شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برندینگ مشترک

6 سال پیش ( 1396/8/10 )
 

در یک توافق ساده برندینگ مشترک، میزان بودجه برندها با هم برابر است و هریک از آنها تجربه برند را به شریک خود انتقال می دهد. یک مثال خوب از برندینگ مشترک، کارت های اعتباری امریکن اکسپرس، بریتیش ایرویز یا ویرجین اتلنتیک است؛ در هر دو مورد، ویژگی متعالی خطوط هوایی با ویژگی آرمانی کارت های اعتباری امریکن اکسپرس مطابقت پیدا کرده است.

به گزارش هورموند، میراث مشترک این دو در حوزه سفر، پیوند میان شان را تقویت می کند و مشتریان را از منافع مشترک بهره مند می سازد. به علاوه، این برندینگ مشارکتی مشتریان را تشویق به پرداخت با استفاده از کارت های اعتباری و گردآوری امتیازهای پروازی می کند.

برندینگ مشارکتی معمولا دارای قرار مالی روشنی است که شامل موارد متعددی همچون مشارکت در هزینه تبلیغات به منظور ایجاد یک بازار است. شکل ویژه برند سازی مشترک می تواند تغییرات بسیاری داشته باشد و معاملات پشت پرده می تواند از دید مشتری پنهان بماند.

برای مثال خطوط هوایی KLM و ایر فرانس در طرح ریزی برندینگ مشترک خود سهمی برابر را برای هر شریک در نظر داشته اند، اما عملا سهم کی ال ام در این مشارکت بیشتر شده است. میزان استحکام پیوند میان شرکت ها بسته به هدف این پیوند، متفاوت است، اما می تواند در حد یک سرمایه گذاری رسمی مشترک افزایش یابد.

برندسازی مشترک این فرصت را برای برندها فراهم می آورد تا در تولیدات و خدمات خود به خلاقیت بپردازند. این امر مخصوصاً هنگامی رخ می دهد که این پیوند نامعمول است و دو بخش کاری متفاوت را در بر می گیرد.

برای مثال زمانی که shiseido و کوکاکولا مجموعه ای از محصولات آرایشی و آشامیدنی را در ژاپن عرضه کردند، همچنین به یاد بیاورید زمانی را که برند لوازم الکترونیک سونی و شرکت فناوری اریکسون به هم پیوستند و به تولید تلفن های همراه پرداختند. با این برندینگ مشترک آنها توانستند هزینه تولید و بازاریابی این محصولات را در بازاری پرشتاب و رقابتی کاهش دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SblYHBsR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه