جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فوردموتور با هدف سرعت بخشیدن به روند طراحی خودروهای تمام‌اتوماتیک، قصد دارد شمار خودروهای خودران آزمایشی خود را به 30 دستگاه افزایش دهد. به گزارش ایسنا، فورد در آستانه آغاز نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی (CES) در لاس‌وگاس این خبر را منتشر و اعلام کرد از حسگر کم‌هزینه LiDAR استفاده خواهد کرد.به گفته مدیران صنعت خودرو، هزینه بالای چنین حسگرهایی که به‌عنوان چشم خودروی خودران عمل می‌کنند، یکی از موانع فنی برای راه یافتن خودروهای خودران به بازار است.

89468534735734734735745848464695

فورد اعلام کرد نخستین خودروسازی است که از این حسگر که ساخت شرکت ولودین است، استفاده می‌کند. این حسگر جایگزین اسکنرهایی خواهد شد که بر سقف خودروهای مورد آزمایش برای طراحی خودروهای خودران مورد استفاده قرار می‌گیرند. این خودروساز 20 دستگاه فورد فیوژن هیبریدی به ناوگان خودروهای آزمایشی که شامل 10 خودرو است، خواهد افزود و آنها را در جاده‌های کالیفرنیا، آریزونا و میشیگان تست می‌کند. 

خودروسازان رقیب هم خودروهای آزمایشی خود را در جاده‌های خصوصی و عمومی آزمایش می‌کنند. شرکت گوگل از سال 2009 از خودروهای مختلف ازجمله خودروهای ساخت خود برای تست خودران استفاده می‌کند. براساس گزارش رویترز، فورد همچنین اعلام کرده با شرکت سازنده پهپاد دی‌جی‌ای برای برگزاری مسابقه طراحی سیستم‌های ارتباطی پهپاد به خودرو با استفاده از سیستم‌های ارتباطی فورد اف 150 همکاری خواهد کرد. 

شرکت‌کنندگان در این مسابقه سیستمی را طراحی خواهند کرد که به کارکنان سازمان ملل امکان می‌دهد برای بررسی مناطق فاجعه‌دیده از آن استفاده کنند. برنده این مسابقه 100 هزار دلار جایزه دریافت می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/acSDlhZb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه