جمعه, ۲۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 17 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (358)

ویزیتوری تلفنی

8 سال پیش ( 1394/9/29 )
 

پرسش: مدیر یک شرکت بازرگانی هستم که حدود 10 ویزیتور تلفنی در این شرکت مشغول به کار هستند.با اینکه ویزیتورهای تلفنی این شرکت افرادی با روابط عمومی بالا هستند اما در برخورد با افراد مختلف با مشکلاتی مواجه می‌شوند و نمی‌توانند افراد را به درستی جذب شرکت کنند و در مقابل پرسش افراد پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای بدهند. از نظر شما شرکت ما چه اقداماتی را باید در این راستا انجام دهد و تا چه اندازه شخصیت مشتریان در بازاریابی تلفنی تاثیرگذار است؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی باید ویزیتورهای شما تحت آموزش قرار بگیرند و اگر در مورد مقوله مهمی در حال ویزیت کردن هستند، حتما باید قبل از تماس با مخاطبان اطلاعاتی در مورد شخصیت افراد به دست آورند و با هر فردی متناسب با شخصت او برخورد کنند؛ چون ممکن است برخی از افرادی که به‌عنوان نمونه بازاری هستند وقت این موضوع را نداشته باشند که با ویزیتور شما تلفنی صحبت کنند و در مورد این گونه افراد حتما باید مکالمات تلفنی بی‌مقدمه و کوتاه باشد و حاشیه رفتن در مورد این افراد جوابگو نیست.

بر عکس افراد دیگر هستند که شخصیت آنها نیاز به مکالمات طولانی در هنگام ویزیت دارد و باید ویزیتورها با این‌گونه افراد متناسب با شخصیت آنها برخورد کنند. از طرفی شخصیت برخی دیگر مخاطبان به‌گونه‌ای است که به ویزیتورهای تلفنی اعتماد کامل ندارند و حتما نیاز است که به‌صورت حضوری با این افراد برخورد کنید.

مخاطبان در مواجهه با ویزیتورها قطعا با سوالاتی همراه می‌شوند و ویزیتورهای شما باید به‌صورت کامل و جوامع پاسخ سوالات را به آنها بدهند که همین موضوع حس اعتمادی را برای مخاطبان به همراه داشته باشد؛ این پاسخ‌ها باید کوتاه و جامع باشد، چون مخاطبان ایرانی حوصله این موضوع را ندارند که مدت طولانی در مورد یک موضوع پاسخی را دریافت کنند، البته این موضوع مستلزم این است که ویزیتورهای شما به سوالات احتمالی مخاطبان تسلط کافی داشته باشند و برای این موضوع باید جلساتی را به‌صورت هفتگی برگزار کنید و هریک از ویزیتورها سوالات مخاطبان مختلف را در جلسه بیان کنند که در مواجهه با مخاطبان مختلف دیگر با مشکلاتی مواجه نشوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ionX6WEs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
arezoooE :
8 سال پیش
باسلام و خسته نباشید برای فروش محصول جدیدی که شرکت ما ثبت و اختراع کرده میخواستم روش فروش به من معرفی کنید .سازه ایی برای مقابله با زلزله این محصول کاملا ناشناخته هست برای مشتریان .و میخواستم بدونم به چه کسانی باید این محصول را بیشتر معرفی کرد تلفنی هم فقط در حد فکس و ایمیل هست که زیاد استقبال نمیکنن . با تشکر از راهنمایی شما .
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه