چهارشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Wed, 3 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

تعامل با کاربر

9 سال پیش ( 1395/3/10 )
 

آیا می‌دانستید تعامل با کاربر به معنای چگونگی دریافت ارزش از تجربه کاربری روی یک سایت است؟ کارشناسان بازاریابی اینترنتی می‌توانند تعامل با کاربر را به‌صورت نقطه اتصال یا برخوردی بین جلب‌توجه یک فرد و الهام بخشیدن به وی برای برداشتن یک گام عملی درک کنند. هرقدر که با یک کاربر موفق به برقراری تعامل بیشتری شویم، احتمال بازگشت او به سایت ما بیشتر و بیشتر می‌شود و در مرحله بعدی ممکن است تبدیل به نماینده‌ای برای برند ما شود.

ما تعامل با کاربر را به روش‌های مختلفی می‌توانیم اندازه‌گیری کنیم. یکی از این روش‌ها، توجه کردن به این نکته است که چه تعداد از بازدیدکنندگان ما، بازدیدکنندگانی هستند که بعد از یک بازدید قبلی دوباره به سایت برگشته‌اند و همچنین توجه به این نکته که مدت‌زمان توقف آنها روی سایت ما چقدر است؟

هرقدر تعداد این افراد و مدت‌زمان توقف روی سایت توسط این افراد بیشتر باشد، موفق به ایجاد تعامل بیشتر و بهتری با آنها شده‌اید. همچنین در سطح شبکه‌های اجتماعی؛ تعامل با کاربر می‌تواند براساس تعداد لایک‌ها، نظرات درج شده و اشتراک‌گذاری مجدد محتوای شما مورد ارزیابی قرار بگیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sjgpeBWF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه