دوشنبه, 26 خرداد 1399 - 10:19

بازگشایی کسب و کارها در دوران پساکرونا تغییرات مهمی از نظر تبلیغاتی ایجاد کرده است. اکنون برندها تمایل بیشتری برای پرداخت هزینه در ازای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارند. دلیل اصلی این امر افزایش نیاز کسب و کارها برای جلب نظر سریع مشتریان و جبران بخش قابل توجهی از ضررهای ماه های اخیر است. در این میان یوتیوب و اسنپ چت هدف های اصلی برندها برای بازاریابی بهینه هستند.

افزایش پرداخت هزینه تبلیغاتی دوران پسا کرونا

نکته مهم درخصوص جهت گیری برندها به سوی تبلیغات بیشتر در شبکه های اجتماعی محوریت پلتفرم های موبایلی است. امروزه اغلب کاربران از طریق اپ های موبایلی اقدام به استفاده از شبکه های اجتماعی می کنند. بنابراین ما باید جهت گیری مناسبی به سوی استفاده از شبکه های اجتماعی موبایلی داشته باشیم. خوشبختانه اغلب شبکه های اجتماعی دارای اپ رسمی برای گوشی های هوشمند هستند بنابراین نیازی به نگرانی بابت انتقال به حوزه بازاریابی موبایلی نیست.

براساس گزارش موسسه Mobile Marketing در طول ماه گذشته، در مقایسه با سال 2019، میزان سرمایه گذاری برندها بر روی حوزه تبلیغات 8 درصد افزایش پیدا کرده است. این امر در کنار افزایش تمایل برندها برای پرداخت هزینه بازاریابی و تبلیغات بیشتر موجب درآمد بالاتر شبکه های اجتماعی شده است. یوتیوب و اینستاگرام در کنار فیسبوک بیشترین سود حاصل از افزایش تمایل تبلیغاتی برندها را تجربه کرده اند.

مطلب مرتبط: روش های كاهش هزینه تبلیغات

وضعیت اسنپ چت در زمینه مثال خوبی برای بررسی افزایش تمایل برندها برای پرداخت هزینه در زمینه بازاریابی و تبلیغات است. سطح درآمد این برند در ازای نمایش محتوای تبلیغاتی به هر مخاطب از 1.5 دلار به 3 دلار رسیده است. با این حساب درآمد نهایی اسنپ چت و بسیاری از پلتفرم های اجتماعی در دوران پسا کرونا به شدت افزایش خواهد یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی