پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

5 کنفرانس مدیریتی که در سال 2020 نباید از دست بدهید

4 سال پیش ( 1398/10/8 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : تیفانی دلمور   پدیدآورنده : مدیریت  

با نزدیک شدن به سال 2020 یکی از مهم ترین سوالات مدیران در سراسر جهان، بهترین کنفرانس هایی است که عدم حضور در آنها به معنای از دست دادن یک موقعیت فوق‎العاده محسوب می شود، با این حال حضور در این کنفرانس ها، صرفا به مدیران حرفه ای و مطرح اختصاص نداشته و حتی اگر قصد شروع یک کسب و کار را نیز دارید، حضور در آنها می تواند به شروع بهتر شما منجر شود، اطلاعات فوق‎العاده-ای را دریافت کرده و زندگی خود را دگرگون سازید. در همین راستا به بررسی پنج کنفرانس مدیریتی که در سال 2020 نباید از دست بدهید، خواهیم پرداخت.

کنفرانس مدیریتی

1-نقش تغییر نگرش در پیشرفت فوق العاده

سخنران: سانتا روزا

زمان: 22 و 23 ژانویه

مکان: کالیفرنیا

این امر که بتوانید در کنار پیشرفت خود، تمامی افراد تیم شرکت را نیز به سمت موفقیت بیشتر سوق دهید، بدون شک به یک مهارت بزرگ نیاز خواهد داشت. به همین خاطر نیز ضروری است تا آموزش هایی را در این رابطه داشته باشید. فراموش نکنید که در حال حاضر مدیران بسیاری در تلاش برای انجام چنین کاری هستند، با این حال نتایج موجود حاکی از وجود اشتباهات زیادی است که باعث می شود تا یک هدف درست، به شکستی تلخ تبدیل شود. این امر نه‎تنها صلاحیت مدیریتی شما را با مشکل مواجه خواهد کرد بلکه زمان و هزینه شرکت نیز عملا نابود خواهد شد. جالب است بدانید که برای مهیا شدن متن کنفرانس، از جدیدترین نتایج تحقیقات افرادی حرفه ای نظیر اندی استوریج و بنت فیلیپس استفاده شده است که در زمینه رهبری و موفقیت، چهره هایی کاملا شناخته شده و مطمئن محسوب می شوند. نتیجه کار نیز به شیوه ای منجر شده است که به عقیده سخنران، می-تواند تحولی را میان پیشرفت هر فرد به همراه داشته باشد.

مطلب مرتبط: 5 راهکار ساده برای برگزاری یک کنفرانس خوب

2-تجارت سریع

سخنران: جان آگیله

زمان: 11 و 12 مارس

مکان: نیویورک

یکی از مشکلات همیشگی برندها، بازاریابی و در نهایت فروش محصولات محسوب می‎شود. اگرچه در این رابطه راهکارهای مختلفی ارائه شده است، با این حال باید توجه داشته باشید که جهان با سرعتی فوق‎العاده در حال تغییر است و تحت این شرایط حتی نمی توان نسبت به موثر بودن شیوه های سال گذشته نیز اطمینان داشت. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر شرکت، از شرایط خاص خود برخوردار بوده و این امر باعث می شود تا راهکارهای کلی، چندان کاربردی به نظر نرسد. به همین خاطر جان آگیله به مانند هر سال، با جدیدترین اقدامات و توصیه های خود بازگشته است تا افراد را برای سالی فوق العاده راهنمایی سازد. خصوصیت اصلی کنفرانس های وی این است که هر فرد می تواند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ های شخصی از وی دریافت کند. همچنین این کنفرانس، مکانی فوق‎العاده برای آشنایی با افراد و مدیران مختلف محسوب می شود که می تواند زمینه انواع همکاری ها را نیز فراهم آورد.

3-تفکر مدیران برتر

سخنران: تعدادی از کارآفرین ها

زمان: 17 تا 20 مه

مکان: فلوریدا

هر ساله بیش از 4000 هزار نفر از مدیران سراسر جهان به دور هم جمع شده و در رابطه با موضوعات مختلف گفت وگو می کنند، با این حال توجه داشته باشید که برای سخنرانی کردن، حتما باید از قبل ثبت نام کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. بدون شک آشنا شدن با بهترین های جهان، خود بهانه ای کافی برای حضور در این کنفرانس محسوب می‎شود.

4-مدیریت کسب وکارهای کوچک

سخنران: جمعی از مدیران

زمان: 15 تا 17 ژوئن

مکان: فلوریدا

در چند سال اخیر کسب و کارهای کوچک اهمیت فوق‎العاده بالایی را پیدا کرده اند. برای مثال در آمریکا از آن ها به عنوان ستون فقرات اقتصاد نام برده می شود. به همین خاطر نیز شایسته است تا مکانی را مخصوص به مدیران آن اختصاص داد. در این کنفرانس که هر ساله برگزار می شود، جمعی از کارآفرین های موفق سال گذشته، اقدام به معرفی شیوه های خود می کنند که بدون شک کاملا کاربردی خواهد بود. همچنین یکی از امکانات جالب کنفرانس این است که شما می‎توانید با مدیری که سخنرانی وی بیشترین تاثیر را بر روی شما داشته است، به صورت مستقیم به گفت وگو بپردازید.

مطلب مرتبط: درسی از کنفرانس TED / هنر سخنرانی برای عموم

5-MozCon(اصول بازاریابی اینترنتی)

سخنران: اندی کرستودینا

زمان: 6 تا 8 جولای

مکان: سیاتل

در حال حاضر اگر برندی از اینترنت برای فروش، تولید محتوا و بازاریابی استفاده نکند، محکوم به شکست خواهد بود. به همین خاطر آشنایی با جدیدترین اقداماتی که باید در این رابطه انجام شود، کاملا ضروری خواهد بود. با این حال توجه داشته باشید که قبل از حضور در این کنفرانس حتما مشکلات خود را یادداشت کنید. علت این امر به این خاطر است که در هر بخش، زمانی برای مطرح‎شدن سوالات وجود دارد که بدون شک بدون آمادگی، ممکن است مشکلات شما همچنان باقی بماند. برای مثال ممکن است سخنران بخواهد یک مثال از نحوه اجرای اقدامی را توضیح دهد. بدون شک اگر شما سوالی را مطرح کرده باشید، این مثال می تواند در قالب شرکت شما زده شده و یک فرصت ایده آل شکل گیرد.

در نهایت توجه داشته باشید اگرچه هر ساله تعداد زیادی کنفرانس مفید برگزار می شود، با این حال شما فرصت حضور در تمامی آنها را نخواهید داشت. به همین خاطر نیز در این مقاله تلاش شده است تا مهم ترین ها گردآوری شود. در صورت تمایل شما می توانید افرادی را مسئول حضور پیدا کردن در باقی کنفرانس ها کنید.

منبع : entrepreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4zfxIHE1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه