جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

می دانم شاید باور نکنید، اما این نکته واقعا درست است، اگر در مورد آن، به ویژه در موقعیت های حرفه ای فکر کنید. غذاهایی که انتخاب می کنید، اطلاعات بیشتری در مورد آنکه هستید، بیان می کند. هنگامی که به طور مرتب غذاهای مشابهی را انتخاب می کنید، مردم متوجه می شوند و در مورد شما فکرهایی می کنند. این انتخاب ها، به عنوان بخشی از برند شخصی تان، مانند هر چیز دیگری، باید هدفمند باشند. 

با اینکه شخصا، همیشه انتخاب های سالمی نمی کنم، اما تلاشم را می کنم و به طور مداوم نظراتی مانند «خیلی خوب هستید» یا «منضبط هستید» را دریافت می کنم. ویژگی هایی که دوست دارم بخشی از برند خودم باشد. ویژگی هایی که دوست دارم مشتریان هنگام انتخاب شرکتی، آنها را درنظر بگیرند.

هنگامی که گاهی اوقات در رستوران ها، چیزی عجیب را فقط برای سرگرمی تست کردم، متوجه شدم وقتی که این کار را انجام می دهم، نظرهایی مانند «خیلی ماجراجو هستی» یا «خیلی خلاق هستی» را دریافت می کنم، باز به برندسازی من برمی گردد! 

البته این نیست که تنها انتخاب های غذایی، برند ما را تشکیل نمی دهد، بلکه این انتخاب ها در کنار عناصر دیگر هستند و سبب تقویت برندسازی ما برای افرادی که با ما در ارتباط هستند می شود.

این نکات در مورد انتخاب های نوشیدنی نیز صادق است. نوشیدنی ها بخش مهمی از غذا هستند. ما معتقدیم که انتخاب نوشیدنی نیز می تواند سبب تقویت برندسازی شود.

چیزی که در مورد موضوع غذا و برندسازی شخصی جالب است، این است که کسب وکارهای بسیار حرفه ای و شخصی زیادی سر غذا استارت می خورد و بعضی افراد، بهترین کار خود را موقع غذا خوردن انجام می دهند. جالب اینجاست که خیلی از افراد وقتی پشت میز رستوران می نشینند، آرام تر و آینده نگرتر می شوند. این افراد خلاقانه تر و نوآورانه تر می شوند و موفقیت های خوبی برای برند شخصی خود کسب می کنند، حتی اگر تنها با خوردن یک فنجان قهوه یا چای همراه باشد.

شما می توانید این شرایط را تصور کنید. انتخاب غذا و نوشیدنی در شکل گیری تصور مردم از شما مهم است. اگر شما مقدار زیادی غذا سفارش دهید و آن را به سرعت تمام کنید، آن دسته از افرادی که در اطراف شما قرار دارند، درباره شما نظر خواهند داد. با اینکه این امر ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد، اما همیشه این اتفاق می افتد. پس این انتخاب ها می تواند به هوشمندی، بازدهی و تصورات مردم از برند شخصی شما کمک کند.

با اینکه ممکن است قبلا به این موضوع فکر نکرده باشید، اما در موقعیت های اجتماعی و تجاری، انتخاب های غذایی شما واقعا برند شخصی شما را تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند عامل موفقیت شما باشد. عاقلانه انتخاب و از برند شخصی خود به عنوان راهنمای خود استفاده کنید. 

مربی و مشاور برندسازی شخصی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eElBG9CM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه