پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مایکروسافت بعد از پایان عرضه سری گوشی‌های لومیا قصد دارد مجموعه جدیدی از گوشی‌های هوشمند را با عنوان سرفیس عرضه کند. به گزارش فارس، درحالی‌که گفته می‌شد مایکروسافت گوشی‌های هوشمند جدید خود را تا سال 2017 در دسترس علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد، حال اعلام شده که گوشی‌های جدید این شرکت اکتبر سال 2016 به بازار می‌آیند. عرضه این گوشی‌ها با عرضه دو تبلت دیگر مایکروسافت همزمان خواهد شد. یکی از این دو تبلت Surface Book 2 و دیگری Surface Pro 5  است.

تعامل Surface Phone با دیگر رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌ها به سادگی صورت می‌گیرد. این گوشی‌ها احتمالا با دیگر محصولات مایکروسافت مانند کنسول بازی Xbox One هم سازگاری دارند. مایکروسافت مدعی است Surface Phone از نظر قدرت پردازش و سرعت عملکرد در حد رایانه‌های عادی است. منابع خبری می‌گویند گوشی یاد شده در نمونه‌های مختلفی عرضه خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به مدل دارای 4 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات، 6گیگابایت رم با 128گیگابایت حافظه و 8گیگابایت با 512گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات اشاره کرد.

قیمت این گوشی‌ها بسته به مدل مورد استفاده و رم و حافظه به کارگرفته شده در آنها از 799 تا 1099 دلار در نوسان خواهد بود،. بنابراین خریداران گوشی‌های یاد شده از صاحبان مشاغل و افراد حرفه‌ای خواهند بود. استفاده از Windows 10، نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با دقت 1440 در 2560، استفاده از قلم هوشمند، برنامه نقشه و... از جمله امکانات این گوشی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EJIG5iU6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه