جمعه, ۲۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 17 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش پولیتیکو، وی در این مناظره به عنوان نامزد اصلی حزب راست میانه خلق اروپا شرکت کرده بود. در شرایطی که تیک تاک در بحبوحه اخبار منفی قرار دارد، اظهارنظر وی می تواند تأثیرگذار باشد.

سایر نامزدهایی که در این مناظره شرکت بودند نیز به تیک تاک اشاره کردند. یکی از کاندیداهای اصلی حزب لیبرال به این موضوع اشاره کرد که باید وضعیت تیک تاک بررسی شود. گفتنی است «اورسولا فون در لاین» از برگزاری کمپین های انتخاباتی در تیک تاک دوری می کند و چنین بستری را برای کمپین های خود انتخاب نکرده است.

اتحادیه اروپا به دنبال محدودیت های جدید برای تیک تاک

آیا تیک تاک با ممنوعیت های جدیدی روبرو می شود؟

تیک تاک از سوی ایالات متحده تحت فشارهای مختلفی قرار دارد و حالا به نظر می رسد تنها ایالات متحده نیست که محدودیت هایی را برای تیک تاک ایجاد می کند. این احتمال وجود دارد که اتحادیه اروپا نیز مسیر آمریکا را در مورد تیک تاک طی کند.

«جو بایدن» اخیراً قانون منع فعالیت یا فروش تیک تاک را در آمریکا امضا کرد. هرچند تیک تاک با این قضیه کنار نیامد و گفت به جای فروش، از آمریکا خارج می شود. اتحادیه اروپا نیز ظاهراً ممکن است پا در مسیری بگذارد که ایالات متحده زودتر آن را پیموده است.

«اورسولا فون در لاین»، رئیس کمیسیون اروپا، در یکی از مناظره های مربوط به انتخابات کمیسیون سال 2024 اعلام کرد که این سازمان از خطرات تیک تاک آگاه بوده است و این احتمال وجود دارد که در مسیر منع فعالیت آن گام بردارد.

بعد از عرضه تیک تاک لایت در اروپا، حساسیت ها در کمیسیون اروپا نسبت به آن بالا گرفته است. مدیران این کمیسیون می گویند بایت دنس باید درمورد تأثیر این پلتفرم بر سلامت روان کاربران پاسخگو باشد.

این صحبت ها درحالی مطرح می شود که تیک تاک لایت یکی از پردانلودترین برنامه های 2024 شده است. باید دید درنهایت سرنوشت تیک تاک به چه سمت وسویی می رود.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I8ngBEo9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه