دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شیوه‌های موثر در برندهای موفق

8 سال پیش ( 1394/3/4 )
پدیدآورنده : پژمان پاکدامن  

وقتی‌ نیاز باشد می‌توانیم فهرستی از برندهایی تهیه کنیم که به آنها علاقه‌مند یا از آنها متنفریم. باگذشت زمان مشتری‌ها در طول زندگی خود تصمیماتی می‌گیرند که نشان می‌دهد آنها به برندی خاص در مقایسه با دیگر برندها گرایش دارند. بعضی از انتخاب‌های ما کاملا براساس روابط متقابل است اما دیگر تصمیمات ما نتیجه گرایش ما به برندی خاص است که در طول زمان شکل‌گرفته است.

3346457586887

دیوید بریر در وب‌سایت شرکت Fast Company به‌تازگی اینفوگرافیکی را منتشر کرده که نشان می‌دهد چرا افراد بعضی از برندها را دوست دارند و از بعضی از برندها متنفر هستند.

عکس بریر به سه بخش مهم تقسیم می‌شود: توجه، انتظارات و دقیق بودن.

1- برندی که به مشتریان خود خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد نشان می‌دهد به مشتریان خود اهمیت می‌دهد و به آنها توجه ویژه‌ای می‌کند.

2- انتظارات به این معنی است که کارکنان آن مجموعه باید رفتارهایی از خود نشان دهند تا انتظارات مشتریان برآورده شود. هر چه کارکنان یک شرکت بیشتر به این موردعلاقه نشان دهند تجربه مشتریان به آن برند بیشتر خواهد بود.

3- دقیق بودن مستلزم این است که برند مربوطه به‌روز و از آخرین تغییرات باخبر باشد و همچنین مشتاقانه به نیازها و رفتارهای تغییرپذیر مشتریان خود پاسخ دهد.

56568788 0909

اگرچه این فرمول به‌ظاهر ساده است اما انجام آن در محیط‌های کسب‌وکاری که همیشه در حال تغییر هستند مشکلی بزرگ محسوب می‌شود. برندهایی که می‌کوشند در هر یک از این دسته‌بندی‌ها موفق باشند معمولا از یک فرهنگ برند درونی و قوی برخوردارند و نیز دارای مجموعه‌ای از کارکنان هستند که به‌خوبی متوجه نقش خود در شرکت بوده و به آن علاقه‌مند نیز هستند. این دسته از کارکنان همچنین از چشم‌انداز، هدف و ارزش‌های شرکت درک خوبی دارند. برندهایی که همیشه به این محیط متغیر واکنش نشان می‌دهند بهتر می‌توانند انتظارات مشتری‌های خود را برآورده کنند یا حتی فراتر از آن روند درنهایت به برند خود ارزش می‌دهند. نداشتن این ویژگی‌های مهم مشتریان را به این فکر می‌اندازد که شرکت مربوطه دیگر به نیازهای مشتریان خود توجهی نمی‌کند. علاوه بر این فقدان ابتکار از سوی کارکنان باعث گسترش بدنامی آن برند به‌صورت کلی می‌شود. 

همان‌طور که اینفوگرافیک مذکور نشان می‌دهد، برندهایی که روی دستیابی به تجربه عالی مشتریان خود تمرکز دارند تلاش می‌کنند در تمام سطوح سازمان تعهدات کارکنان خود را تقویت کنند و به محیط‌های کسب‌وکار واکنش نشان می‌دهند تا خود را در مسیر موفقیت مداوم قرار دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MK4eb3I7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه