پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

احتمالا بشر دیروز كه با مبادله كالا به كالا آغاز فعالیت تجاری خویش را رقم زده بود هیچ گاه رسیدن به چنین جایگاهی را در ذهنش تصور نمی كرد. بشر امروز با انفجار اطلاعات و علوم مختلف توانست گام هایی بلند در عرصه فناوری بردارد و موانع انسان دیروزی را پشت سربگذارد. در واقع اینترنت خط بطلانی بر تصور غالب افراد کشید.

استفاده از آن در ابتدا بیشتر در راستای انجام امور تبلیغاتی بود. در واقع نحوه استفاده از آن بسیار ساده و سطحی بود و بیشتر کارهای اصلی را ارجاع می دادند. با این حال ویژگی هایی وجود دارد که باعث می شود اینترنت به محیطی ایده آل برای انجام طیف وسیعی از کارها تبدیل شود.

اگرچه در گذشته از تمام توانایی های سایت استفاده نمی شد، بااین حال در دنیای امروز دیگر نمی توان نسبت به این مسئله کم توجه بود. با توجه به میزان رقابت و سرعت پیشرفت شرکت ها، امروزه لازم است از ابزار خود به بهترین نحو استفاده کنید. در استفاده از وب سایت شرکتی موفق است که بتواند خلاقیت بیشتری را اعمال کند.

اکثر صاحبان کسب و کار، کماکان با استفاده از شیوه های سنتی به دنبال تبلیغ و جذب مشتریان جدید و فروش محصولات یا خدمات خود هستند، اما در دنیایی که اکثر مشتریان بالقوه بیشترین زمان خود را در اینترنت سپری می کنند شیوه سنتی بازاریابی و فروش، یک استراتژی مخاطره آمیز محسوب می شود.

بهره برداری از فضای وب به عنوان یک ابزار مهم در تجارت بسیار حائز اهمیت است. حتی آن دسته از کسب و کارهایی که خود را در زمینه تجارت سنتی موفق می دانند باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

 اینترنت یکی از بسترهای مناسب کسب و کار است که روزبه روز به کاربران آن افزوده می شود و می تواند نقش مهمی در ایجاد روابط تجاری موفق ایفا کند. از همین رو طراحی یک وب سایت مناسب، نخستین گام در جذب مشتریان جدید در بازاریابی اینترنتی است.

ایده

هنگامی که کارخانه تویوتا خط تولید جدید اورویس خود را در یونان راه اندازی کرد، تعدادی وبلاگ نویس را تعیین کرد تا نتایج تست های رانندگی را منتشر کنند. جالب است بدانید کشور یونان هنوز هم نسبت به سایر کشورهای اروپایی از تعداد کاربران کمتری برخوردار است و همین امر باعث می شود اکثر استفاده کنندگان آن، قشر جوان جامعه باشند.

این قشر درواقع بازار اصلی شرکت محسوب می شدند و این اقدام باعث شد،شرکت خیلی زود بتواند به جایگاهی در بین آنها دست پیدا کند. میزان موفقیت این طرح به قدری بالا بود که مطالب آن هزاران بازدید کننده را به خود جذب می کرد و منجر به این شد تقاضا برای تست رانندگی آن به طرز چشمگیری افزایش یابد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- یک وب سایت را می توان با یک کاتالوگ مقایسه کرد. کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم، صوت یا انیمیشن نیز بهره بگیرد؛ بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را به ما و مخاطب می دهد.

- موتورهای جست وجو بدون صرف هزینه ای کار بازاریابی ما را انجام می دهند؛ زمانی که فردی به دنبال اطلاعاتی در مورد خدمات یا محصولات سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدیدکننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جست وجو به یک سایت هدایت می شوند.

هر وب سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

- باید توجه داشت امروزه یکی از ملزومات فعالیت بدون مرز، ایجاد یک وب سایت است. به کمک وب سایت می توان با افرادی خارج از مرزهای کشور به سهولت ارتباط برقرار کرد و به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت.

میزان سودآوری و درآمدزایی سایت ها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد. البته، به میزان فعالیت صاحبان سایت ها و به روزرسانی و رسیدگی به آنها نیز وابسته است. اما امروزه شرکت ها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nHlkKfRG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه