جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه نرم افزار استات آپ مان را به فروش برسانیم؟

3 سال پیش ( 1399/8/11 )
پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : فروش  

طراحی نرم افزارهای کاربردی یکی از گزینه‎ های جذاب برای استات آپ های حوزه دیجیتال و IT است. بسیاری از شرکت‎ ها از طریق طراحی نرم افزارهای کاربردی و تخصصی سودهای قابل ملاحظه ‎ای کسب می ‎کنند. هدف اصلی در مقاله کنونی بررسی نحوه فروش نرم افزارهای چنین استات آپ هایی است. مهم‎ترین مسئله در این میان ضرورت حضور در فضای آنلاین برای چنین استات آپ هایی است بنابراین بخش قابل توجهی از توصیه‎‏ های مورد بحث در ادامه این مقاله در چنین فضایی جریان خواهد داشت.

چگونه نرم افزار استات آپ مان را به فروش برسانیم

ارائه دسترسی محدود به کاربران

استفاده آزمایشی از نرم افزارها گزینه بسیار جذابی است. اغلب برندها برای بهبود وضعیت جلب مشتری اقدام به ایجاد دسترسی محدود به کاربران می ‎کنند. به عنوان مثال، محصولات برند Adobe اغلب برای بازه زمانی یک هفته ‎ای به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می ‎گیرد. اگر کاربران در این مدت از امکانات نرم افزار موردنظر رضایت داشتند، امکان خرید کامل برنامه فراهم خواهد بود.

طراحی گزینه‎ های خرید مختلف

سطح دسترسی به یک نرم افزار براساس نیاز کاربران تفاوت دارد. بسیاری از ابزارهای حرفه ‎ای دارای امکانات متنوعی هستند. این امر طراحی گزینه‎ های متعدد در بخش فروش را ضروری می ‎کند. برخی از کاربران با سطح کاربری کمتر باید به گزینه‎ های محدود و ارزان ‎تر دسترسی داشته باشند. این امر دارای اهمیت بسیار زیادی برای کسب و کارها خواهد بود. متاسفانه برخی از نرم افزارها دارای این گزینه کاربردی نیستند بنابراین در عمل بسیاری از کاربران قید خرید آن را می ‎زنند.

مطلب مرتبط: تولید نرم افزار و الزامات اساسی آن

توجه به بازخورد مشتریان

بدون تردید هیچ نرم افزاری بی ‎عیب و ایراد نیست بنابراین برندها باید اقدام به استفاده از نظرات کاربران برای بهبود سطح کیفی نرم افزارهای شان کنند. اگر این امر مدنظر برندها قرار نداشته باشد، کیفیت نرم افزارشان به طور مداوم کاهش پیدا خواهد کرد. این امر شرایط دشواری برای برندها ایجاد می‎‎ کند. نتیجه نهایی این امر ناتوانی برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف و کاهش سطح تعامل کاربران برای خرید محصول موردنظر خواهد بود.

تهیه ویدئوهای آموزشی

آموزش کار با نرم افزارهای برند دارای اهمیت ویژه ‎ای است. بسیاری از برندها در این زمینه اقدام به استفاده از کمک ‎های بازاریاب ‎های حرفه ‎ای می ‎کنند. این امر موجب بهبود وضعیت بازاریابی برندها و افزایش سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد شد. در نتیجه وضعیت برندها به طور مداوم بهبود پیدا خواهد کرد. این امر در مورد انگیزه خرید نرم افزار از سوی کاربران نیز صحت دارد.

منبع : myasbn
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rwiuEt0T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه