چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

یک میلیون دلار از هر مشتری

7 سال پیش ( 1395/12/16 )
پدیدآورنده : حمید حاتم طهرانی  

اغلب با فروشگاه ها و شرکت هایی مواجه می شوم که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال ایده های خاص و ویژه هستند تا با استفاده از آنها میزان حفظ و وفاداری مشتریان خود را افزایش دهند و به قول خودشان در یک کلام بتوانند پول بیشتری در بیاورند.

پس از بررسی به این نتیجه رسیدم که بعضا پیچیده فکر کردن و ساده عمل کردن بهترین راهکار است و برخی از شرکت ها به دنبال راهکارهایی ساده هستند تا بتوانند اندک تغییری در فضای کسب و کار خود ایجاد کنند.

باتوجه به اینکه متأسفانه اغلب شرکت ها، موسسات و سازمان ها تنها به دنبال نقد شرایط و وضعیت کنونی خود هستند و حاضر به هیچ گونه حرکت یا تغییری در کسب و کار خود نیستند و برخی نیز حتی کوچک ترین توجهی به مشتری ندارند، استفاده از هرکدام از ایده ها می تواند در مقابل رقبا، تغییر بزرگی را در فضای کاری شما ایجاد کند.

هرچه توجه شما روی ناخواسته ها، مشکلات، موانع، سختی ها و. . . باشد مطمئن باشید که هیچ چیز تغییر نکرده و همه چیز بدتر از قبل خواهد شد. به فکر پیاده سازی شرایط جدید و برقراری ارتباطی خاص با مشتری باشید و دائما به فکر ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه و درج تبلیغ در روزنامه، پخش تراکت و. . . نباشید.

مطمئن باشید این شیوه درآمد شما را افزایش نخواهد داد. تنها موضوعی که افزایش فوق العاده درآمد را به همراه خواهد داشت، حفظ مشتریان فعلی و وفادار سازی آنهاست.

بزرگ ترین مشکل و دغدغه صاحبان کسب و کار در هر لحظه، کسب درآمد بیشتر است، حال آنکه با توجه به شرایط فعلی بازار ایران و تغییر در نیازهای مشتریان، دستیابی به این مهم تنها با ایجاد ارزش برای مشتری و برقراری ارتباط مؤثر با مشتری امکان پذیر است.

آیا مشتریان شما تجربه متفاوتی از فضای کسب و کار شما دارند؟ برنامه شما برای حرکت به سوی لبخند مشتری چیست؟

هرچقدر شما محصولات خوبی داشته باشید ولی نتوانید خدمات مناسبی ارائه کنید، مشتری شما را اخراج می کند! این اصطلاحی است که سام والتون به کار می برد تا نشان دهد حفظ هر مشتری چقدر حائز اهمیت است.

از این پس هر دوشنبه یک راهکار ویژه برای حفظ مشتری را بررسی می کنم تا بتوانید با استفاده از آن در کسب و کار خود تغییر ایجاد کنید.

مشاور و مدرس در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eKgiHomW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه