دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آدم هایی که اهل خرید با تخفیف های شگفت انگیز هستند خیلی خوب می دانند از یکی دو ماه قبل از نوامبر دیگر نباید دست به خرید عادی بزنند؛ چراکه صدای پای بلک فرایدی از همیشه نزدیک تر است و دیر یا زود برندها تخفیف های گسترده ای به راه می اندازند. این درست همان فرصتی است که آدم می تواند با کلی صرفه جویی تمام محصولاتی که دوست دارد، تهیه کند. البته در این میان مشکل یافتن برند مورد علاقه را هم نباید دست کم گرفت. خب این روزها یک عالمه برند در بازار حضور دارند که اتفاقا هیچ کدام کار و محصولات دیگری را قبول ندارند.

معمای بالا خیلی زود هر مشتری را از یک خرید خوب محروم می سازد. درست به همین خاطر برخی از کارآفرینان از مدتی قبل از بلک فرایدی به تکاپو یافتن راهی برای اطلاع رسانی و تعامل سریع با مشتریان می روند. یکی از بهترین روش ها در این میان ایمیل مارکتینگ است. 

ایمیل مارکتینگ+ بلک فرایدی

قبول دارم کلی روش تازه در عرصه مارکتینگ وجود دارد که دل هر بازاریابی را می برد، اما شما قرار نیست صرفا به خاطر چند تا شیوه تازه روی برگ برنده تان خط بکشید. 

مطلب مرتبط: بازاریابی هدفمند برای بلک فرایدی

ایمیل مارکتینگ از سال ها قبل در بازار در دسترس بوده و احتمالا تا سال های سال هم گزینه محبوب بازاریاب ها باقی می ماند. خب تا وقتی یک استراتژی جواب می دهد، چرا باید سراغ ایده دیگری رفت؟ ما در این مقاله قصد داریم صفر تا صد طراحی کمپین ایمیل مارکتینگ را یادتان دهید؛ آن هم برای بلک فرایدی.

ایمیل مارکتینگ در بلک فرایدی

ایمیل مارکتینگ در بلک فرایدی

اولین نکته ای که در این بخش باید مدنظرتان باشد، مسئله مربوط به برنامه ریزی قبلی است. شما نمی توانید دو روز مانده به بلک فرایدی کارتان را شروع کرده و انتظار داشته باشید تک تک مشتریان در بازار از کارتان استقبال کنند. این شرایط فقط شما را در تنگنا قرار داده و اوضاع تان را حسابی به هم ریخته خواهد کرد. یک ایده بهتر در این میان در نظر گرفتن دست کم دو هفته به عنوان فرصت برای تعامل و اثرگذاری بر روی مشتریان است. 

وضعیت شما در اینجا مثل مربی والیبالی است که قبل از شروع مسابقات باید حسابی تاکتیک های اصلی اش را با تیم کار کند. وگرنه در عرض یکی دو روز هیچ شاهکاری از دل تیم بیرون نخواهد آمد. 

ما در ادامه سعی می کنیم برخی از گونه های محبوب کمپین ایمیل مارکتینگ برای بلک فرایدی را به شما معرفی کنیم. یادتان نرود، شاید همه موارد مورد بحث در مقاله ما به درد شما نخورد، اما بی شک بعضی از آنها با اوضاع کسب و کارتان سازگار خواهد بود. پس اصلا لازم نیست خودتان را به استفاده از تمام ایده های مورد بحث در مقاله مجبور کنید. 

ایمیل های یادآور: ایده ای ساده برای شروع

ایمیل های یادآور

آیا تا حالا برای تان پیش آمده یک قرار کاری مهم را از دست بدهید؟ بی شک هر کسی برای این اتفاق تلخ یک عالمه بهانه ردیف می کند. از بد بودن شرایط هوا گرفته تا صرف نظر از شرکت در جلسه در صلح روز موعود، همه و همه بخشی از بهانه های کارآفرینان محسوب می شود. با این حال اگر کمی با یکدیگر صادق باشیم، دلیل اصلی چنین آبروریزی هایی فراموشکاری است. خیلی از افراد به سادگی آب خوردن قرارهای مهم شان را فراموش کرده و تازه وقتی دیگران سراغ شان را می گیرند، متوجه اوضاع می شوند. فکر می کنم شما هم قبول داشته باشید دیگر در دقیقه 90 برای بازگرداندن ورق وقتی وجود ندارد، مگر نه؟

ایمیل های یادآوری به شما کمک می کند تا بدون اینکه مزاحم وقت مشتریان تان شوید، قرار مهم آنها با کسب و کارتان را به آنها گوشزد کنید. خب بلک فرایدی هم یک نوع قرار کاری مهم است که شما انتظار دارید از دل آن فروش های گسترده ای بیرون بکشید.

ما در روزنامه فرصت امروز همیشه معتقدیم ایمیل های یادآوری باید در قالبی کاملا مینیمال طراحی شود. این امر به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکل خاصی پیام تان را به دست مخاطب رسانده و از آن برای آشنایی آنها با برند یا محصولات تان استفاده کنید. پس به هیچ وجه نکات مورد بحث در این بخش را دست کم نگیرید؛ چراکه دست آخر خودتان را با مشکل رو به رو خواهد کرد. 

کمپین چشم نواز: به وقت میخکوب کردن مخاطب!

کمپین چشم نواز

خیلی از کمپین های بازاریابی هیچ ایده تازه یا حتی متفاوتی ندارند. در عوض جلوه های بصری آنها طوری آدم را جادو می کند که تا چند دقیقه حتی گذشت زمان را هم حس نکند. از قدیم گفته اند «یک عکس خوب به اندازه هزاران کلمه معنا منتقل می کند» و شاید در دنیای بازاریابی هم اوضاع به همین ترتیب باشد. پس هیچ وقت از اهمیت محتوای بصری غافل نشوید. 

بازاریاب های تازه کار معمولا تا اسم محتوای بصری می آید، فریادشان به آسمان بلند می شود. خب هرچه باشد، طراحی عکس های باکیفیت که همیشه کار راحتی نیست. البته شما در این بخش یک نکته کلیدی را پشت گوش انداخته‎اید: چه کسی گفته شما حتما باید عکس های کمپین را خودتان تهیه یا ادیت کنید؟ یک ایده هوشمندانه در این میان استفاده از بانک عکس های استاک است. سایت هایی مثل کانوا از سال ها قبل علاوه بر عکس های پولی برخی نمونه های رایگان را نیز در دسترس کاربران قرار داده اند. اینطوری شما می توانید بدون هیچ مشکلی سراغ مشتریان رفته و روی آنها اثر بگذارید.

یادتان باشد، در کمپین های چشم نواز شما باید قبل از اینکه مشتریان متوجه خب تازه کسب و کارتان شوند، آن را اعلام کنید. اجازه دهید کمی دقیق تر منظورمان را بیان کنیم. گاهی اوقات کارآفرینان برای اینکه مشتریان‎شان غافلگیر کنند، اصل مخفی کاری را به طور کامل کنار می گذارند. اگر شما هم چنین عادتی دارید، باید همین امروز کارتان را سر و سامان دهید؛ چراکه اخبار مهم وقتی از قبل در سطح شایعه به دست مشتریان برسد، دیگر اثرگذاری لازم را به همراه نخواهد داشت. 

اگر از ما می شنوید، کمپین های چشم نواز باید فقط یک ویژگی مهم داشته باشند: المان های بصری جذاب و تازه. بنابراین لازم نیست خیلی ذهن تان را درگیر بقیه جزییات کنید؛ چراکه نه اهمیتی برای تان دارد، نه ذهن مشتریان را به خودش درگیر خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: ایمیل مارکتینگ در سالی که گذشت

این کمپین هم مثل نمونه قبلی دست کم دو هفته قبل از شروع بلک فرایدی باید به دست مخاطب برسد. با این استثناء که در نهایت دوباره باید یک یادآوری کوچک به مشتریان بکنید. وگرنه اسم تان در بین انبوهی از برندها که سر راه مشتریان سبز می شوند، گم خواهد شد. 

کمپین هدیه رایگان: چه کسی از هدیه بدش می آید؟

کمپین هدیه رایگان

هدیه ها تاثیر جادویی بر روی افراد دارد. خیلی وقت ها کارآفرینان برای اینکه کمی هم که شده اوضاع شان را بهبود بخشند، دنبال استفاده از دنبال اعطای هدیه به مشتریان هستند. البته شما در بلک فرایدی دیگر از هدیه حرف نمی زنید. بلکه با تخفیف های حیرت انگیز هوش از سر هر مشتری خواهید برد. این دقیقا همان کاری است که شما در عمل باید به خوبی دنبال کنید. 

هدیه های کوچک اگر ساخت برند خودتان باشد، اثرگذاری بسیار زیادی بر روی مشتریان خواهد داشت. مثلا کسی را در نظر بگیرید که برای درمان شوره مو از شامپوهای کلیر (Clear) استفاده می کند. حالا اگر این برند به مناسبت بلک فرایدی یک لوسیون بدن یا قطره ریش به مشتری موردنظر هدیه دهد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ 

شاید فکر کنید یک هدیه کوچک اصلا اهمیتی برای مشتریان ندارد. خب در این صورت کاملا در اشتباه هستید؛ چراکه دقت نظر مشتریان را دست کم گرفته اید؛ آن هم درست وقتی که بیشتر از هر زمان دیگری به بلک فرایدی نزدیک هستیم. 

ماموریت شما در این بخش بی نهایت ساده است. باید کمپینی طراحی کنید و در قالب ایمیل های هیجان انگیز خبر هدیه ها را به مشتریان دهید. بهتر است هر هدیه در ازای یک خرید یا انجام کاری خاص از سوی مشتریان اعطا شود. این طوری هیجان کارتان برای همیشه در کنار مشتریان باقی می ماند. به علاوه، شما همیشه می توانید روی مشتریان اثرگذاری حرفه ای داشته و به آنها نشان دهید سلیقه شان را بلد هستید. 

کمپین VIP: ایجاد حسی ویژه

کمپین VIP

مشتریان دوست دارند همیشه حس خاص بودن را تجربه کنند. البته در این میان اغلب برندها به دلیل مشغله های روزمره فرصتی برای ایجاد این حس کلیدی ندارند. اگر شما دوست دارید برای بلک فرایدی امسال حسابی گرد و خاک به پا کنید، بد نیست نیم نگاهی به کمپین های VIP داشته باشید. حتما از خودتان می پرسید این دیگر چه جور کمپینی است. خب اجازه دهید کمی بیشتر بحث را باز کنیم.

کمپین های VIP از آن دست کمپین هایی هستند که به طور ویژه فقط برای تعداد خاصی از مشتریان یا مخاطب هدف ارسال می شود. البته شما لازم نیست یک گروه خاص را به هزینه از دست دادن توجه کل مشتریان مدنظر قرار دهید. در عوض می توانید با دسته بندی مشتریان برای هر کدام پیشنهاد ویژه خاصی طراحی کنید. 

این روزها شخصی سازی یکی از ترندهای بی نهایت مهم در دنیای کسب و کار محسوب می شود. درست به همین خاطر شما باید شش دانگ حواس تان را به این استراتژی مهم و کلیدی اختصاص دهید. وگرنه کلاه تان پس معرکه خواهد بود. این درست همان جایی است که کار شما کمی بیخ پیدا می کند. 

کمپین های VIP ساختار بسیار ساده ای دارند. شما در قالب این کمپین ها باید به مخاطب هدف تان درباره یک نکته کلیدی یا مهم اطلاع رسانی کنید. مثلا به آنها بگوییم اگر تا قبل از شروع بلک فرایدی سفارش شان را ثبت اولیه کنند، از 20 درصد تخفیف بیشر برخوردار می شوند. معمولا در چنین موقعیت هایی تعیین ضرب الاجل (به قول فرنگی ها ددلاین) ایده خوبی خواهد بود؛ چراکه نوعی ترس از دست دادن فرصت (Fear of Missing Out) در مخاطب ایجاد می کند. اینطوری شما بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید، قبل از شروع بلک فرایدی، کلی فروش کرده اید. 

مطلب مرتبط: ایمیل مارکتینگ چیست؟ سیر تا پیاز قدیمی ترین الگوی بازاریابی آنلاین

کمپین معرفی محصولات: مشتریان باید همه‎چیز را بدانند

کمپین معرفی محصولات

گاهی اوقات مشتریان میانه خوبی با یک برند دارند، اما به خاطر مشکلات مختلف از جمله ناآشنایی با فهرست محصولات یک برند دور خرید از آن را خط می کشند. قبول دارم آنقدر مشتری در بازار هست که این مسئله اصلا به چشم نیاید، اما وقتی پای بلک فرایدی وسط باشد، اوضاع حسابی به هم ریخته خواهد شد. 

ما در روزنامه فرصت امروز معرفی محصولات به مشتریان را فقط مخصوص بلک فرایدی یا مناسبت خاصی نمی دانیم. اگر شما نتوانید محصولات تان را به خوبی به مشتریان معرفی کنید، حتی یک ریال هم در بازار فروش نخواهید کرد. در این بین اصلا فرقی ندارد چقدر بودجه دم دست تان باشد یا از چه راه هایی برای اثرگذاری بر روی مشتریان استفاده کرده باشید. در هر صورت سرتان بی کلاه می ماند. 

کمپین معرفی محصولات نباید خیلی پرزرق و برق اجرا شود. در عوض بهتر است کارها را در عین سادگی جلو برده و فقط محصولات تان را به مشتریان معرفی کنید. اگر دامنه محصولات تان خیلی گسترده است، باید دست به یک انتخاب سخت بزنید. همانطور که سرمربی های فوتبال برای فرستادن تیم شان به زمین فقط 11 بازیکن باید انتخاب کنند، شما هم باید برخی از محصولات را در ویترین اصلی قرار داده و در قالب ایمیل به دست مخاطب برسانید. این محصولات باید جزو آن دسته از گزینه هایی باشد که مشتریان در طول یکی دو سال اخیر حسابی به آنها روی خوش نشان داده اند. 

یک ایده جذاب در رابطه با بلک فرایدی اطلاع رسانی درباره آپدیت تازه محصولات تان است. اینطوری مشتریان انگیزه ای مضاعف برای خرید از شما پیدا می کنند. خب چه کسی در دنیا هست که خرید همراه با تخفیف که اتفاقا با یک محصول تازه ترکیب شده باشد، هیجان زده اش نکند. 

یادتان باشد، فرکانس ایمیل در بازاریابی اهمیت زیادی دارد. شما قرار نیست با ایمیل های پشت سرهم دائما مزاحم مخاطب تان شوید. در عوض بهتر است کمی کار را حرفه ای تر جلو ببرید. به این معنا که بدون ایجاد مزاحمت شدید برای مشتریان فقط هرچند هفته یکبار ایمیل به آنها بزنید. 

همانطور که می بینید، ایده های این مقاله تنوع زیادی دارد. بنابراین اگر شما بخواهید هر روز به مخاطب تان ایمیل بزنید، خیلی زود روی اعصاب آنها رژه خواهید رفت. پس بهتر است قبل از اینکه همه چیز حسابی پیچیده شد، کمی وضعیت تان را بهبود بخشید. اینطوری شانس بیشتری برای موفقیت در بازار خواهید داشت. 

یکی از راهکارهای مناسب در این میان استفاده از تجربه برندهای بزرگ است. مثلا آدیداس را در نظر بگیرید؛ این برند هر وقت نزدیک بلک فرایدی می شویم، فهرستی از محصولاتش با میزان تخفیف را در سایت رسمی خود منتشر می کند. اینطوری مشتریان خیلی خوب از میزان تخفیف هر محصول مطلع شده و برای خرید آن اقدام خواهند کرد. 

این روزها اطلاع رسانی حرف اول و آخر را در دنیا می زند. بنابراین اگر شما در این زمینه ضعیف عمل کنید، خیلی زود اوضاع تان به هم خواهد ریخت. این در حالی است که برخی از کارآفرینان با همکاری کارشناس های روابط عمومی یا رسانه در این زمینه کولاک به پا می کنند. بنابراین بد نیست همکاری با این دسته از افراد را پس ذهن تان داشته باشید.

کمپین های فوری: واکنش در برابر تغییرات

کمپین های فوری

شما حتی اگر بهترین برنامه های دنیا را هم برای بازاریابی و فروش محصولات تان ریخته باشید، بازهم ممکن است سر و کله یک رقیب ناخوانده یکهو پیدا شود. این طور وقت ها معمولا تمام حساب و کتاب های آدم به هم می ریزد. بنابراین نیاز به کمپین فوری بیشتر از هر زمان دیگری حس خواهد شد. کمپین فوری اصطلاحی است که کارآفرینان برای اطلاع رسانی یا اعمال تغییرات اساسی در کمپین کلی برند به کار می برند. در این کمپین شما باید به طور فوری پیام تازه ای را به دست مخاطب برسانید. 

اجازه دهید قبل از هر چیزی با یک مثال ساده بحث مان را روشن کنیم. فرض کنید برند مایکروسافت برای بلک فرایدی قصد ارائه تخفیف های 35 درصدی برای محصولات سری سرفیس را دارد. اگر در این میان اپل با تخفیف های 50 درصدی وارد بازار شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ 

بی شک خیلی از مشتریان پر و پاقرص مایکروسافت هم سراغ اپل می روند. خب مگر چند بار پیش می آید آدم محصولی با کیفیت را با 50 درصد تخفیف خریداری کند؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان دائما از خودشان می پرسند و راه حلی هم برایش پیدا نمی کنند. اگر نظر ما را بخواهید، در میانه راه بلک فرایدی دیگر زمانی برای حساب و کتاب های پردامنه نیست. تنها کاری که شما می توانید در این اوضاع انجام دهید، ارائه تخفیف های بهتر است. مثلا اگر رقیب شما 40 درصد تخفیف پیشنهاد می دهد، باید فورا یک کمپین تازه طراحی کرده و ایده 45 یا 50 درصد تخفیف را به گوش مشتریان برسانید. این طوری همچنان شانسی برای رقابت در میدان بلک فرایدی خواهید داشت. 

متاسفانه خیلی از کسب و کارها حتی قبل از اینکه ماجراجویی شان در عرصه بلک فرایدی شروع شود، راهی خانه می شوند. دلیل این امر غافلگیری با اقدامات ناگهانی سایر برندهاست. مثلا همین تخفیف دم آخری را در نظر بگیرید؛ بازاریاب های تازه کار در مواجهه با این حقه رقبا کاملا دستپاچه می شوند. این در حالی است که یک راهکار حرفه ای در این میان شامل استفاده از تخفیف های مشابه یا حتی بهتر از سوی شما خواهد بود. اینطوری نه تنها از میدان به در نمی شوید، بلکه یک ضربه مهلک به رقیب تان خواهید زد. 

مطلب مرتبط:  ایمیل مارکتینگ را چگونه شروع کنیم؟

کمپین ماموریت محور: یک قدم شما، یک قدم مشتری

کمپین ماموریت محور

مشتریان دوست دارند در جریان دریافت تخفیف های کلان کمی هم سرگرم شوند. اصلا سرگرمی در این دنیا حرف اول و آخر را می زند. دقیقا به همین خاطر هرچه به سرگرمی ما انسان ها ربط داشته باشد، صنعت پرسودی را شکل می دهد. اگر شک دارید، کافی است صنعت گیم را به عنوان مثال زیر ذره بین ببرید. 

حالا که شما قرار است برای بلک فرایدی تخفیف های گسترده ای تحویل مخاطب تان دهید، بد نیست کمی صحنه را شبیه به بازی های سرگرم کننده کنید. مثلا از مشتریان بخواهید برای دریافت کد تخفیف در خبرنامه برند عضو شوند. یا مثلا به فالوورهای ایکس (توئیتر سابق) خود تخفیف بیشتری دهید. این طوری بدون اینکه کمپین تبلیغاتی پرهزینه ای را طراحی کرده باشید، حسابی در بازار کولاک خواهید کرد. ماجرا جالب شد، نه؟

خیلی از برندها ترس زیادی نسبت به اضافه کردن بازی به کمپین شان دارند. ایده اصلی آنها بی توجهی مشتریان به عنصرهای سرگرم کننده و صرفا تلاش برای خرید بهترین محصول ممکن است. خب در این صورت کمی حق با شماست؛ چراکه مشتریان نسبت به بازی های پیچیده هیچ وقت واکنش خوبی نشان نخواهند داد. درست در چنین شرایطی است که شما باید به فکر استفاده از بازی های ساده تر بیفتید. اینطوری هم مشتریان را دور و بر کمپین تان خواهید داشت، هم کارتان ساده تر می شود. خب هرچه باشد، بازی ها ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب هدف دارد. مگر نه؟

کمپین هایی که در قالب ماموریت ویژه برای مخاطب هدف طراحی می شود، معمولا بازخوردهای بهتری هم دریافت می کند؛ چراکه مشتریان فکر می کنند در یک معامله برد- برد در ازای انجام کاری خاص تخفیف ویژه دریافت کرده اند. فکر می کنم شما هم کمی حس کرده اید که بلک فرایدی بیشتر حالت موسسه خیریه دارد. خب در این صورت تعریف یک ماموریت خاص برای مشتریان این حس منفی را به طور کامل از بین می برد. 

کمپین های متن محور: رویکردی کلاسیک

کمپین های متن محور

برخی از ایمیل های بازاریابی فقط در قالب یک متن کوتاه به دست مخاطب هدف می رسد. شاید فکر کنید در دورانی که محتوای بصری و انواع پادکست حسابی یکه تازی می کنند، چرا باید سراغ یک فرمت خاک خورده رفت. جواب این سوال کاملا روشن است: به همان دلیل که سراغ ایمیل مارکتینگ می آیید!

محتوای متنی در طول سال های اخیر محبوبیتش را از دست داده، اما هنوز با سر زمین نخورده است. خیلی ها هنوز هم منبع اصلی شان برای دریافت اخبار و اطلاعات به روزنامه ها محدود می شود. به علاوه، مطالعه متن در هر شرایطی ممکن است. حتی سر و صدا هم تاثیری بر روی این وضعیت نخواهد داشت. 

اگر شما سراغ کمپین متن محور می روید، باید حواس تان به محدودیت کلمات باشد. البته این محدودیت از سوی سرویس های ایمیل اجرا نمی شود، بلکه اگر متن تان خیلی طولانی باشد، به طور خودکار مخاطب دورتان را خط خواهد کشید. 

ایمیل های متنی باید از دل چند بار خلاصه نویسی بیرون بیایند، در غیر این صورت همیشه بهانه ای دست مشتریان می دهید تا ایمیل تان را به طور کامل مورد بی توجهی قرار دهند. این امر می تواند در بلندمدت حسابی کار دست تان دهد. اگر از ما می شنوید، درست در چنین شرایطی اهمیت یک دوست خوب خودش را نشان می دهد. بد نیست از دوستان تان بخواهید متن ایمیل تان را چند بار مطالعه کرده و به شما برای اصلاح یا ویرایشش کمک کنند. اینطوری بدون هیچ مشکلی کارتان جلو می رود. 

یادتان باشد، هر چقدر یک متن را بیشتر ویرایش کنید، نتیجه نهایی بهتر خواهد شد. گاهی اوقات حتی ویرایش متن در حین اجرای کمپین هم ایده چندان بدی نخواهد بود؛ چراکه این روزها بازار پر از رقبایی است که منتظر یک لغزش کوچک از سوی شما هستند تا کاملا از بازار بیرون تان کنند.

سخن پایانی

آشنایی با بلک فرایدی و راه و چاه ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی در طول سال های اخیر نه تنها محبوبیتش را حفظ کرده است، بلکه این محبوبیت در طول سال های اخیر بیشتر هم شده است. به طوری که حتی برای بلک فرایدی که یک مناسبت نسبتا تازه محسوب می شود هم گزینه مناسبی به نظر می آید. 

اگر شما دوست دارید در بلک فرایدی حسابی سنگ تمام گذاشته و مشتریان تان را غافلگیر کنید، این مقاله اطلاعات دست اولی برای تان فراهم کرده است. شما الان اطلاعات خوبی برای شروع کارتان دارید و باید کم کم بهانه تراشی را کنار بگذارید. خب هیچ کارآفرینی صرفا با بهانه تراشی های تکراری نمی تواند موفقیت های بزرگ به دست بیاورید. پس بهتر است به جای عذر و بهانه های تمام نشدنی، دست به کار شوید!

مطلب مرتبط: چرا هر بازاریابی باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کند؟

من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله کمکی هرچند کوچک به شما برای آشنایی با بلک فرایدی و راه و چاه ایمیل مارکتینگ در این مناسبت مهم کرده باشد. مثل همیشه اگر سوالی درباره نکات مورد بحث در مقاله دارید، کارشناس های ما همیشه آماده کمک به شما هستند. پس تعارف را کنار گذاشته و با ما در ارتباط باشید. 

منابع:

https://www.shopify.com

https://moosend.com

https://www.brevo.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ErQLfMLY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه