شد.

کوییک دنده ای S جزو ارزان ترین محصولات داخلی بازار به شمار می رفت که با رشدهای عجیب خود طی ماه های اخیر به قیمت های عجیبی رسیده است. این خودرو هم ۱۴ میلیون تومان گران تر شده و به کانال ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G اتوماتیک یکی از جدیدترین خودروهای شرکت سایپا محسوب می شود که از ابتدای امروز ۹ میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۸۸۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژوپارس LX TU۵ یکی از پرحاشیه ترین خودروهای داخلی بازار در سال گذشته بود که از ابتدای روز ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با نرخ ۸۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال رکورددار رشد قیمت در خودروهای داخلی به شمار می رود. این خودرو امروز ۴۰ میلیون تومان گران تر شده و به یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

رشد قیمت خودروهای مونتاژی بازار فعلاً آغاز نشده و به غیر از محصولات مدیران خودرو، اکثر مونتاژی ها رشد قیمتی ندارند.

ام وی ام X۲۲ Pro دنده دستی یکی از ارزان ترین محصولات داخلی بازار است که با رشد هفت میلیون تومانی از ابتدای روز، سرانجام با ۹۴۲ میلیون تومان قابل خریداری است.

کی ام سی K۷ کراس اوور جدیدالورود کرمان موتور بوده که البته ادامه تولید آن در هاله ای از ابهام است. این خودرو یکی از معدود محصولات کرمان موتور به شمار می رود که نسبت به روز گذشته تغییر قیمت دارد و با رشد ۴۵ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

تیگو ۷ پرو پریمیوم یکی دیگر از رکوردداران افزایش قیمت در بازار امروز محسوب می شود که ۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت دارد و به کانال دو میلیارد و ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

چانگان CS۵۵ پلاس یکی از محصولات وارداتی شرکت سایپا است که رکورددار رشد قیمت نیز محسوب می شود. این خودرو از ابتدای روز ۹۵ میلیون تومان گران تر شده و با دو میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H1s6uCAI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه