دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرنگار مهر، با ورود به سال جدید به دلیل نوسانات ارزی قیمت خودرو نیز دستخوش تغییراتی شد؛ به گونه ای که طبق بررسی های انجام شده در روزهای نخست امسال ۲۵ تا ۳۰ درصد قیمت خودرو افزایش یافت.

بازار خودرو در آرامش، ثبات قیمت خودرو ها در بازار

با این حال روز گذشته که انتظار می رفت بنا به انتشار اخبار سیاسی و اتفاقات بین المللی، بازار خودرو تحریک شده و قیمت ها به صورت چشم گیری افزایش یابد اما بر خلاف جوسازی ها و البته افت قیمت دلار، بازار خودرو نه تنها آرام بوده بلکه بی اعتنا به اخبار سیاسی، قیمت ها نیز یا ثابت مانده و یا حتی در برخی موارد با کاهش هم مواجه شده اند.

طبق اعلام فعالان بازار خودرو، بازار آرام بوده و معاملات در بازار در نقطه رکود قرار داشته و خرید و فروش خاصی در بازار انجام می شود. همچنین بررسی میدانی بازار خودرو حکایت از آن دارد که مصرف کنندگان همچون قبل، تمایلی به خرید خودرو ندارند و اغلب به منظور مطلع شدن از قیمت ها در بازار حاضر می شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NyxjWdqm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه