شنبه, ۲۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 11 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

گوگل از دادگاه فدرال ویرجینیا درخواست کرد که شکایت ضدانحصار وزارت دادگستری آمریکا علیه این شرکت رد شود. این وزارتخانه در بهمن ماه 1401 از غول فناوری شکایت و این شرکت را به ایجاد انحصار در حوزه فناوری های تبلیغات دیجیتال متهم کرد. حالا گوگل می خواهد از ورود این پرونده به مرحله رسیدگی در دادگاه جلوگیری کند.

«مریک گارلند»، دادستان کل ایالات متحده، در هنگام شکایت از گوگل گفته بود که این شرکت رفتارهای ضدرقابتی و انحصارطلبانه داشته است تا هر تهدیدی علیه سلطه خود بر حوزه تبلیغات دیجیتال را از بین ببرد یا بی اثر کند. حالا گوگل در سندی که برای دادگاه فدرال ویرجینیا فرستاده است، می گوید وزارت دادگستری نشان نداده است که این شرکت حداقل 70 درصد بازار را کنترل می کند. پیش تر در برخی پرونده ها گفته شده بود که آستانه شناخته شدن به عنوان یک شرکت انحصارطلب، کنترل بیش از 70 درصد بازار است.

گوگل شکایت وزارت دادگستری علیه کسب وکار تبلیغات خود را صحیح نمی داند

گوگل شکایت وزارت دادگستری علیه کسب وکار تبلیغات خود را صحیح نمی داند

گوگل می گوید این وزارتخانه بازارهایی ساختگی را صرفاً برای این پرونده به وجود آورده و رقبای بزرگ این شرکت ازجمله شبکه های اجتماعی را درنظر نگرفته است. افزون براین، غول ماونتین ویو باور دارد که ادعاهای وزارت دادگستری به سطحی می رود که فراتر از حدود و اختیارات قانون ضدانحصار است.

گوگل باور دارد که پرونده دولت آمریکا محکوم به شکست است، چون به اقداماتی حمله می کند که انتخاب های مجاز این شرکت درزمینه گزینش شریک و بهبود محصولات خود به نفع مصرف کنندگان محسوب می شود. وزارت دادگستری هنوز به ادعاهای گوگل پاسخی نداده است.

این وزارتخانه در ماه ژانویه 2023 شکایت علیه کسب و کار تبلیغاتی گوگل را ثبت کرد. این کسب و کار آنلاین در سال 2021 حدود 12 درصد از درآمد این شرکت را ساخته بود و نقشی حیاتی در موتور جستجو و فروش کلی خدمات ابری این شرکت ایفا می کند.

طبق برنامه ریزی قبلی، دادگاه فدرال ویرجینیا برگزاری دادگاه این پرونده را برای ماه سپتامبر تعیین کرده بود. حالا قاضی این دادگاه می تواند دامنه موارد قابل بررسی را کمتر کند یا حتی به کلی تصمیم به لغو بررسی این شکایت بگیرد.

گفتنی است که گوگل در پرونده های جداگانه ای باید در ماه مارس 2025 در تگزاس و چند ایالت دیگر پاسخگوی اتهامات علیه سلطه بر بازار تبلیغات دیجیتال باشد.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/X3PMawYU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه