مدیرعامل شرکت راه‌آهن کشور با بیان اینکه یک میلیارد و 250 میلیون دلار سهم ریل از صندوق توسعه ملی است، گفت: البته این تسهیلات به راه‌آهن داده نمی‌شود، زیرا راه‌آهن دولتی است و فقط فعالان بخش‌خصوصی، مخاطب این تسهیلات صندوق توسعه ملی هستند.

به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی ادامه داد: سهم پروژه‌های ریلی از صندوق توسعه ملی به بانک‌ها توزیع شده و بیش از 10 بانک عامل برای ارائه این تسهیلات در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند به این بانک‌های عامل مراجعه کنند. وی با بیان اینکه برای ارائه این تسهیلات سقفی در نظر گرفته نشده است، گفت: سقف تسهیلات به خود بانک بستگی دارد و رقمی که بانک‌ها برای ارائه به متقاضیان مصوب کرده‌اند. ‌