چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 1 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر هر شرکت یا سازمان، پیش از حضور در شبکه های اجتماعی باید هدف دقیق و بلندمدت شرکت را از این فعالیت ها روشن کند.

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

همه کسب و کارها می خواهند نفوذ زیادی در رسانه های اجتماعی داشته باشند، زیرا رسانه های اجتماعی سطح آگاهی از برند و اعتبار آن را به شدت ارتقا می دهند. مسئله این است که چگونه می توان به چنین هدفی دست یافت؟ تیموتی سایکس، کارآفرین و متخصص ارتباطات کسب وکار، در مقاله ای با تأکید بر اینکه تاکنون استراتژی های مختلفی را برای افزایش تعاملات امتحان کرده است، دو نکته ساده را در این زمینه به اشتراک می گذارد:

محتوای منحصربه فرد و شخصی سازی شده

شاید فکر کنید که این مسئله بدیهی است. همه ی کارشناسان و مشاوران در مورد اهمیت محتوای منحصربه فردی که ویژگی های خاص برند شما را به تصویر می کشد، صحبت می کنند. اما در عمل چگونه می توان چنین محتوایی تولید کرد؟ تیموتی سایکس می گوید که تصاویر و ویدیوهایی را از زندگی شخصی خود ارسال می کند که در آن ها نکته ای برای کمک به دیگران وجود داشته باشد. درنتیجه کسی نمی تواند این محتوا را کپی کند و مخاطبان فقط با مراجعه به صفحات رسانه های اجتماعی او می توانند محتوای مذکور را ببینند.

شما هم می توانید همین روال را برای کسب وکار خود در پیش بگیرید. توجه داشته باشید که هدف از به اشتراک گذاشتن تصاویر زندگی واقعی، شوآف نیست، بلکه باید به طور واضح و شفاف نشان دهید چگونه کار می کنید. چه پروسه هایی را برای پیشبرد پروژه ها در پیش می گیرید، چگونه کار باکیفیت به مپفقیت شما منجر می شود. مطمئن شوید که محتوای شما مفید، منحصربه فرد و کاربردی است. همیشه پیش از آنکه دکمه ی «ارسال» را فشار دهید، از خودتان بپرسید آیا کسی، در هر گوشه ی دنیا، از این محتوا سود می برد؟

مطلب مرتبط:کارکردها و مزیت های رسانه های اجتماعی

استراتژی هوشمندانه ای برای حضور در رسانه های اجتماعی داشته باشید

چرا می خواهید نفوذتان را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید؟ این سؤال به قدری بدیهی است که شرکت های بزرگ، هرگز مجبور نمی شوند به آن پاسخ دهند. اما جالب اینجا است که اغلب مدیران، واقعاً پاسخ این سؤال را نمی دانند. آن ها فقط می خواهند موج روز را دنبال کنند.

شما چرا می خواهید در رسانه های اجتماعی نفوذ مؤثری داشته باشید؟ جلب توجه دیگران، به تنهایی پاسخ قانع کننده ای نیست. اغلب کامنت هایی که دریافت می کنید، حتی یک شهرت ربع ساعته نیز به برند شما نمی دهند. به این موضوع فکر کنید که چگونه باید کانال های رسانه های اجتماعی را با استراتژی کلی کسب وکار خود همسو و هماهنگ کنید. هدف اصلی شما از حضور در رسانه های اجتماعی چیست؟ این فعالیت ها باید به افزایش فروش و سود شما منجر شود.

بنابراین پیش از اینکه محتوای خود را طراحی کنید، به این موضوع فکر کنید که از بازار هدف چه می خواهید. شاید می خواهید مشتریان با شما تماس بگیرند، یا بخشی از محتوای شما را از وب سایت شرکت دانلود کنند. درک و مرور هدف اصلی به شما کمک می کند محتوایی خلق کنید که برای پلتفرم وب اصلی شما مناسب باشد.

پس استراتژی ویژه ای برای حضور در رسانه های اجتماعی تنظیم کنید و تاکتیک های آن را به طرح کسب وکار شرکت وارد کنید.

این دو نکته، به روشنی توضیح می دهد که چرا و چگونه می توانید در رسانه های اجتماعی به موفقیت برسید. به علاوه درک واضح اهداف نیز به شما کمک می کند تمرکز دقیق تری روی ایده های محتوایی داشته باشید.

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

منبع : ENTREPRENEUR/zoomit
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iwDLnugs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه