شنبه, ۶ دی(۱۰) ۱۴۰۴ / Sat, 27 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

کمپین جدید هوندا طرفداران وفادار این شرکت را به سفیران برند تبدیل می کند. به گزارش  ام بی ای نیوز در فرانسه، هوندا اخیرا راهی خلاقانه برای حل یک مشکل مطرح کرده است: کمبود نمایندگی در بازار این کشور. یک کمپین محصول آژانس تبلیغاتی «Sid Lee» پاریس با هدف تبلیغ اتومبیل های مدل CR-7 و HR-V SUV خود، پس از شناسایی صاحبان وفادار خودرو های هوندا گاراژهای شان را به نمایندگی های پاپ آپ در حومه فرانسه تبدیل می کند.

پروژه سه هفته ای #HondaNextDoor در ماه سپتامبر در دنیای مطبوعات، اینترنت، رسانه های اجتماعی و کمپین تلویزیونی از مشتریان برای ثبت نام آنلاین تست درایو به طور مستقیم در نمایندگی پاپ آپ دعوت کرد. در پی پخش یک نسخه ابتدایی از فیلمی با حضور یک طرفدار وفادار هوندا، محتوای اضافی به طور تجربی به نسخه اصلی فیلم افزوده می شود.

این کمپین با بیش از یک میلیون بازدید کننده و هزاران lead، در طول سه هفته، شاهد ثبت نام هزار نفر برای بازدید از نمایندگی ها بود. هوندا حالا قصد تعمیم #HondaNextDoor به دیگر کشور های اروپایی و به زودی ابتدا بلژیک را دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xFda8Kgf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیستمشاور دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه