سه شنبه, ۲۵ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

شاید در وهله اول نکته ای که قصد مطرح ساختن آن را داریم به نظر ساده برسد. به هر حال همه ما به خوبی از لزوم برطرف ساختن ایرادات محصولات آگاهی داریم. با این حال این نکته اغلب مورد غفلت واقع می شود، اگرچه به روشنی مورد تأیید همگان است.

هرچقدر محصول شما بی نقص و کامل باشد بازهم یک نقطه ضعف، توان منصرف ساختن مشتریان از توجه به آن را دارد. به عبارت بهتر در دنیای امروز مشتریان برای خرید یک محصول ابتدا به بررسی برندهای حاضر در بازار آن محصول پرداخته و پس از آگاهی از سابقه آنها و همچنین مقایسه کیفیت محصولات آن برندها اقدام به خرید خواهند کرد.

همین امر باعث شده است تا کوچک ترین ایرادات محصول شما به آسانی در دسترس و مقابل دیدگان مشتریان قرار گیرد. در این صورت دیگر مهم نیست که شما چقدر در زمینه بازاریابی و تبلیغ محصول خود تلاش کرده اید، همان نقطه ضعف، محصول شما را به بیرون از بازار فروش هدایت خواهد کرد.

ایده

هنگامی که از گازوییل برای تأمین سوخت اتومبیل ها استفاده می شد، اغلب این سوخت به وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس ها، تاکسی ها و در برخی موارد کامیون های بزرگ اختصاص داشت. در آن زمان گازوییل اغلب به عنوان سوختی بد بو، با آلایندگی بالا و همچنین غیر مقرون به صرفه در نظر گرفته می شد. با این حال بحران سوختی دهه 70میلادی این طرز نگرش را به کلی دگرگون ساخت.

در دهه70 میلادی به دلیل بروز بحران سوختی متخصصان زمینه سوخت، اقدام به بهینه سازی گازوییل کردند. از این طریق علاوه بر افزایش کارایی این سوخت، به دلیل قیمت پایین آن رانندگان کامیون های سنگین به سرعت اقدام به استفاده از گازوییل برای تأمین سوخت مورد نیازشان کردند. با این حال شرایط این تحول در بریتانیا به گونه دیگر بود. در واقع این کشور به دلیل مساحت نسبتا اندک به همراه شهر های بزرگ، نیاز چندانی به کامیون های سنگین نداشت. این امر به معنای عدم کاربرد گسترده گازوییل در بریتانیا بود.

در این میان برند فولکس واگن شرایط گازوییل در بریتانیا را به مثابه موقعیتی طلایی برای خود قلمداد می کرد. در حقیقت فولکس واگن در پی گسترش استفاده از گازوییل در خودرو های خود بود و شرایط بریتانیا نیز برای توسعه استفاده از این سوخت بسیار هموار به نظر می رسید. غول اتومبیل سازی آلمان به سرعت دست به طراحی کمپینی به منظور استفاده از این شرایط زد.

کمپین شرکت یک کلیپ تبلیغاتی را نیز همراه خود داشت. در این کلیپ تولیدات جدید برند فولکس واگن به نمایش در می آمد و در همین حال به بی توجهی مصرف کنندگان بریتانیایی نسب به این محصولات جدید شرکت که از سوخت گازوییل بهره مند بودند اشاره می شد.

تأثیرات این کمپین بسیار فراتر از حد انتظار شرکت بود. پس از اجرای این کمپین فروش خودروهای جدید فولکس واگن در بریتانیا 40درصد افزایش پیدا کرد. همچنین در ادامه این روند صعودی در سال 2002 فولکس واگن به رکورد فروش 43درصد از محصولات جدید خود در بریتانیا رسید. به این ترتیب فولکس واگن بر رقیب خود پژو در بازار بریتانیا غلبه کرد. همچنین با توجه به تأثیرات مثبت این کمپین، فولکس واگن اقدام به تکرار آن در سال های 2003- 2004 نیز کرد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- سعی کنید آنچه را که مشتریان در مورد محصولات یا برند شما نمی پسندند، بیابید.

- اگر شیوه فروش شما مورد توجه مشتریان قرار نمی گیرد سعی کنید آن را با استفاده از عناصری مانند طنز بازسازی کنید.

- برای تغییرات همه جانبه خود را آماده سازید. شاید نیاز به تغییرات تنها مربوط به شیوه ارتباط شما با مشتریان نباشد.

- انتظار نتایج خارق العاده را از فعالیت خود نداشته باشید، تغییر نگرش مشتریان امری زمان بر است.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xUoc7iEz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
«نزدک ۲۴ ساعته» در راه است: انقلاب آرامی که مدل کسب وکار بورس ها را تغییر می دهد چه عواملی در تعیین قیمت ماشین دست دوم تاثیرگذار است؟ چرا دنیای سلامت به بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیاز دارد؟ «بایرن» در صف IPO هنگ کنگ: داستان جنگ تراشه ها و فرصت های استارتاپی چین قیمت خودرو در چهارمین روز هفته سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۲۵ آذر در کانال ۱۲۹ هزار تومان بانک مرکزی ژاپن به نرخ بهره ۳۰ ساله برگشت: اثرش روی کسب وکارها چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ شاخص کل بازار بورس سوار بر مدار صعودی هولسیم در پرو یک خرید بزرگ انجام داد: چرا مصالح ساختمانی دوباره جذاب شد؟ قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۵ آذر ۱۴۰۴ قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ کرینگ و اردیان: معامله ۹۰۰ میلیون دلاری نیویورک برای «کنترل آینده خرده فروشی لوکس» قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در بازار سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ استعلام بیمه بدنه کوثر را بدون مراجعه حضوری دریافت کنید!
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d