پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
برترین های دنیای بازاریابی به انتخاب موسسه Marketing Dive

برترین های بازاریابی در سال 2019

4 سال پیش ( 1398/10/2 )
پدیدآورنده : علی آل علی  

سال 2019 همراه با اتفاق های هیجان انگیز بسیاری در حوزه بازاریابی بود. اکنون با رسیدن به روزهای پایانی سال بررسی بهترین عملکردها در حوزه بازاریابی جذابیت خاص خود را خواهد داشت. به همین خاطر در مقاله کنونی در چهار بخش به بررسی برترین برندها و افراد فعال در حوزه بازاریابی خواهیم پرداخت.

برند بازاریاب سال: پپسی

برترین های بازاریابی در سال 2019

امسال برای پپسی از نقطه نظر بازاریابی تکرارنشدنی بود. این برند پس از نزدیک به یک دهه افول در زمینه بازاریابی دوباره به اوج بازگشته است. این امر ناشی از ایجاد تحول در استراتژی کلی برند است، بنابراین در سال 2020 نیز باید آماده مشاهده ادامه روند موفق این برند باشیم. پپسی در روزهای نخست سال 2019 افزایش 12درصد بودجه تبلیغاتی اش را اعلام کرد. اگرچه این خبر جذابیت بالایی داشت، اما نظر بسیاری از برندها نسبت به این اقدام پپسی مساعد نبود. آنها این افزایش بودجه را مقدمه ای برای شکست مجدد این غول دنیای نوشیدنی های گازدار قلمداد می کردند. عملکرد پپسی در سال 2019 تمام پیش بینی های منفی را باطل کرد. اکنون طرفدارهای پپسی منتظر ادامه روند موفق این برند در سال 2020 هستند.

مطلب مرتبط: بازاریابی در سال 2019 چگونه باید باشد

مدیر بازاریابی سال: آندرا زاهومنسکی

عنوان مدیر اجرایی و مدیر بازاریابی در بسیاری از برندها از سوی یک نفر مدیریت می شود. بدون تردید هر برندی برای موفقیت در عرصه بازاریابی نیازمند یک مدیر ماهر است. آندرا زاهومنسکی در سال 2019 علاوه بر مدیریت کمپین های برند KFC نقش مهمی در طراحی سبک زندگی منحصر به فرد این برند و توسعه آن میان مشتریان بازی کرد. بنابراین انتخاب آندرا زاهومنسکی به عنوان مدیر بازاریابی سال کاملا منطقی خواهد بود.

خبر مهم بازاریابی سال: خرید فناوری تبلیغاتی سیزمک از سوی آمازون

آمازون از چندی پیش اقدام به فعالیت در زمینه نمایش محتوای تبلیغاتی در صفحات مختلف فروشگاهش کرده است. این امر نیاز آنها به سرانه نمایش و مدیریت تبلیغات هوشمند را دوچندان کرده است، بنابراین خرید فناوری تبلیغاتی سیزمک یکی از مهم ترین خبرهای حوزه بازاریابی در سال 2019 محسوب می شود. این امر کمک قابل توجهی به دست اندرکاران آمازون برای کسب درآمد تبلیغاتی خواهد کرد.

کمپین برتر سال: کمپین «تاکو بل»

برند تاکو بل برای اغلب طرفدارهای صنعت فست فود نامی شناخته شده است. این برند در طول سال های فعالیتش موفق به جلب نظر دامنه وسیعی از مشتریان شده است. کمپین اصلی این برند برای سال جاری «تاکو بل» بود. این کمپین به خوبی موفق به جلب نظر مشتریان شد. به همین خاطر در این مقاله کوتاه آن را به عنوان برترین کمپین سال انتخاب کرده ایم.

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Wxh8e1dl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه