سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به منظور ترغیب سازمان‌ها به شنیدن صدای مشتری/ مخاطب و اهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان‌های شنوا و رضایت‌محور روز یکشنبه دوم اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. هوشمند سفیدی، دبیر این جشنواره با اعلام این مطلب، افزود: در قالب این جشنواره، برگزیدگان در سه سطح برترین پژوهش‌های افکار عمومی و مطالعات ارتباطی، اهتمام‌کنندگان در مطالعه و جلب رضایت مشتریان و نیز اهتمام‌کنندگان در شنیدن صدای مخاطبان، انتخاب و در نهایت از 15 برگزیده با اعطای نشان‌های رضایت، سازمان شنوا و لوح سپاس آثار برتر پژوهش ارتباطی قدردانی خواهد شد.

دبیر جشنواره رضایت و سازمان‌های شنوا گفت: این اقدام براساس ترغیب سازمان‌ها به مشتری محوری / مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری‌/ مخاطب و تشویق روابط عمومی‌ها به انجام مطالعات ارتباطی انجام خواهد شد. سفیدی همچنین مشتری‌مداری و لزوم سنجش رضایت مشتریان را از الزامات کاری مدیریت ارتباط با مشتریان دانست و گفت: نخستین قدم در این راه، تعهد به رضایت‌سنجی علمی و بی‌طرفانه و تلاش برای اثرگذاری نتایج آنها در تصمیم‌سازی‌ها و اصلاح خدمات و محصولات و ارتقای کیفیت آنهاست.

وی افزود: همزمان با روز برگزاری جشنواره، سه کارگاه آموزشی تحت عناوین «روش‌های سنجش افکار عمومی»، «روش‌های تحلیل کیفی در روابط عمومی و ارتباطات» و «تکنیک‌های سنجش رضایت مشتری» برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RZsOMNyq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه