سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در دوران نوشتن، فیس‌بوک میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد و شبکه اجتماعی Linked In یک شبکه حرفه‌ای و تجاری است و افراد از آن برای مقاصد تجاری خود استفاده می‌کنند. گوگل پلاس هم‌اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد و اگرچه در حال حاضر از آن استفاده می‌کنیم، با این حال نمی‌توان گفت که شبکه اجتماعی گوگل همه گیر خواهد شد و جهان را فتح خواهد کرد، اما نکته حائز اهمیت درباره گوگل پلاس استفاده این شبکه اجتماعی از مزایای لینکدین و فیس‌بوک استفاده کرده و در حال یکپارچه‌سازی خود با سایر برنامه‌ها و نرم‌افزارهای گوگل است.

در حال حاضر و در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به فیس‌بوک داشته و آن را مورد بررسی قرار دهیم.فیس‌بوک در ابتدا به‌عنوان نسخه آنلاین کتاب سال کالج فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه فیس‌بوک بسیار بیشتر از آن‌چیزی است که در آغاز بود. اگرچه بسیاری از والدین می‌پندارند که این شبکه اجتماعی به نوجوانان اختصاص دارد تا وقت‌شان را در آنجا تلف کرده و از انجام تکالیف درسی خود شانه خالی کنند اما بسیاری از کسب‌و‌کارها و شرکت‌های تجاری از این شبکه اجتماعی گسترده و فراگیر برای برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان خود استفاده می‌کنند.

ایده

افراد عادی و شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند صفحه شخصی خود را در فیس‌بوک داشته باشند. به منظور کسب موفقیت در این شبکه اجتماعی، صفحه شخصی شما باید از سوی بازدیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته و لایک بخورد. پسندیده شدن صفحه شما در فیس‌بوک نباید صرفا به‌صورت انتزاعی باشد، بلکه دوستان شما باید روی گزینه لایک در صفحه شخصی شما کلیک کنند و از این طریق رضایت خود را از مطالب شما نشان دهند.

در صورتی که صفحه شخصی شما و مطالب آن در فیس‌بوک لایک بخورد، شما در این شبکه اجتماعی به شهرت می‌رسید. دلیل این امر آن است که افراد روی گزینه لایک در صفحه شخصی شما کلیک می‌کنند، چراکه مطالبی که شما در صفحه شخصی‌تان به اشتراک گذاشته‌اید مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و به واسطه کلیک آنها روی گزینه لایک، دوستان‌شان نیز می‌توانند مطالب مذکور را رویت کنند.

Marmite یکی از برندهایی است که به خوبی از شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده می‌کند. هنگامی که این برند صفحه خود را در فیس‌بوک به روزرسانی کرده و مطلب جدیدی را به اشتراک می‌گذارد، شما می‌دانید که خواندن آن مطلب ارزش وقتی که به آن اختصاص می‌دهید را دارد. برگزاری مسابقه در صفحه این برند، نظرسنجی و سوالاتی که در صفحه Marmite به منظور دانستن نظر مشتریان این برند مطرح می‌شود و گاهی اوقات چَت کردن با کاربران در مورد نحوه عملکرد این شرکت از جمله رویدادهایی است که کاربران در صفحه این برند شاهد آن هستند.

به‌عنوان یک برند تجاری، Marmite  بر پایه روابط مبتنی بر عشق و نفرت با جهان، بطری و لوگوی آن کاملا قابل تشخیص هستند. تبلیغات گستاخانه و متعدد این برند در دهه گذشته، سبب شده است تا شبکه اجتماعی فیس‌بوک به محلی ایده‌آل برای توسعه این برند بدل شود.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

* رفتار شما در فیس‌بوک باید دوستانه باشد، فراموش نکنید که این شبکه اجتماعی جایی برای تملق و بزرگ‌نمایی شرکت‌های تجاری نیست.

* به مانند توییتر، کسانی را که به‌عنوان مسئول صفحه برند خود در فیس‌بوک قرار می‌دهید باید بتوانند نظرات خود را به‌صورت مختصر، موجز و در چارچوب ارزش‌های برند شما نوشته و با دیگران به اشتراک بگذارند.

* این یک شبکه اجتماعی است و شما باید با دیگران تعامل کنید. مردم در مورد مطالب و به روزرسانی‌های شما نظرخود را بیان می‌کنند، بنابراین برای ارائه پاسخ‌های مناسب به این نظرها آماده باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Xu9tkh8L
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه