دوشنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Mon, 7 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

كنفرانس بین‌المللی تجربه مشتری با حضور اساتید برجسته ایران، روسیه و انگلستان در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن ماه) در مسکو برگزار شد. در این كنفرانس كه با حضور شركت‌كنندگانی از كشورهای مختلف از جمله روسیه، بلاروس، اوكراین، قرقیزستان و. . . برگزار شد، به دعوت برگزار‌کننده مدیرعامل هلدینگ یاسان و موسس علمی مرکز راه‌اندازی باشگاه مشتریان ایران نیز در این مراسم حضور داشت و به سخنرانی پرداخت و در مورد برنامه‌های وفاداری مشتریان، بهبود تجربه مشتری، دغدغه‌های حول محور باشگاه‌های مشتریان و راهكارهای نوین مبتنی بر موبایل بحث و گفت‌وگو شد.

علیرضا جعفری به نمایندگی از کشورمان، ضمن معرفی دستاوردها و تكنولوژی‌های ایران در این حوزه، به اهمیت بازاریابی محتوایی و برنامه‌های ائتلافی وفاداری اشاره كرد و چشم‌انداز موبایل لویالتی را در ایران روشن اعلام كرد. وی در حاشیه كنفرانس در مصاحبه با تلویزیون روسیه گفت: با توجه به شرایط فعلی و مناسبات فیمابین و همچنین رفع تحریم‌های ایران، فرصت‌های بسیاری پیش روی دو كشور است و خوب است خلاءهای موجود در بازار طرفین با كمك یكدیگر برطرف شود.  گفتنی است این کنفرانس که توسط نهاد‌های خصوصی و دولتی روسیه به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، برای نخستین بار تجربه حضور یک استاد ایرانی را به همراه داشت.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Eb6sk7G9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه