دوشنبه, ۳ آبان(۸) ۱۴۰۰ / Mon, 25 Oct(10) 2021 /
           
فرصت امروز
2 هفته پیش
توصیه هایی برای ایمیل مارکتینگ بهتر
بازاریابی ایمیلی با طراحی نوار عنوان های جذاب
بازاریابی ایمیلی برای بسیاری از برندها یگ گزینه غیرقابل انکار و بسیار جذاب است. شاید به عقیده بسیاری از افراد دیگر دوره و زمانه ارسال ایمیل بازاریابی تمام شده باشد، اما هنوز هم بسیاری از مردم در سراسر دنیا نسبت به ایمیل های بازاریابی واکنش مساعد نشان می دهند. شاید مهمترین چالش پیش روی بازاریاب ها در این شرایط پیدا کردن...
2 ماه پیش
فرکانس ایمیل (Email Frequency): راه حل مشکل حجم ارسال ایمیل ها در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ الگوی بسیار جذابی برای بازاریابی و تعامل با مشتریان است، البته تا زمانی که پای فرکانس ایمیل (Email Frequency) به بحث باز نشده باشد. اینکه هرچند وقت یک بار باید ایمیل بازاریابی ارسال کرد، معمایی است که ذهن هر بازاریابی را به خودش مشغول می کند و در نگاه نخست اصلا جواب درست و حسابی هم ندارد. انگار هر کسی از...
4 ماه پیش
بازاریابی ایمیلی با 10 استراتژی برتر
ایمیل مارکتینگ در طول بیش از دو دهه گذشته یکی از محبوب  ترین الگوهای بازاریابی در میان بازاریاب ها بوده است. دلیل این امر سادگی ارسال ایمیل و مشاهده اش از سوی کاربران است. بسیاری از برندها در طول سال های اخیر با توسعه برخی از شیوه های بازاریابی در عمل از بازاریابی ایمیلی غافل شده اند. اگر شما هم در این زمینه نسبت...
6 ماه پیش
بازاریابی ایمیلی و مسئله اطمینان از تحویل ایمیل ها
بازاریابی ایمیلی راهکار مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. بسیاری از برندها از این شیوه برای تعامل با مخاطب هدف استفاده می کنند. اگر تیم های بازاریابی امکان اطمینان از تحویل داده شدن ایمیل های شان به مخاطب هدف را نداشته باشند، تاثیرگذاری این شیوه به شدت کاهش خواهد یافت. متاسفانه برخی از برندها در زمینه بازاری...
6 ماه پیش
چگونه تاثیرگذاری ایمیل های مان را بیشتر کنیم؟
بازاریابی ایمیلی پیشرفته با استراتژی های نوین
بازاریاب های دیجیتال هنوز هم به سرویس های ایمیل به مثابه یکی از بهترین ابزارهای در دسترس شان برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نگاه می کنند. شاید در نگاه نخست ابزارهای بسیار تاثیرگذارتری مانند شبکه های اجتماعی در دسترس برندها قرار داشته باشد. نکته مهم در این میان اشتباه ارزیابی کیفیت ابزارهای بازاریابی است....
8 ماه پیش
بررسی 9 تکنیک برای بازاریابی ایمیلی خلاقانه
بازاریابی ایمیلی با تکنیک های طلایی
استفاده از ایمیل برای بازاریابی یکی از گزینه های قدیمی در عرصه کسب و کار محسوب می شود. بسیاری از برندها از زمان شروع به کار نسبت به بازاریابی ایمیلی تمایل نشان می دهند. دلیل این امر تاثیرگذاری بالای این الگو و همچنین استفاده گسترده کاربران از سرویس های ایمیلی است. امروزه اغلب مردم در ابتدای صبح به سراغ ایمیل های شان می...
9 ماه پیش
چرا ارسال ایمیل مستقیم به مخاطب هدف هنوز تاثیرگذار است؟
بازاریابی ایمیلی در کسب و کارهای کوچک
بسیاری از برندها به طور قابل ملاحظه ای بر روی عرصه بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. شاید این امر موجب تصوری مبنی بر فقدان کارآمدی در برخی از الگوهای بازاریاب قدیمی شود. یکی از مظنون‎ های همیشگی در این میان الگوی بازاریابی ایمیلی است. این الگو از زمان توسعه شبکه اینترنت در اختیار بازاریاب ها قرار داشته است. گ...
10 ماه پیش
اتوماسیون در ایمیل مارکتینگ با سرویس نجوا
ایمیل مارکتینگ همواره یکی از اصلی ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال و تعامل با مشتریان بوده است. ایمیل مارکتینگ علی رغم اینکه قدمتی ۴۰ ساله دارد، با تغییرات و پیشرفت های دنیای دیجیتال مارکتینگ هماهنگ شده و امروزه به شیوه هایی متفاوت در خدمت بازاریابی کسب وکارها درآمده است و مزایای آن صرفا به ایمی...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه