شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۰ / Sat, 8 May(5) 2021 /
           
فرصت امروز

ترند اول حال حاضر جهان، معطوف به یك انیمیشن كوتاه به نام نجات رالف است. در این انیمیشن موضوع آزمایش لوازم آرایشی بر روی حیوانات یادآوری شده است. این نكته بیانگر آن است كه جهان به سمت مسائل اخلاقی، سوق پیدا كرده است كه تا چند سال گذشته میزان آن كمرنگ بود. درواقع دیگر انسان حاضر نیست كه برای راحتی خود، سایر موجودات و به صورت كلی چرخه زیستی را با آسیب مواجه سازد، با این حال نكته بسیار جالب این است كه چنین اقدام بی رحمانه ای ابدا یك مسئله جدید محسوب نمی شود. تحت این شرایط سوال اصلی این است كه چرا تا قبل از این اقدام شاهد اعتراض های جهانی نبوده ایم؟ این موضوع به خوبی تاثیر رسانه را به اثبات می رساند. درواقع از زمان پخش این انیمیشن، میزان فروش برندهایی كه آزمایش های خود را بر روی حیوانات انجام می دهند، با كاهشی شدید مواجه شده است. این امر در حالی است كه آمارها در این زمینه حاكی از مجازبودن این اقدام در تقریبا 80 درصد كشورها است. درواقع نكته مهم این است كه دولت ها مورد انتقاد قرار گیرند و حتی با تعطیل شدن چند شركت، این مسئله به صورت كامل حال نخواهد شد. در این زمینه فراموش نكنید كه آزمایش بر روی حیوانات تنها به صنعت لوازم آرایشی محدود نمی شود.

انیمیشن نجات رالف و نكاتی كه باید مورد توجه قرار داد

نكته مهمی كه مدیران باید به آن توجه داشته باشند این است كه اكنون مسئله محیط زیست و موجودات زنده، به دغدغه جهانی تبدیل شده است. این موضوع به قدری مهم است كه حتی باعث شده تا افراد حاضر به پرداخت هزینه های بیشتری برای محصول باشند. به همین خاطر اگر خواهان آینده ای تضمین شده هستید، لازم است تا در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهید. در این رابطه توصیه می شود كه از اقدامات سودجویانه نظیر ظاهرسازی، جلوگیری نمایید. درواقع این نكته را همواره به خاطر داشته باشید كه حتی اگر قادر به فریب مشتریان خود شوید، برندهای رقیب حتما از این پنهان كاری شما برای ضربه زدن استفاده خواهند كرد. برای درك بهتر اقداماتی كه باید انجام شود، بهتر است كه با گروه های دغدغه مند همكاری داشته باشید. این امر باعث خواهد شد تا حرفه ای ترین اقدامات را با همكاری سایرین انجام دهید كه خود منجر به سهولت انجام كارها خواهد شد. از دیگر تاثیر مهم انیمیشن مذكور، تاثیر فوق العاده یك اقدام حرفه ای است. درواقع تا به امروز حتی طولانی ترین مستندها در رابطه با حمایت از حیوانات نتوانسته اند به محبوبیت و تاثیر این انیمیشن 3 دقیقه ای برسند. این امر در حالی است كه از زمان پخش آن حتی دو هفته نیز نمی گذرد. در این زمینه فراموش نكنید كه انیمیشن نجات رالف، بار دیگر این نكته را یادآوری می كند كه شانس موفقیت ویدئوهای كوتاه، بسیار بالا است. 

به صورت كلی توصیه می شود كه از همین امروز، به مسئله حقوق حیوانات توجه بیشتری را داشته باشید. درواقع با توجه به آمادگی ذهنی ای كه این انیمیشن ایجاد كرده است، حتی كوچك ترین فعالیت ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. در این زمینه یكی از اصول بازاریابی، توجه به ترندها است. 

 

منبع : entrepreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oL9WzeSe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه