شنبه, 10 خرداد 1399 - 11:11

بررسی 8 اشتباه رایج در همکاری تبلیغاتی با گوگل

امروزه بسیاری از افراد در زمینه تبلیغات در گوگل فعالیت دارند. گوگل به عنوان بزرگترین موتور جست‎وجو با دامنه وسیعی از خدمات نظر اغلب برندها و کاربران را جلب کرده است، با این حساب سرمایه گذاری برای همکاری تبلیغاتی با این برند منطقی به نظر می رسد. اگرچه برخی از برندها موفقیت بسیار زیادی از همکاری تبلیغاتی با گوگل کسب می کنند، اما شمار بالایی از کسب و کارها فقط در حال اتلاف بودجه شان هستند. این امر شامل عدم دریافت نتیجه دلخواه از فرآیند بازاریابی و تبلیغات آنلاین است. بدون تردید ایراد اصلی در اینجا متوجه گوگل نیست. این پلتفرم ابزاری قدرتمند برای برندها به منظور افزایش ترافیک، تعامل و گفت‎وگو با کاربران است. نکته مهم در این میان شیوه بازاریابی و تبلیغات نادرست برندهاست.

برندها با راه‎اندازی یک حساب کاربری ساده در گوگل امکان بهره‎مندی از مزایای مختلفی را دارند. نکته مهم در این میان استفاده از شیوه های درست بازاریابی و تلاش برای پیشگیری از ارتکاب اشتباهات سایر برندهاست. ما در این مقاله به بررسی هشت اشتباه برتر برندها در رابطه با تبلیغات در گوگل پرداخته ایم. بدون تردید یادگیری نکات اساسی در زمینه چنین اشتباهاتی برای برندها آموزنده خواهد بود. ما در ادامه به بررسی هر کدام از اشتباهات مورد بحث به صورت کاملا فشرده خواهیم پرداخت.

اشتباهات رایج تبلیغات گوگل

1. اعتماد بالا به فرآیندهای تدوین‎شده از سوی مدیر قبلی

وقتی ما به تازگی مسئولیت مدیریت بخش بازاریابی و تبلیغات شرکت را برعهده می گیریم، باید مروری بر فرآیندهای بازاریابی و تبلیغات قبلی داشته باشیم. در غیر این صورت امکان موفقیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات فراهم نخواهد شد. اشتباه اصلی برخی از مدیران تازه‎کار در بخش تبلیغات اعتماد بالا به فرآیندهای تدوین‎شده از سوی مدیران قبلی است.

خوشبختانه امروزه راهکارهای بسیار زیادی برای تدوین برنامه تبلیغات مناسب در گوگل وجود دارد. مزیت اصلی همکاری با گوگل امکام استفاده از مشاوره های رایگان شان است. به این ترتیب بخش قابل توجهی از نیازهای ما بدون نیاز به پرداخت هزینه رفع خواهد شد.

مطلب مرتبط: کاهش هزینه ها و افزایش بازدیدکننده با تبلیغات گوگل

هر برند براساس ماهیت کسب و کار و نیازهای جاری اش باید نسبت به استفاده از برنامه ای خاص اقدام کند. در غیر این صورت کمپین بازاریابی و تبلیغات آنها شباهت بالایی به کمپین دیگر رقبا پیدا خواهد کرد. امروزه هرچه فرآیند بازاریابی منحصر به فردتر باشد، شانس بیشتری برای جلب نظر مخاطب هدف خواهیم داشت.

وقتی ما برای نخستین بار اکانت مان در گوگل را راه اندازی می کنیم، تنظیمات پیش‎فرضی برای عرصه تبلیغات برند قابل مشاهده است. توصیه اصلی من در این بخش تلاش برای اعمال تغییرات مفید در این تنظیمات به منظور شخصی‎سازی شان است. در غیر این صورت ما امکان ایجاد تغییرات لازم در دیدگاه مشتریان نسبت به برندمان را نخواهیم داشت.

سالانه شمار بالایی از برندها به دلیل عدم توجه به ایجاد تغییرات در فرآیند تبلیغاتی شان با شکست مواجه می شوند. مقصر اصلی در این میان مسئولان تازه‎کار بخش بازاریابی و تبلیغات هستند. اعتماد بالای آنها به نحوه فعالیت مدیران قبلی همیشه دردسرآفرین می شود. اگر مدیران قبلی شیوه های بازاریابی و تبلیغات مناسبی را اعمال می کردند، بدون تردید اکنون کارشان را از دست نداده بودند بنابراین ما در موقعیت مدیریتی تازه مان باید به دنبال اعمال شیوه های تازه برای جلب نظر مخاطب هدف باشیم. در غیر این صورت سرانجامی بهتر از مدیران قبلی نخواهیم داشت.

2. عدم اعمال تنظیمات براساس نیاز برند

ایجاد حساب رسمی برای برندمان در سامانه تبلیغات گوگل گام نخست برای موفقیت در همکاری با این برند بزرگ است. امروزه گوگل خدمات تبلیغاتی بسیار متنوعی ارائه می دهد. ما به عنوان یک کسب و کار باید براساس سطح نیازمان اقدام به همکاری با گوگل کنیم. توجه به دامنه متفاوت تبلیغات و امکان انتخاب گزینه های مختلف از میان آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از برندها هرگونه پیشنهاد پیش‎فرض از سوی پلتفرم تبلیغاتی گوگل را تایید می کنند. این امر نتیجه موفقیت‎آمیزی برای کسب و کار برندها در پی نخواهد داشت.

امروزه همه ما تجربه مشاهده برندهایی با فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی بیش از اندازه شبیه به هم را داشته ایم. این امر نتیجه پیروی کامل از الگوهای یکسان تبلیغاتی است. اگر ما توانایی تصمیم‎گیری برای کسب و کارمان را نداشته باشیم، در نهایت شبیه به برندهای کلیشه ای خواهیم شد.

گونه های مختلف تبلیغات در گوگل امکان جلب نظر دامنه متفاوتی از کاربران را فراهم می سازد بنابراین ما باید براساس سطح نیازمان دست به انتخاب تبلیغات مختلف بزنیم. به عنوان مثال، اگر بخش قابل توجه مخاطب هدف علاقه‎مند به بازی های موبایلی هستند، باید تبلیغات درون برنامه ای در چنین سامانه هایی را مدنظر قرار دهیم. سرویس گوگل پلی بخش قابل توجهی از تبلیغات درون برنامه ای بازی های مختلف را تحت مدیریت دارد بنابراین همکاری با آنها بهترین گزینه خواهد بود.

پلتفرم گوگل برای کمک به برندها اقدام به ارائه روندهای بازاریابی و تبلیغاتی پیش فروش می کند. اگر ما به عنوان مدیر بخش تبلیغات شرکت ظرف مدت 14 روز نسبت به ویرایش اصول تبلیغات پیشنهادی گوگل اقدام نکنیم، تنظیمات موردنظر اجرا خواهد شد بنابراین در هر بازه زمانی مشخصی باید نسبت به مرور اصول تبلیغاتی برندمان در گوگل توجه کنیم. این امر استراتژی بازاریابی و تبلیغات برند ما را همیشه به روز نگه خواهد داشت.

مطلب مرتبط: تبلیغات گوگل

3. بازبینی در وضعیت بازاریابی و اعمال تغییرات مداوم

یکی دیگر از اشتباهات اصلی مدیران تازه‎کار در زمینه تبلیغات عدم ارزیابی به موقع وضعیت الگوهای تبلیغاتی شان است. امروزه صنعت تبلیغات درگیر سرعت بالای تغییرات است. در این میان اگر ما هماهنگی لازم برای اعمال تغییرات در برنامه فعالیت مان را نداشته باشیم، به سرعت با مشکل مواجه خواهیم شد. توصیه ما در این بخش ارزیابی الگوهای تبلیغاتی برند دست‎کم هر سال یک بار است. به این ترتیب ما همیشه امکان به روز رسانی مناسب برندمان را خواهیم داشت.

استفاده از ترندهای تبلیغاتی نقش مهمی در موفقیت برندها در جلب نظر مخاطب هدف دارد. بسیاری از شرکت ها در عمل بسیار دیر به سوی استفاده از ترندهای بازاریابی و تبلیغات می روند. این امر به دلیل ناتوانی در زمینه ارزیابی وضعیت بازار تبلیغات است. هرچه فرآیندهای ارزیابی الگوهای تبلیغاتی برند ما سریع تر صورت گیرد، امکان اطلاع از آخرین تغییرات این حوزه بیشتر خواهد شد.

راهکار مناسب برای به روز رسانی سریع و مداوم وضعیت بازاریابی و تبلیغات برند استفاده از زمان های خالی در طول روز برای بازبینی میزان تاثیرگذاری کمپین های قبلی بر روی مخاطب هدف است. بسیاری از برندها در طول روزهای کاری با حجم وسیعی از کارها و مسئولیت های مختلف در عمل توانی برای ارزیابی برنامه بازاریابی شان ندارند. به این ترتیب نیازی برای استفاده از ترندهای برتر نیز پیدا نمی کنند.

اگر به وضعیت برندهای بزرگ نگاه کنیم، آنها به طور مداوم در حال اعمال تغییرات در فرآیند بازاریابی برندشان هستند. این امر موجب بهبود سریع کیفیت کمپین های آنها و استفاده به موقع از ترندهای بازاریابی و تبلیغات می شود. بنابراین ما نیز باید چنین الگویی را در دستور کارمان قرار دهیم.

اگر شما در زمینه طراحی تبلیغات شرکت نیز فعالیت دارید، استفاده از افرادی در بخش های دیگر سازمان برای مرور محتوای تبلیغاتی تان پیش از انتشار رسمی مناسب خواهد بود. این شیوه به بهترین شکل ایرادات کار شما را نمایان خواهد کرد. بسیاری از برندها در فرآیند فعالیت روزانه توانایی برای نگاه انتقادی به محتوای بازاریابی شان را ندارند. اگر ما به عنوان مسئول بخش بازاریابی چنین فضایی را ایجاد نکنیم، به احتمال زیاد میزان تاثیرگذاری مان بر روی مخاطب هدف در بلندمدت کاهش خواهد یافت.

4. غفلت از بررسی و ارزیابی عملکرد رقبا

ما در بازار کسب و کار و تبلیغات تنها نیستیم. هر برندی در عرصه کسب و کار با دامنه وسیعی از رقبا مواجه است بنابراین فعالیت بدون توجه به رقبا ایده چندان مناسبی نخواهد بود. برخی از کارشناسان کسب و کار بر روی تمرکز بر روی فعالیت های شرکت بدون توجه به رقبا تاکید دارند، با این حال چنین امری در عمل امکان پذیر نیست. امروزه ما تعامل نزدیکی با رقبای مان داریم. بر این اساس اگر توانایی ارزیابی دقیق عملکرد رقبا را از دست بدهیم، شاید دیگر توانایی حضور در بازار کار را هم نداشته باشیم.

برندهای مختلف براساس نوع کسب و کارشان باید همیشه عملکرد رقبا را مورد ارزیابی قرار دهند. این امر مزیت های مختلفی برای آنها دارد. نخستین مزیت این شیوه امکان آگاهی سریع و بدون نیاز به مطالعه عمیق عرصه کسب و کار از ترندهای برتر تبلیغاتی است. همچنین امکان الگوبرداری از ایده های جذاب تبلیغاتی رقبا فراهم خواهد شد. امروزه بسیاری از برندهای بزرگ نیز از کمپین های موفق بازاریابی و تبلیغات دیگران الگوبرداری می کنند. بررسی عملکرد رقبا به طور کلی هزینه های بازاریابی و تبلیغات را به شدت کاهش می دهد. این امر به طور ویژه بر روی بخش توسعه و تحقیقات تاثیر دارد. هرچه توانایی ما برای آگاهی از ترندهای بازاریابی و تبلیغات با هزینه کمتر بیشتر باشد، بودجه بیشتری برای بازاریابی تاثیرگذار خواهیم داشت.

مطلب مرتبط:تغییر برند ادوردز / برنامه گوگل راه اندازی ابزار تبلیغاتی جدید برای کسب وکارهای کوچک

بدون تردید هر برند برای بررسی عملکرد رقبا دارای الگوی منحصر به فردی است. ما در اینجا به طور کلی به چند گام اساسی در این راستا اشاره خواهیم کرد:

• توجه به مقدار هزینه ای که هر کدام از رقبا در زمینه بازاریابی و تبلیغات خرج می کنند.

• بررسی محتوایی که رقبا در اختیار مخاطب هدف قرار می دهند.

• توجه به پیام اصلی کمپین تبلیغاتی رقبا و میزان تاثیرگذاری آن بر روی مخاطب هدف.

• ارزیابی کلیدواژه های موردنظر رقبا و نحوه واکنش کاربران نسبت به آنها.

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با رقبا بررسی نحوه تعامل آنها با مشتریان است. هدف هر برند از بازاریابی و تبلیغات متفاوت است. اگر ما در زمینه بررسی الگوهای مدنظر رقبا در زمینه بازاریابی مهارت کافی نداشته باشیم، امکان رقابت موثر با آنها را از دست خواهیم داد. امروزه برندهای بزرگ به طور مداوم در حال بررسی عملکرد رقبای اصلی شان هستند بنابراین ما نیز باید از چنین الگویی برای موفقیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم.

الگوبرداری از عملکرد مختلف برندهای رقیب در راستای ساماندهی کمپین منحصر به فرد برندمان ایده جالبی محسوب می شود. بسیاری از کسب و کارها در عمل از این شیوه برای طراحی کمپین با کمترین هزینه ممکن استفاده می کنند، با این حساب بررسی عملکرد رقبا در عمل امکان ساماندهی کمپین های تبلیغاتی منحصر به فردی برای برند ما را فراهم می سازد.

5. فقدان استراتژی بازاریابی و تبلیغات مناسب

فعالیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات با همکاری گوگل نیازمند استفاده از استراتژی های کاملی است. بسیاری از برندها فقط به همکاری با گوگل به عنوان کلید موفقیت در عرصه کسب و کار نگاه می کنند. این امر بزرگترین اشتباه برندها در عرصه تبلیغات محسوب می شود. بسیاری از برندها در عمل استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی دارند، اما به هنگام همکاری با گوگل آن را به دست فراموشی می سپارند. این امر بزرگترین اشتباه آنها در تعامل با گوگل محسوب می شود. اگر ما بدون هیچ گونه استراتژی و برنامه ای به سراغ همکاری تبلیغاتی با گوگل برویم، شانس بسیار اندکی برای موفقیت خواهیم داشت.

هر برند براساس نیاز و ماهیت کسب و کارش به سراغ همکاری تبلیغاتی با دیگران می رود. این امر در وهله نخست نیازمند شناسایی هدف برندمان از فعالیت بازاریابی است. اگر ما هدف اصلی همکاری بازاریابی برندمان را به خوبی شناسایی نکنیم، در مراحل بعدی نیز با شکل مواجه خواهیم شد. امروزه برندها از فعالیت تبلیغاتی اهداف متعددی را دنبال می کنند. برخی از اهداف رایج در این میان افزایش تعامل با مشتریان یا استفاده از اعتمادشان برای فروش بیشتر است. ما در هر صورت باید برنامه و هدفی اصلی از فعالیت بازاریابی داشته باشیم. در غیر این صورت کمپین مان تاثیرگذاری موردنظر بر روی مخاطب هدف را به بار نخواهد آورد.

مطلب مرتبط: پیشتازی گوگل در دنیای تبلیغات آنلاین

گام بعدی در راستای تنظیم یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار توجه به زمینه نمایش تبلیغات مان است. امروزه گوگل در پلتفرم ها و سایت های بسیار زیادی فضای تبلیغاتی ارائه می کند. اگر ما برنامه مشخصی برای استفاده از پلتفرم و جایگاه تبلیغاتی مشخصی نداشته باشیم، به سرعت دچار مشکل خواهیم شد. بهترین ایده در این میان توجه به میزان حضور مخاطب هدف مان در سامانه های مختلف است. فقط در این صورت امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فراهم خواهد شد. اگر محتوای تبلیغاتی ما برای مخاطب هدف بی‎علاقه به کسب و کارمان به نمایش درآید، تاثیرگذاری بسیار پایینی خواهد داشت. همچنین این امر اغلب موجب کاهش علاقه کاربران به کسب و کار ما می شود. گوگل در پی دریافت شکایت های متعدد از میزان نمایش محتوای تبلیغاتی نامرتبط با سلیقه کاربران اقدام به نمایش محتوای تبلیغاتی براساس سابقه جست‎وجو و مشاهده محتوای دیگر از سوی کاربران کرده است. به این ترتیب میزان نارضایتی کاربران از مشاهده محتوای نامرتبط به شدت کاهش یافته است.

6. تمرکز بیش از اندازه بر روی کیفیت محتوا

کیفیت محتوا در زمینه بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد، با این حال تمام فرآیند تبلیغات با همکاری گوگل معطوف به این امر نیست. برخی از برندها در عمل بیش از اندازه بر روی کیفیت محتوای تبلیغاتی شان تاکید دارند. نتیجه این امر غفلت از برخی المان های مهم در حوزه تبلیغات است.

کمپین های موفق باید همیشه در دید مخاطب هدف قرار داشته باشد. در غیر این صورت هر چقدر کیفیت محتوای کمپین موردنظر بالا باشد هم امکان کسب موفقیت وجود نخواهد داشت. برخی از برندها در زمینه تولید محتوای تبلیغاتی بیشتر بر روی کیفیت به جای کمیت تمرکز دارند. نکته مهم در این میان ضرورت ایجاد تعادل میان کیفیت و کمیت است. فقط در این صورت ما امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را خواهیم داشت.

نکته مهم در صورت بی‎توجهی به کمیت تبلیغات برند عدم انتشار مناسب محتوای تبلیغاتی مان در فضای آنلاین است. به این ترتیب دامنه بسیار محدودی از کاربران شانس مشاهده محتوای تبلیغاتی شما را خواهند داشت. وقتی کاربران کمپین ما را کمتر مورد مشاهده قرار دهند، تاثیرگذاری آن نیز کاهش خواهد یافت. به این ترتیب ما نباید انتظار دستیابی به اهداف اصلی مان از دل چنین کمپین هایی را داشته باشیم.

بدون شک ایجاد تعادل میان کیفیت و کمیت کمپین های تبلیغاتی دشواری بسیار زیادی دارد. توصیه ما در این بخش تلاش برای استفاده از چشم‏انداز مشتریان است. وقتی ما خود را در جایگاه مشتریان قرار دهیم، امکان بررسی و ارزیابی نکاتی به مراتب بیشتر نیز در حوزه تبلیغات وجود دارد. بسیاری از برندها نسبت به این نکته توجه ندارند. به همین خاطر محتوای تبلیغاتی شان هرگز موردپسند مخاطب هدف قرار نمی گیرد. اگر شما توانایی تعامل نزدیک با مخاطب هدف را ندارید، باید از آژانس‎های بازاریابی و تبلیغات کمک بگیرید. همچنین اگر مشتریان وفادار زیادی دارید، باید از آنها برای ارزیابی و نقد کمپین های تبلیغاتی پیش از نمایش رسمی استفاده کنید. به این ترتیب ما نیازی به اصلاح کمپین مان در فرآیند اجرا نخواهیم داشت.

7. عدم گردآوری اطلاعات و پیش‎بینی امور

من در طول دوران فعالیت به عنوان طراح محتوای تبلیغاتی و کارشناس حوزه بازاریابی درس های بسیار زیادی یاد گرفته ام. مشاهده موفقیت و شکست برندهای مختلف در طول زمان تجربه ارزشمندی محسوب می شود. یکی از مهم ترین درس های من در طول سال های فعالیت در این عرصه ضرورت پیش بینی شرایط جاری است. اگر برندها بدون بررسی وضعیت بازار و حوزه کسب و کار اقدام به طراحی و اجرای کمپین بازاریابی کنند، شانس بسیار اندکی برای موفقیت خواهند داشت. برندهای بزرگ همیشه کمپین های شان را به طور دقیق طراحی می کنند. این امر شامل توجه به وضعیت بازار، تغییرات موجود در سلیقه مشتریان و نیازهای آنهاست.

همانطور که قابل مشاهده است، اغلب معیارها در زمینه طراحی کمپین مناسب برای مخاطب هدف مربوط به سلیقه مدیران برندها نیست. این امر یکی از اشتباهات اصلی مدیران بخش تبلیغات به هنگام طراحی کمپین است. وقتی ما به دنبال طراحی محتوا برای جلب نظر مخاطب هدف هستیم، باید در عمل به سلیقه منحصر به فرد آنها توجه کنیم. در غیر این صورت کمپین مان فقط برای خود ما جذابیت خواهد داشت.

یکی از راهکارهای مناسب برای پیشگیری از اعمال سلیقه شخصی در فرآیند تولید کمپین بازاریابی استفاده از نظرات کارمندان در سایر بخش هاست. به این ترتیب هرگاه میزان اعمال سلیقه شخصی در فرآیند بازاریابی و تبلیغات برندمان بیشتر از حد مجاز شد، کارمندان سایر بخش ها با بازبینی محتوای ما نسبت به این امر واکنش نشان خواهند داد.

بدون تردید پیش‏بینی تمام نکات در زمینه بازاریابی و تبلیغات امکان‎ناپذیر است. هدف ما در اینجا نیز ترغیب شما برای پیش‏بینی تمام نکات نیست. برعکس، ما باید تا جای ممکن نسبت به استفاده از اطلاعات معتبر در زمینه کسب و کارمان برای پیش‏بینی نکات استفاده کنیم. بخش ها و حوزه هایی که امکان پیش‏بینی نکات مختلف در آنها وجود ندارد، باید در فرآیند اجرای کمپین مورد بررسی و در صورت نیاز استفاده در کمپین مان قرار گیرد.

جمع‏ آوری اطلاعات مناسب در مورد کمپین بازاریابی امکان استفاده از آن در فرآیند تعامل با مخاطب هدف را نیز ایجاد می کند. بسیاری از برندها در زمینه برقراری ارتباط با مخاطب هدف دشواری های بسیار زیادی دارند. دلیل این امر ناآگاهی چنین برندهایی از سلیقه مشتریان است. برخی از برندها پس از یک بار گردآوری اطلاعات و شناسایی سلیقه مخاطب هدف از همان اطلاعات برای سال های متمادی استفاده می کنند. این امر نتیجه مناسبی برای برندها در پی ندارد. ما باید هر چند ماه یک بار نسبت به به روز رسانی اطلاعات مان درباره مشتریان اقدام کنیم. در غیر این صورت فرآیند بازاریابی و تبلیغات ما با چالش مواجه خواهد شد.

8. بی‎توجهی به بازاریابی و مدیریت سئو

بازاریابی و تبلیغات در گوگل بدون استفاده از تکنیک های مدیریت سئو امکان‏ناپذیر است. امروزه حوزه تبلیغات و مدیریت سئو پیوند بسیار نزدیکی با هم پیدا کرده اند. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی دامنه هرچه وسیع تری از کاربران نیازمند استفاده از تکنیک های مدیریت سئو هستند. نکته مهم در این میان تلاش برای کاربست شیوه های هرچه بهتر و مطمئن تر است.

مطلب مرتبط: شروع کمپین تبلیغاتی با گوگل

کاربران در موتورهای جست‎وجو مانند گوگل برای دسترسی به محتوای مورد نظرشان از کلیدواژه های مشخصی استفاده می کنند بنابراین ما برای تولید محتوای تبلیغاتی و دریافت بازدید قابل توجه نیازمند شناسایی و استفاده از کلیدواژه های پرکاربرد از سوی کاربران هستیم. خوشبختانه امروزه کلیدواژه های پرکاربرد در حوزه های مختلف از سوی گوگل و آژانس های بازاریابی در دسترس برندها قرار می گیرد. نکته جالب در مورد استفاده از خدمات مدیریت سئو گوگل بحث رایگان بودنش است. به این ترتیب شما بدون صرف کمترین هزینه ای امکان دسترسی به کلیدواژه های موردنیازتان را خواهید داشت.

جمع‎بندی

همه برندها در تلاش برای همکاری تبلیغاتی با گوگل هستند. این امر ناشی از وسعت خدمات گوگل و کاربرد بالای آنهاست. نکته مهم در این میان ضرورت استفاده از تکنیک ها و توصیه های کاربردی برای پرهیز از تکرار اشتباهات سایر برندهاست. هدف اصلی ما در این مقاله بررسی هشت اشتباه پرتکرار و رایج در زمینه نمایش تبلیغات در سرویس های گوگل است. اگر شما در زمینه تبلیغات چنین نکاتی را مدنظر داشته باشید، بخش قابل توجهی از خرج های اضافی بازاریابی و تبلیغات تان کاهش خواهد یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید