سه شنبه, ۱ خرداد(۳) ۱۴۰۳ / Tue, 21 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تسلا حدوداً دو هفته پیش، 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد. اکنون براساس گزارش های جدید، این شرکت تعداد بیشتری از کارکنان و مدیران و همچنین اعضای تیم سوپرشارژر خود را اخراج می کند. «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا، در ایمیلی به مدیران این شرکت گفته است که می خواهد تسلا درزمینه اخراج  کارکنان سخت گیرانه عمل کند.

براساس گزارش The Information، تقریباً دو هفته پس از آغاز اخراج حداقل 14000 پرسنل، تسلا اکنون صدها نفر دیگر ازجمله مدیران ارشد و اکثریت تیم بخش سوپرشارژر خود را اخراج می کند. مدیر ارشد واحد شارژ خودرو های برقی این شرکت همراه با اکثریت تیم 500 نفری خود این شرکت را ترک می کنند. این اخراج ها علاوه بر کاهش 10 درصدی اخیر نیروی کار انجام می شود.

تسلا کارمندان بیشتری را اخراج می کند

تسلا کارمندان بیشتری را اخراج می کند

ایلان ماسک در ایمیلی به مدیران خود گفته است که می خواهد تسلا درزمینه اخراج ها سخت گیرانه عمل کند و مدیرانی که کارمندان آن ها عملکرد مطلوبی ندارند نیز اخراج خواهند شد. درحالی که مقیاس کامل این اخراج های جدید مشخص نیست، براساس گزارش های قبلی، این اخراج ها ظاهراً به 20 درصد مجموع کل نیروی کار نیز خواهد رسید. به نظر می رسد که ماسک می خواهد میزان اخراجی ها با کاهش 20 درصدی فروش خودروهای این شرکت برابر باشد.

اخراج های جدید تسلا، مدیران باسابقه را نیز شامل می شود. یکی از این افراد «ربکا تینوچی» است که مسئول راه اندازی شبکه سوپرشارژر تسلا در طول شش سال حضورش در این شرکت بود. یکی از کارهای او در این مدت، ترغیب سایر شرکت ها به پذیرش «استاندارد شارژ آمریکای شمالی» (NACS) بود. این استاندارد توسط تسلا توسعه یافته است. البته ماسک در ایمیل خود می گوید که تسلا همچنان سوپرشارژرهای جدید خواهد ساخت و آن هایی را که درحال ساخت بودند نیز تکمیل خواهد کرد.

جدیدترین اخراج ها به دنبال کاهش فروش خودروهای تسلا در سال 2024 انجام می شود. قیمت سهام این شرکت با کاهش حاشیه سود، به پایین ترین حد خود در شش سال گذشته رسیده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VhcQkFNI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه