جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

کارخانه شرکت «نیسان» در بارسلونا آماده ساخت «نیسان پیکاپ ناوارا» جدید خود است که پلتفرم‌های آن پس از عرضه، برای مدل‌های «رنو» و «مرسدس» استفاده خواهد شد. شرکت تصمیم دارد حداکثر 120.000 واحد از مدل‌های خود را تولید کند که این برنامه جدید در راه، به یکباره بیش از‌هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد. با وجود این داده‌ها تاریخ مشخصی برای اجرای طرح وجود ندارد. این ماه برای شروع تولید برنامه‌ریزی شده است و بازاریابی‌هایی شرکت می‌توانند پس از آن در سه ماه ابتدای سال آینده آغاز گردند.

به نمایش گذاشتن ستاره ناوارا در آخرین نمایشگاه اتومبیل «فرانکفورت» امکان خواهد داد کارخانه «نیسان» واقع در منطقه «زونا فرانکا» تولید خود را به 85‌درصد ظرفیت، برابر 200‌هزار واحد در سال برساند. از پنج سال پیش برنامه آنها افزایش سرمایه‌گذاری 80‌میلیون یورویی بوده است.

42742462476247247247234734

انتساب بارسلونا به‌عنوان قسمتی از گروه ژاپنی «نیپو» بعد از اینکه کارکنان فرض می‌کردند توقف‌های انجام شده در پرداخت دستمزدها و انعطاف‌پذیری بیشتر «نیسان» بعد از هشدار مبنی بر اینکه کارخانه در معرض خطر قرار خواهد گرفت، انجام شده است. در حال حاضر، بعد از یک سال ونیم، کارخانه این شرکت در منطقه «زونا فرانکا» اعلام کرد چند مدل جدید دیگر نیز دارد -ون NV200 و «پولسار»- این مدل‌ها در مرکز هدف‌های استراتژیک «نیسان» برای پیشی گرفتن از شرکت «تویوتا» در اروپا قرار دارند. مدیر عامل شرکت در اسپانیا اقرار کرد که «تاریخ شرکت با دشواری‌هایی همراه بوده است، اما ما به تلاش خود برای تبدیل آن به تاریخی موفق ادامه خواهیم داد.»

«وانت پیکاپ» جدید با وجود امکان گسترش بازارهای فروش، در بازارهای اروپا و خاورمیانه به فروش خواهد رسید. مدیر عامل و معاون عملیات‌های صنعتی «نیسان» در اسپانیا گفت محدوده محصولات جدید در اسپانیا اجازه می‌دهد « اطمینان ما از رشد پایدار فعالیت صنعتی ادامه داشته باشد.» مدیر شرکت «نیسان» در اروپا نیز به «استاندارد‌های استثنایی کیفی» شرکت، فاکتورهای تولید‌کننده «اعتماد» در خانواده‌ها برای سرمایه‌گذاری در اسپانیا تاکید کرد و گفت: «اگر در این سطح ادامه پیدا کنند، آینده بسیار قدرتمندی در انتظار اسپانیا خواهد بود.»

منبع: economia.elpais

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tdqDK3cT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه