پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

افزایش قابل توجه تقاضا برای «اُپل آسترا» سبب شده است این خودروساز آلمانی که این روزها زیرمجموعه جنرال موتورز محسوب می‌شود، با رشد فروش 8 درصدی مواجه شده و مجموع خودروهای فروخته شده این شرکت به 303 هزار دستگاه رسیده که این میزان رکورد فروش این شرکت در 5 سال گذشته را شکسته است. «آسترا» که ماه گذشته عنوان خودروی سال اروپا را در سال 2016 میلادی از آن خود کرد، رشدی 40 درصدی را در سه ماهه نخست سال جاری میلادی تجربه کرده و 37 هزار دستگاه از آن در بازه زمانی مذکور تولید شده است. گفتنی است افزایش فروش اخیر اُپل در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت در ماه مارس رشدی 4 درصدی را تجربه کرده و تعداد خودروهای تولیدی این شرکت به 143 هزار دستگاه رسید.

کارشناسان حوزه صنعت خودرو معتقدند که افزایش فروش اخیر اُپل خبر بسیار خوبی برای این شرکت و شریک بریتانیایی آن «واکسهال» محسوب می‌شود که پس از هشت سال رکود و ضرر به دنبال توسعه حضور خود در بازارهای جهانی خودرو است. افزایش اخیر فروش اُپل در حالی تحقق یافته است که «کارل توماس نیومن» مدیر اجرایی این شرکت در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری را برای سوددهی آن از طریق توسعه محصولات این برند آلمانی صورت داده است.

موفقیت مدل «آسترا» در سه ماهه نخست سال جاری در حالی است که «نیومن» پیش از این اعلام کرده بود سوددهی شرکت اُپل تنها در صورتی تحقق می‌پذیرد که نسل جدید مدل «آسترا»  این شرکت بتواند با موفقیت به بازار عرضه شود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت جنرال موتورز قصد دارد در تاریخ 21 آوریل سال جاری گزارش مالی سه‌ماهه نخست سال 2016 خود را منتشر کند. این در حالی است که در سال 2014 میلادی شرکت‌های «واکسهال» و «اُپل» به‌عنوان بازوی اروپایی جنرال موتورز ضرری معادل 140 میلیارد دلار را به ثبت رساندند و این میزان هم‌اکنون به 800 میلیون دلار رسیده است.

سفارش 150 هزار دستگاه آسترا

براساس اعلام رسمی اُپل، پس از معرفی رسمی نسل جدید «آسترا» به بازارهای جهانی، تعداد 150 هزار دستگاه از این خودرو ثبت سفارش شده است. استقبال اخیر از «آسترا» در شرایطی رخ می‌دهد که «اُپل» پیش از این تلاش‌های بسیاری را برای متقاعد کردن مشتریان سایر خودروهای مشابه نظیر «فورد فوکس» و «فولکس واگن گلف» صورت داده که از جمله آنها می‌توان به قرار دادن ویژگی‌های جدیدی اشاره کرد که به‌طور کلی در خودروهای این سگمنت قرار نمی‌گیرد.

LED‌های هوشمند ماتریکس که به راننده اجازه می‌دهد بدون از بین بردن دید سایر رانندگان از قابلیت نور بالای خودروی خود استفاده کنند از جمله این ویژگی‌ها محسوب می‌شود. در این ارتباط و پس از موفقیت اخیر اُپل در فروش آسترا، کریستوفر کاسپارت، مدیر بخش فروش اُپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: « MokkaX دیگر خودروی اُپل به‌زودی وارد بازار شده و تنوع بیشتری به لیست محصولات ما اضافه خواهد کرد.»

خودروی Mokka X که در پاییز گذشته خبر فیس لیفت شدن آن اعلام شده بود، کراس‌اوور کوچک اُپل است که با توجه به بازار داغ کراس اوورهای شهری می‌تواند به فروش قابل توجهی دست یافته و سود سرشاری را نصیب اُپل کند. مدیر فروش اُپل در رابطه با عرضه کراس‌اوور کوچک این شرکت اظهار داشت: «ما در مسیر صحیحی قرار داریم و براساس برآوردهای صورت گرفته در سال 2016 میلادی سود قابل توجهی را کسب خواهیم کرد.»

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودروهای اروپایی  به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qEkHtYfV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه