مدیران عامل شركتهای خدمات پس از فروش ایرانخودرو و امداد خودرو ایران، در راستای آگاهی بیشتر از مشكلات نمایندگیها و مشتریان، به صورت مستقیم پاسخگوی تماس تلفنی آنها هستند.
شركت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، با آگاهی از اینكه پاسخگویی به مشتریان یكی از مهمترین اركانِ كسب رضایت و وفاداری مشتریان است، همواره بر ارتباط دو سویه با مشتریان تاكید داشته و به صورت مستمر از طریق سامانههای پاسخگویی ایران خودرو و مدیریت ارتباط با مشتریان آماده دریافت نظرات و موارد دارندگان محصولات ایرانخودرو بوده است.
به گزارش روابط عمومی شركت ایساكو، در راستای همین اقدام و برای دریافت مستقیم و بیواسطه آراء و نظرات، مدیران عامل شركت خدمات خدمات پس از فروش ایرانخودرو كه پیش از این از طریق مدیران بخشهای مختلف در جریان كامل گزارشهای ارتباطی قرار میگرفتند، راسا برای تحقق شعار «ایرانخودرو، خودروساز پاسخگو» زمان مشخصی در هفته را به پاسخگویی مستقیم و تبادل نظر با مشتریان و شركای تجاری تخصیص دادند.
مخاطبان این تماسها، دو دسته از ذینفعان حوزه خدمات پس از فروش خواهند بود؛ گروه اول مشتریانی كه برای طرح موارد خود با سامانه 096440 تماس میگیرند و گروه دوم، صاحبان امتیاز نمایندگیهای شركت هستند كه پاسخگویی به آنها و رفع مشكلاتشان، قطعا نقش به سزایی در جلب رضایت مشتریان نهایی خواهد داشت.
بنابراین گزارش، دبیرخانه دائم ستاد پاسخگویی ایساكو، در اردیبهشت ماه سال جاری، آغاز به فعالیت كرده و مسئولیت پیگیری تماسهای تلفنی را تا حصول نتیجه قطعی به عهده دارد، همچنین در پایان نتیجه اقدامات را به مخاطب اعلام خواهد كرد.