پنجشنبه, ۹ تیر(۴) ۱۴۰۱ / Thu, 30 Jun(6) 2022 /
           
فرصت امروز

شرکت های تازه تاسیس به طور معمول در فضاهای غیررسمی کارشان را شروع می کنند. این امر نقش مهمی برای تاثیرگذاری بر روی روند ابتدایی شروع به کار و کاهش هزینه های بالا دارد. همچنین میزان استرس کمتری نیز به مدیران استارت آپ ها وارد می کند. خب اگر قرار باشد همه برندها از ابتدای امر کارشان را با یک دفتر رسمی در نیویورک شروع کنند، خیلی زود توانایی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین خواهد رفت. 

چطور شرکت تان را از گاراژ خانه به دفتری حرفه ای منتقل کنید؟

برندهای بزرگی مثل گوگل یا آمازون اغلب از گاراژها یا مناطق غیررسمی برای شروع کارشان استفاده کرده اند. در این میان شما باید چنین شیوه ای را برای بهینه سازی کارتان در دستور کار قرار دهید، در غیر این صورت در همان مراحل ابتدایی با انبوهی از مشکلات رو به رو خواهید شد. این امر می تواند شرایط شما را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار داده و در مقایسه با رقبا حسابی شما را عقب نگه دارد. 

مطلب مرتبط: دفتر کار مجازی و صرفه جویی در هزینه های کسب و کار

هدف اصلی در این مقاله بررسی نحوه انتقال از گاراژهای ابتدایی برای شروع به کار به یک دفتر رسمی برای برند است. این امر تنها پس از بهینه سازی شرایط مالی برندها امکان پذیر بوده و شرایط شما را به طور قابل ملاحظه ای توسعه می دهد. در ادامه برخی از بهترین معیارها در این میان را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. 

موقعیت مکانی همه چیز است

وقتی شما به دنبال خرید یک دفتر تازه برای برندتان هستید، باید به موقعیت مکانی آن توجه ویژه ای داشته باشید. بسیاری از برندها برای خرید دفتر اول از همه به سراغ مناطق شلوع شهر می روند. این امر به طور خودکار هزینه موردنیاز برای تهیه دفتر را به طور سرسام‎آوری افزایش می دهد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در عرصه بازاریابی هستید، می توانید از مناطق خلوت و حاشیه ای تر کارتان را شروع کنید. این امر شما را در موقعیت بسیار بهتری قرار داده و وضعیت تان را به طور قابل توجهی بهینه سازی خواهد کرد. 

پس از اینکه شما در یک محله مناسب دفتری برای برندتان پیدا کردید، نوبت به بخش های مهم و اساسی کار نیز می رسد. در این بخش شما باید دفتر کارتان را با دقت زیر نظر گرفته و مزایا و معایب آن را شناسایی نمایید. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و موقعیت تان را نیز به طور قابل توجهی بهبود بخشد. یادتان باشد شما برای بازه های زمانی طولانی قصد حضور در دفترتان را دارید. پس قبل از خرید به فکر تمام جزییات باشید. در غیر این صورت خیلی زود پشیمان خواهید شد. 

چطور شرکت تان را از گاراژ خانه به دفتری حرفه ای منتقل کنید؟

توجه به اندازه دفتر

اندازه دفتر یکی دیگر از نکات مهم در دنیای کسب و کار امروزی محسوب می شود. این امر باید به طور مداوم از سوی شما مورد توجه قرار گرفته و در راستای تغییر شرایط تان به دنبال استفاده از شرایط پیش رو باشید. گاهی اوقات شما در بهترین نقطه شهر دفتر کوچکی می توانید تهیه کنید، اما با همان بودجه در محله های دیگر دفترهای بی نهایت بزرگتری در انتظارتان است. اگر شما صرفا کار اداری در دفترتان دارید، محله آن چندان مهم نخواهد بود. در عوض باید بر روی اندازه دفترهای کاری و انطباق آن با شرایط تان تمرکز داشته باشید. این امر می تواند برای شما مهم بوده و در آینده وضعیت کاری تان را تحت تاثیر قرار دهد. 

مطلب مرتبط: چگونه از دفتر خالی برندمان درآمدزایی کنیم؟

هزینه های جا به جایی

جا به جایی از یک محل کار، حتی گاراژ، به یک دفتر مناسب هزینه های مشخصی به همراه دارد. شما برای شروع به کارتان در این میان باید به سراغ استفاده از خدمات حرفه ای بروید. امروزه به طور معمول هزینه های جا به جایی از یک دفتر به دفتر دیگر بسیار زیاد است. درست به همین دلیل بسیاری از برندها در عمل خودشان وسایل دفتر را جا به جا می کنند. این امر هزینه های بسیار کمتری برای شما به همراه داشته و فرصت خوبی برای یادگیری مهارت های تازه به همراه دارد. با این حساب شما باید خوتان اقدام به جا به جایی لوازم محل کار نمایید. 

منبع : noobpreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/m21qwmtR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه