پنجشنبه, ۲۴ مهر(۷) ۱۴۰۴ / Thu, 16 Oct(10) 2025 /
           
فرصت امروز

گام های برندینگ شهری

8 سال پیش ( 1395/8/15 )
 

آیا می دانستید شهرها زمانی که وارد كارزار بازاریابی مکانی می شوند با رقابتی شدید و انتخاب هایی مهم روبه رو خواهند شد؟

کشورهای اروپایی دارای بیش از 100 هزار انجمن مردمی هستند که در زمینه مکان های بالقوه خریداران با هم در رقابتند. شهرها با ارائه تصویری نیرومند و متناسب از خود می توانند از مزیت رقابتی برخوردار شوند. به این ترتیب آنها باید فعالیت هایی را در خصوص برندینگ شهری در پیش گیرند.

هشت گام اصلی برای تحقق برند شهری به شرح زیر است: تدوین نقشه ادراکی مخاطبان از شهر در حال حاضر، شناخت نقاط قوت و هدف گذاری برای  گذار به نقطه ای جدید در نقشه ادراکی، برجسته سازی ارزش اصلی، خلق شعار متناسب با اهداف برندینگ برای جایگاه سازی در ذهن مخاطب، هارمونی سازی برند با هویت شنیداری آن، خلق نماد یا اِلمان برند برای بازخوانی سریع تداعیات مخاطب به حافظه کوتاه مدت، ساخت آواهنگ متناسب برای شرطی سازی مخاطب، تولید محتوای مستمر و مناسب برای تثبیت جایگاه برند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TH3UlwpO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه