دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه 27 فروردین 1403، صعودی گزارش می شود. رشد قیمت خودرو های داخلی با تاثیر گرفتن از التهابات منطقه در شب شنبه آغاز شده، اما باز هم افزایش چندانی در بازار مونتاژی ها دیده نمی شود.

نرخ دلار با بازگشایی از صبح روز گذشته، قیمت های عجیب وغریبی را به خود دید، اما با رسیدن به ساعات پایانی، سرانجام کاهشی شد و در کانال های پایین تر آرام گرفت. بنابراین در صورتی که تنش ها بیش از این تشدید نشود می توان انتظار داشت که دولت بتواند نرخ ارز را در کوتاه مدت کنترل کند.

قیمت خودرو های پرطرفدار داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی گزارش می شود.

پراید وانت 151 تنها پراید درحال تولید شرکت سایپا به شمار می رود که از صبح امروز دو میلیون تومان گران تر شده و با 354 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

کوییک S دنده ای با مدل 1403 برخلاف دیگر محصولات بازار چهار میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ 454 میلیون تومان به فروش می رسد.

ساینا S اتوماتیک یکی از اقتصادی ترین محصولات دنده اتومات بازار داخلی است که از صبح امروز پنج میلیون تومان گران شد و به کانال 503 میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 یکی از محصولات محبوب بازار داخلی به شمار می رود که از سال گذشته و با انتشار خبر توقف تولید آن، پیوسته کانال های بالاتر را فتح می کند و هم اکنون با رشد 20 میلیون تومانی به کانال 905 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی هم در برخی از موارد، رشدهایی را تجربه می کند اما اکثر محصولات تغییر چندانی ندارند.

ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری جزو ارزان ترین کراس اوورهای مونتاژی بازار شناخته می شود که با رشد هشت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته سرانجام به نرخ 865 میلیون تومان رسید.

هایما S5 اتوماتیک 6سرعته کراس اوور مونتاژی ایران خودرو به شمار می رود که رکورددار رشد قیمت در بازار مونتاژی هاست. این خودرو از صبح امروز 50 میلیون تومان رشد قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و 585 میلیون تومان به فروش می رسد.

جک S5 نیوفیس یکی از محبوب ترین محصولات کرمان موتور محسوب می شود که 15 میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 655 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فیدلیتی پرایم نیو هفت نفره کراس اوور گران قیمت بهمن موتور نیز رشد 10 میلیون تومانی دارد و با دو میلیارد و 90 میلیون تومان قابل خریداری است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cTPXogI9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه