جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه 25 فروردین 1403، کار خود را با نوسان اندک نسبت به روز گذشته آغاز کرد. اغلب خودرو های داخلی و مونتاژی تغییر چندانی ندارند و اعداد اندکی از آنها، افت وخیز ناچیزی را تجربه می کنند.

با وجود اینکه از صبح امروز نرخ ارز در بازار آزاد دوباره روند صعودی به خود گرفته، اما این تغییرات نتوانست بلافاصله روی بازار خودرو تاثیر بگذارد، اما احتمالاً از روزهای آینده رشد دوباره قیمت خودرو هم آغاز می شود.

روند صعودی ارز نتوانست روی قیمت خودرو تاثیر بگذارد

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی امروز افت وخیز ناچیزی را تجربه می کند.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان ترین سدان های دنده اتومات بازار به شمار می رود که از صبح امروز تنها یک میلیون تومان ارزان تر شده و با 488 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین G با مدل 1403 سدان لوکس شرکت سایپاست که نسبت به روزهای گذشته تغییری پیدا نکرده و با نرخ 781 میلیون تومان به فروش می رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان های محبوب و پرفروش ایران خودرو نیز از آغاز روند معاملات امروز هیچ تغییری نکرده و با همان قیمت 755 میلیون تومانی معامله می شود.

تارا دنده ای V1 در بازار داخلی امروز رکورد افت قیمت را شکست. این خودرو از صبح امروز 35 میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ 890 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم نسبت به روز گذشته تغییر چندانی پیدا نکرده است.

جک J4 آپشنال ارزان ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته 10 میلیون تومان رشد قیمت دارد و با 905 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری یکی دیگر از محصولات ارزان قیمت مونتاژی در بازار شمرده می شود که با افت سه میلیون تومانی نسبت به دیروز، سرانجام با نرخ 857 میلیون تومان معامله می شود.

فونیکس آریزو 6 پرو سدان رده بالای مدیران خودرو محسوب می شود که از ابتدای روند معاملات امروز 13 میلیون تومان گران تر شده و با یک میلیارد و 826 میلیون تومان به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ssDZnEPF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه